tralalaaa
Schoppen Boer
Strafpunt 0
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 9 maart 2010, 22:34:21 » |
Citaat
|
hmm ik beschuldig wilders neit van angst en haatzaaien. ik beschuldig hem van verhuld rascisme.
en wat is er mis met logisch redeneren? zoals wilders zegt, vrijheid van meningsuiting en die bullshit
Je mag em best van angst en haatzaaien beschuldigen hoor. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chander
Schoppen Vrouw
Strafpunt 4
Geslacht: 
200%2FaMoUsFAN
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 9 maart 2010, 22:36:17 » |
Citaat
|
staat ''angstzaaien'' gelijk aan "het beestje bij zn naam noemen''?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tralalaaa
Schoppen Boer
Strafpunt 0
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 9 maart 2010, 22:37:14 » |
Citaat
|
staat ''angstzaaien'' gelijk aan "het beestje bij zn naam noemen''?
Nope. Maar hij gaat verder dan het beestje bij de naam noemen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chander
Schoppen Vrouw
Strafpunt 4
Geslacht: 
200%2FaMoUsFAN
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 9 maart 2010, 22:39:49 » |
Citaat
|
Nope. Maar hij gaat verder dan het beestje bij de naam noemen...
zoals...?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tralalaaa
Schoppen Boer
Strafpunt 0
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 9 maart 2010, 22:49:27 » |
Citaat
|
zoals...?
Zoals angst zaaien. :P Dingen uit z'n verband trekken, niet of onvolledig beargumenteren, problemen opblazen. Vooral dat laatste. Want really: zijn alle Moslims slecht? Zijn alle allochtonen slecht? Jij? Ik? Nee toch? Je zou het bíjna vergeten: maar de relschoppers zijn nog steeds maar een relatief klein groepje. Moeten ze aangepakt worden? Ja, net als autochtone relschoppers. Het beestje bij de naam noemen is goed en het benoemen van wezenlijke dingen die niet iedereen durft te zeggen evenens. Maar ff serieus: wat voor nieuwe dingen noemt* hij die niet eerder al zijn genoemd door bijv. Fortuyn? * Lees: schreeuwt. En wie 't hardst schreeuwt -of het nou waarheid is of niet- en dat het vaakst doet: die wordt door veel mensen geloofd. En heus: dat weet Wilders. Daarom zeg ik: hij gaat verder dan 't beestje bij de naam noemen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tralalaaa
Schoppen Boer
Strafpunt 0
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 9 maart 2010, 22:50:11 » |
Citaat
|
*eveneens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
steinberg
Schoppen Boer
Strafpunt 0
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 10 maart 2010, 00:03:00 » |
Citaat
|
Wat denk jij dat Wilders kán doen?
afwachten tot dat een mokro een kogel door zijn kallebas knalt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koekebakker
Schoppen 8
Strafpunt 3
~~ koekoechaukaal ~~
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 10 maart 2010, 00:44:01 » |
Citaat
|
die marocs zaaien haat door hun berovingen en intimidaties.
|
|
|
|
|
|
je mag me haten , ik ben niet te benijden
|
|
|
Biesoes
Two pair
Strafpunt 0
Geslacht: 
In Upendi
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 10 maart 2010, 00:53:46 » |
Citaat
|
volgens mij zijn hindoes juist in zijn voordeel, aangezien er heel veel op hem stemmen. dus zal hij deze groep denk ik niet schaden. ook niet in de toekomst, DENK ik  want zoals veel al zeggen valt er niet veel op hindoes aan te merken. en er mag best wat meer kleur in zn haar dus over holi moet hij ook niet gaan zeuren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chander
Schoppen Vrouw
Strafpunt 4
Geslacht: 
200%2FaMoUsFAN
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 10 maart 2010, 02:40:45 » |
Citaat
|
Zoals angst zaaien. :P
Dingen uit z'n verband trekken, niet of onvolledig beargumenteren, problemen opblazen. Vooral dat laatste. Want really: zijn alle Moslims slecht? Zijn alle allochtonen slecht? Jij? Ik? Nee toch? Je zou het bíjna vergeten: maar de relschoppers zijn nog steeds maar een relatief klein groepje. Moeten ze aangepakt worden? Ja, net als autochtone relschoppers.
Het beestje bij de naam noemen is goed en het benoemen van wezenlijke dingen die niet iedereen durft te zeggen evenens. Maar ff serieus: wat voor nieuwe dingen noemt* hij die niet eerder al zijn genoemd door bijv. Fortuyn?
* Lees: schreeuwt. En wie 't hardst schreeuwt -of het nou waarheid is of niet- en dat het vaakst doet: die wordt door veel mensen geloofd. En heus: dat weet Wilders. Daarom zeg ik: hij gaat verder dan 't beestje bij de naam noemen.
schreeuwen is een realtief begrip...  wat voor de een schreeuwen is, hoeft dat voor de ander niet te zijn tis zo dat hij weleens onzin dinge zegt mbt hoofddoekjes.. .. dat is wat je waarschijnlijk bedoelt met ''en nog meer''... daar kan ik inkomen.... maar dan noch heeft ie n statement, namelijk; als we nu niks doen... is t te laat... en zoals je al aangaf..... t is een relatief klein groepje die ''verkeerd'' bezig is..... maaar uiteindelijk zal ook de meerderheid... . van die bevolkingsgroe p daar de ''vruchten'' van plukken..... ten koste van onze vrijheid... zowel op straat (op korte termijn) als in de wereld.... (op langer termijn) begrijp me niet verkeeerd.... ik heb nix tegen t Moslim geloof... alleen maaar op de mensen die t op de verkeerde manier ''beleiden'' dus wat dat betreft.... stop de Islamisering.. ... en buiten dat.... er zijn wel meer punten waaar ik t mee eens ben met pvv... lees zelf maar... www.pvv.nltis tijd dat nl rechtser wordt.... dat linkse gedoe worden we allemaal niet beter van....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CharLotte
Queen B
Straight
Strafpunt 2
Geslacht: 
Now play the music!
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 10 maart 2010, 02:51:28 » |
Citaat
|
Naar mijn mening groeit het aantal trouwe fans ook. Hoe meer felle kritiek er wordt geleverd op de PVV en Wilders... des te meer mensen juist gaan sympatiseren. Maar ben wel benieuwd naar welke nieuwsberichte n je refereert... heb je linkjes?
Even niet zo snel. (Ik ben niet zo van 't heen en weer schakelen tussen vensters :/) Maar ik doel op de steun die PVV bijv uit Almere en Den Haag heeft. En als we even 't forum serieus nemen en de members en polls dan zie je ook hier veel hindoestanen achter Wilders. Wilders zijn aanhang groeit door ontevreden allochtonen en niet door ontevreden blanken. Dat is alleen maar zijn harde kern, die harde kern blijft over als hij andere groepen gaat willen pakken. mooi gezegt... zit waarschijnlijk ook wel wat in.... andersom... wispelturighei d is een teken van zwakte..  Wat is in dit geval wispelturighei d? Hiervoor was 't probleem ook niet zo groot hoor. Het zijn niet alleen de politieke leiders maar ook 't volk dat de problemen niet zag óf niet wilde zien. Vergelijk de situatie eens met een gezinssituatie . Pas als 't te erg wordt ga je ingrijpen. Niet mee eens. Als er niet doorgezet wordt vervalt de politiek direct weer in zijn oude doen...sterker nog...ik vraag me af of hun ogen uberhaubt open zijn gegaan......ho eveel van die oude gevestigde partijen hebben aangegeven met Wilders te willen samenwerken ondanks dat Wilders heeft aangegeven bereid te zijn om overal over te praten behalve de AOW.
Nogmaals, ik ben 't met je eens dat Wilders z'n punten moet doorzetten. Máár op dit moment heeft hij toch wel genoeg steun daarvoor of niet? Een groot deel van de stemmers gaan op hem stemmen, gewoon om hun ongenoegen over de huidige situatie te uiten. Dáármee komt hij toch al genoeg in de spotlights te staan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CharLotte
Queen B
Straight
Strafpunt 2
Geslacht: 
Now play the music!
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 10 maart 2010, 02:59:09 » |
Citaat
|
ach als t allemaal nie goed gaat dan paken we onze biezen en remigreren we massaal terug naar ons paradijs suriname en maken we er een prachtland van... ik maak me nie druk , als ik straks niet meer gewenst ben ga ik nie jammeren , dan ben ik weg terug naar mn land.
Dus dat. Dan gaan we gewoon daar alles opnieuw opbouwen. Dat zit ons toch in ons bloed. Dan hebben we een reden om Suriname weer vooruit te helpen. idd mop. kort gezegd: ik ben volledig met je eens de enige wat hij zou kunnen verbieden is de uitbundige holi viering. maar daar geef ik zelf niks om. lekker  Precies. Er is weinig dat we doen dat verboden kan worden. Als we ook geen hindoescholen mogen opzetten meer dan liggen we daar ook niet echt wakker van. [Dit gaat waarschijnlijk niet eens kunnen gezien 't feit dat de hindoescholen vaak veel beter en hoger scoren dan andere scholen maar dan nog.] Beschuldigd had tussen aanhalingsteke ns gemoeten zie ik nu.
Maar ik sprak in het algemeen en over degenen die zich schuldig maken aan hetgeen ik verkondigd heb in mijn vorige post :)
Er is niets mis mee met logisch redeneren trouwens, maar de toekomst exact voorspellen kan niemand. Ook al zijn er raakvlakken met het verleden of met andere personen tegenwoordig, je kunt Wilders daardoor niet direct in een hokje stoppen. Net zoals je niet alle moslims in 1 hokje moet stoppen. Zo simpel en makkelijk is het vaak allemaal niet.
Uitspraken/Citaten zoals in mijn vorige post aangehaald vind ik voorlopig nog (te) ongesubstantie erd.
Men beschuldigt Wilders van angst/haat zaaien maar roept zelft tegelijkertijd wel dingen als : 'ja hindoestanen zijn de volgende!' en 'na de mocro's volgt elk ander volk'. Beetje raar.
Idd. Grootste deel van deze mensen lijken meer angst te zaaien dan Wilders ooit zou kunnen. Stem niet op Wilders want in de toekomst KAN...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chander
Schoppen Vrouw
Strafpunt 4
Geslacht: 
200%2FaMoUsFAN
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 10 maart 2010, 03:06:50 » |
Citaat
|
Wat is in dit geval wispelturighei d? Hiervoor was 't probleem ook niet zo groot hoor. Het zijn niet alleen de politieke leiders maar ook 't volk dat de problemen niet zag óf niet wilde zien. Vergelijk de situatie eens met een gezinssituatie . Pas als 't te erg wordt ga je ingrijpen. Nogmaals, ik ben 't met je eens dat Wilders z'n punten moet doorzetten. Máár op dit moment heeft hij toch wel genoeg steun daarvoor of niet? Een groot deel van de stemmers gaan op hem stemmen, gewoon om hun ongenoegen over de huidige situatie te uiten. Dáármee komt hij toch al genoeg in de spotlights te staan?
zoals ik al zei wispelturighei d is een teken van zwakte.... eerst nam niemand van alle politici wilders serieus.... nu hij ''groot'' wordt.... houden ze wel opeens rekening met m.... alsof ze 180graden gedraait zijn... dat is volgensmij wispelturighei d.... wat voortkomt uit zwakte.... (links is zwak) en volgensmij zag t volk probleem allang al..... maar sloot de politiek zn ogen.... (typisch links) wilders zegt alleen wat t volk zegt.... ....hij noemt t beestje bij de naam (damn k val in herhaling) en wat betreft je gezinssituatie .... ''pas als t te laat is wordt er ingegrepen'' dat is typisch iets links..... nogmaals (damn... k word oud; val namelijk weeeeer in herhaling) t is tijd voor wat verandering... .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CharLotte
Queen B
Straight
Strafpunt 2
Geslacht: 
Now play the music!
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 10 maart 2010, 03:07:29 » |
Citaat
|
afwachten tot dat een mokro een kogel door zijn kallebas knalt.
die marocs zaaien haat door hun berovingen en intimidaties.
Idd. Ze doen 't zelf. En hoe dan ook, door de angst die er nu is dat Wilders weleens afgeknald zou kunnen worden krijgt ie alleen maar meer stemmen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CharLotte
Queen B
Straight
Strafpunt 2
Geslacht: 
Now play the music!
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 10 maart 2010, 03:10:58 » |
Citaat
|
volgens mij zijn hindoes juist in zijn voordeel, aangezien er heel veel op hem stemmen. dus zal hij deze groep denk ik niet schaden. ook niet in de toekomst, DENK ik  want zoals veel al zeggen valt er niet veel op hindoes aan te merken. en er mag best wat meer kleur in zn haar dus over holi moet hij ook niet gaan zeuren. De mensen die stemmen op hem doen t niet eens in hun eigen voordeel maar enkel in nadeel van hun "vijand". My enemy's enemy is my friend right?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chander
Schoppen Vrouw
Strafpunt 4
Geslacht: 
200%2FaMoUsFAN
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 10 maart 2010, 03:12:27 » |
Citaat
|
De mensen die stemmen op hem doen t niet eens in hun eigen voordeel maar enkel in nadeel van hun "vijand". My enemy's enemy is my friend right?
dat heeft voor mij niet de doorslag gegeven... heb namelijk zat criminele marokkaanse vriendjes...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CharLotte
Queen B
Straight
Strafpunt 2
Geslacht: 
Now play the music!
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 10 maart 2010, 03:14:43 » |
Citaat
|
zoals ik al zei wispelturighei d is een teken van zwakte.... eerst nam niemand van alle politici wilders serieus.... nu hij ''groot'' wordt.... houden ze wel opeens rekening met m.... alsof ze 180graden gedraait zijn... dat is volgensmij wispelturighei d.... wat voortkomt uit zwakte.... (links is zwak) en volgensmij zag t volk probleem allang al..... maar sloot de politiek zn ogen.... (typisch links) wilders zegt alleen wat t volk zegt.... ....hij noemt t beestje bij de naam (damn k val in herhaling)
en wat betreft je gezinssituatie .... ''pas als t te laat is wordt er ingegrepen'' dat is typisch iets links..... nogmaals (damn... k word oud; val namelijk weeeeer in herhaling) t is tijd voor wat verandering... .
Je hebt 't helemaal fout wat dit betreft. Het is niet dat Wilders groot wordt en hij nu aandacht krijgt. De problemen die hij opnoemt worden nu erkend door de samenleving en dáárdoor door overige politici. Je vergeet dat politici zogenaamd de stem van de maatschappij moeten voorstellen. Toen er 10 mensen (bij wijze van) achter Wilders stonden, betekende t dus dat 10 mensen iets dachten en dat Wilders hen vertegenwoordi gde. Nu staan er 10.000 mensen achter hem, hij vertegenwoordi gd nu 10.000 mensen en DUS zijn er 10.000 mensen die willen dat er iets gedaan wordt. Het zijn niet de politici die hem moeten begrijpen maar de mensen zelf. Jij stelt 't nu andersom en helaas is dat dus fout.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chander
Schoppen Vrouw
Strafpunt 4
Geslacht: 
200%2FaMoUsFAN
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 10 maart 2010, 03:19:19 » |
Citaat
|
Je hebt 't helemaal fout wat dit betreft.
Het is niet dat Wilders groot wordt en hij nu aandacht krijgt. De problemen die hij opnoemt worden nu erkend door de samenleving en dáárdoor door overige politici. Je vergeet dat politici zogenaamd de stem van de maatschappij moeten voorstellen. Toen er 10 mensen (bij wijze van) achter Wilders stonden, betekende t dus dat 10 mensen iets dachten en dat Wilders hen vertegenwoordi gde. Nu staan er 10.000 mensen achter hem, hij vertegenwoordi gd nu 10.000 mensen en DUS zijn er 10.000 mensen die willen dat er iets gedaan wordt. Het zijn niet de politici die hem moeten begrijpen maar de mensen zelf.
Jij stelt 't nu andersom en helaas is dat dus fout.
waar zie je dat ik t andersom stel?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CharLotte
Queen B
Straight
Strafpunt 2
Geslacht: 
Now play the music!
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 10 maart 2010, 03:23:36 » |
Citaat
|
waar zie je dat ik t andersom stel?
Jij zegt dat politici Wilders nu pas serieus nemen. Maar 't zijn de mensen die hem nu pas serieus nemen waardoor policiti niet meer om hem heen kunnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chander
Schoppen Vrouw
Strafpunt 4
Geslacht: 
200%2FaMoUsFAN
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 10 maart 2010, 03:31:21 » |
Citaat
|
Jij zegt dat politici Wilders nu pas serieus nemen. Maar 't zijn de mensen die hem nu pas serieus nemen waardoor policiti niet meer om hem heen kunnen.
politici nemen hem nu pas serieus, omdat ''het volk'' zn stem heeft laten horen, waardoor politici hun ogen nu pas open doen, waar ze hun ogen eerder sloten....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CharLotte
Queen B
Straight
Strafpunt 2
Geslacht: 
Now play the music!
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 10 maart 2010, 03:54:17 » |
Citaat
|
politici nemen hem nu pas serieus, omdat ''het volk'' zn stem heeft laten horen, waardoor politici hun ogen nu pas open doen, waar ze hun ogen eerder sloten....
Wederom stel je 'tzelfde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chander
Schoppen Vrouw
Strafpunt 4
Geslacht: 
200%2FaMoUsFAN
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 10 maart 2010, 03:58:03 » |
Citaat
|
Wederom stel je 'tzelfde.
hehe.... je begrijpt me ( gloof ik) nie, waardoor ik t ook moet herhalen,., 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bijoy
Schoppen 7
Strafpunt 0
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 10 maart 2010, 08:21:09 » |
Citaat
|
Maar zaait hij ook meer angst dan alle speculerende mensen die hem met Hitler willen vergelijken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theone2806
Schoppen 7
Strafpunt 0
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 10 maart 2010, 13:24:37 » |
Citaat
|
Beschuldigd had tussen aanhalingsteke ns gemoeten zie ik nu.
Maar ik sprak in het algemeen en over degenen die zich schuldig maken aan hetgeen ik verkondigd heb in mijn vorige post :)
Er is niets mis mee met logisch redeneren trouwens, maar de toekomst exact voorspellen kan niemand. Ook al zijn er raakvlakken met het verleden of met andere personen tegenwoordig, je kunt Wilders daardoor niet direct in een hokje stoppen. Net zoals je niet alle moslims in 1 hokje moet stoppen. Zo simpel en makkelijk is het vaak allemaal niet.
Uitspraken/Citaten zoals in mijn vorige post aangehaald vind ik voorlopig nog (te) ongesubstantie erd.
nou laat me het dan anders zeggen. ik maak me niet druk om wilders zijn racistische neigingen. Ook al zou hij nog zo graag en zoveel smeken, zijn maatregelen omtrent moslims en andere allochtonen kan hij nooit waar maken, gezien de grondwet. En aangezien hij nooit de meerderheid in de kamer zal krijgen zal hij de grondwet ook niet kunnen veranderen. Waar ik me wel zorgen om maak is dat hij dingen belooft om de onwetende kiezers om de tuin te leiden. Deze dingen zou hij ook nooit waar kunnen maken en als hij het doet gaat nederland failliet. Mooi voorbeeld is belasting verlaging. Prachtige oplossing om ons volk te helpen maarem hoe wil hij dat gaan faciliteren? Nog meer staatsregeling en privatiseren? We hebben allemaal gezien hoe dat heeft uitgepakt met de gezondheidszor g.......
|
|
|
|
|
|
No broeia Nex no fout
|
|
|
John Wandelaar
Kaise Sopirator
Schoppen 8
Strafpunt 0
Black on the Rocks
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 10 maart 2010, 13:29:41 » |
Citaat
|
Ik snap jullie niet, die man is een Racist jonge. Hij hebt een grote aanhang omdat velen mensen 'stiekem' ook racist zijn alleen komen ze er vaak niet openlijk voor uit, dat zijn dus die sneaky moddefokkers ... Juist die zijn gevaarlijk vriend.
En werkelijk ja, i dont give a fuck, als die shit foktop gaat, mi dat o tek me san en gwa sranan.
Holland ... me Mars!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bijoy
Schoppen 7
Strafpunt 0
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 10 maart 2010, 13:31:48 » |
Citaat
|
Ik snap jullie niet, die man is een Racist jonge. Hij hebt een grote aanhang omdat velen mensen 'stiekem' ook racist zijn alleen komen ze er vaak niet openlijk voor uit, dat zijn dus die sneaky moddefokkers ... Juist die zijn gevaarlijk vriend.
En werkelijk ja, i dont give a fuck, als die shit foktop gaat, mi dat o tek me san en gwa sranan.
Holland ... me Mars!
juist...en dan wordt je daar gepakt door de bosnegers 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chieften
Schoppen Aas
Strafpunt 0
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 10 maart 2010, 13:33:47 » |
Citaat
|
nou laat me het dan anders zeggen. ik maak me niet druk om wilders zijn racistische neigingen. Ook al zou hij nog zo graag en zoveel smeken, zijn maatregelen omtrent moslims en andere allochtonen kan hij nooit waar maken, gezien de grondwet. En aangezien hij nooit de meerderheid in de kamer zal krijgen zal hij de grondwet ook niet kunnen veranderen.
Waar ik me wel zorgen om maak is dat hij dingen belooft om de onwetende kiezers om de tuin te leiden. Deze dingen zou hij ook nooit waar kunnen maken en als hij het doet gaat nederland failliet. Mooi voorbeeld is belasting verlaging. Prachtige oplossing om ons volk te helpen maarem hoe wil hij dat gaan faciliteren? Nog meer staatsregeling en privatiseren? We hebben allemaal gezien hoe dat heeft uitgepakt met de gezondheidszor g.......
True, ik vraag me dat ook af (financieel). Maar hij zal ook niet al zijn financiële plannen volledig kunnen uitvoeren, dat zal een compromis worden. Wat betreft de maatregelen die hij wilt nemen, weet ik dat een aantal zaken niet zal kunnen en de rest zal een compromis moeten worden. Maar weet je wat het ook is (bij mij dan). Ik vraag me dan af, wat dan? Alles zo laten? De rest van de partijen lijkt me te soft om een verandering te brengen (als ik het even over straatschoffie s en dergelijke heb). Of om tenminste een start te maken die kan leiden tot een significante verandering. Ik ben nog een zwevende kiezer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bijoy
Schoppen 7
Strafpunt 0
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 10 maart 2010, 13:35:06 » |
Citaat
|
De mensen die stemmen op hem doen t niet eens in hun eigen voordeel maar enkel in nadeel van hun "vijand". My enemy's enemy is my friend right?
Volgens mij zijn er genoeg andere punten in het partijprogramm a die mensen aanspreken. Jammer dat Wilders-stemmers worden weggezet als achterlijk, racistisch enz enz. Vraag me af wat dan de benamingen moeten zijn voor de mensen die nog steeds voor bv een Pvda blijven stemmen terwijl het afgelopen 30 jaar alleen maar slechter is geworden....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
John Wandelaar
Kaise Sopirator
Schoppen 8
Strafpunt 0
Black on the Rocks
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 10 maart 2010, 13:41:07 » |
Citaat
|
juist...en dan wordt je daar gepakt door de bosnegers  Doe niet zo bang shit, dus jij zou niet meer naar sranan gaan uit angst voor bosnegers?! dan wou je mij hier ergens quoten over angst shit ... mi mang doe gewoon. Als die shit panja gaat hier ik ga gewoon naar sranan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bijoy
Schoppen 7
Strafpunt 0
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 10 maart 2010, 13:51:06 » |
Citaat
|
Doe niet zo bang shit, dus jij zou niet meer naar sranan gaan uit angst voor bosnegers?! dan wou je mij hier ergens quoten over angst shit ... mi mang doe gewoon. Als die shit panja gaat hier ik ga gewoon naar sranan.
jij spreekt uit angst.... Dus ik dacht ik wijs je gewoon ff op een ander gevaar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|