collapse

Auteur Topic: Marokkaan zoekt Moslima  (gelezen 1623 keer)

Offline AdiL

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Marokkaan zoekt Moslima
« Gepost op: 8 december 2018, 13:49:02 »
Beste dames,

Via dit forum ben ik op zoek naar de juiste dame die moslima is om In Shaa Allah daar een gezin mee te stichten. Omdat ik vroeger ben opgegroeid in een multiculturele omgeving, heb ik veel affiniteit met andere andere culturen waaronder b.v de Hindoestaans-Surinaamse cultuur. Het zou voor mij dan ook leuk zijn als ik in contact zou kunnen komen met een Hindoestaanse vrouw maar dat hoeft niet per se. Ik ben dus zoek naar een moslima en of dat nou Creoolse of een Egyptische is, is mij om het even. Het fundament is voor mij de Islaam en daar kijk ik naar.

Iets kort over mezelf:
- Ik ben 41
- Marokkaans-Arabisch
- Werkend en woonachtig in Noord-Holland
- Zie er verzorgd en vrij jong uit
- Tenslotte: ben een wereldmens en kan me uitstekend aanpassen aan verschillende situaties

Als dit je aanspreekt, dan zie ik eerdaags je bericht vanzelf wel verschijnen

Kaise.nl

Marokkaan zoekt Moslima
« Gepost op: 8 december 2018, 13:49:02 »

Offline DonHayes

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Marokkaan zoekt Moslima
« Reactie #1 Gepost op: 17 december 2018, 06:43:04 »
Nag-subscribe ako sa forum na ito para sa direktang pag-aaral at umaasa akong makakuha ng kaalaman mula sa forum na ito.

Offline Giacosmos

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 25 maart 2019, 10:54:57 »
Get the information you really feel that it is very interesting in terms of disseminating information on good tunes, then stick the web to see the primacy.

Offline Focustrx

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 4 juni 2019, 07:18:16 »
Because this thing that makes us call this is a community of great opinions

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 7 juni 2019, 10:39:54 »
Beste dames,

Via dit forum ben ik op zoek naar de juiste dame die moslima is om In Shaa Allah daar een gezin mee te stichten. Omdat ik vroeger ben opgegroeid in een multiculturele omgeving, heb ik veel affiniteit met andere andere culturen waaronder b.v de Hindoestaans-Surinaamse cultuur. Het zou voor mij dan ook leuk zijn als ik in contact zou kunnen komen met een Hindoestaanse vrouw maar dat hoeft niet per se. Ik ben dus zoek naar een moslima en of dat nou Creoolse of een Egyptische is, is mij om het even. Het fundament is voor mij de Islaam en daar kijk ik naar.

Iets kort over mezelf:
- Ik ben 41
- Marokkaans-Arabisch
- Werkend en woonachtig in Noord-Holland
- Zie er verzorgd en vrij jong uit
- Tenslotte: ben een wereldmens en kan me uitstekend aanpassen aan verschillende situaties

Als dit je aanspreekt, dan zie ik eerdaags je bericht vanzelf wel verschijnen
Wat is er mis met een niet moslima?

Kaise.nl

« Reactie #4 Gepost op: 7 juni 2019, 10:39:54 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Naam: E-mail: