collapse

Recente berichten

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Ditjes & Datjes / Re: Been a while!!!!
« Laatste bericht door Loverboy004 Gepost op 17 november 2018, 09:20:04 »
ola
12
Muziek / Re: Indiase/ Bollywood classic songs links (10)
« Laatste bericht door Hodsoges Gepost op 16 november 2018, 06:05:14 »
Ce site est considéré comme extrêmement bien informé, mais j'aimerais savoir si ces données sont supprimées et pourquoi.
13
Ditjes & Datjes / Re: Koop Nederlandse rijbewijs, ID-kaarten, Visa (((calsonmalon55@gmail.com)))
« Laatste bericht door Hodsoges Gepost op 16 november 2018, 06:04:13 »
Quelle est la taille de la source de ces grandes données? Quelle quantité de données puis-je obtenir, car je soupçonne que ce contenu substantiel a été supprimé de la base de données?
14
Discussie Godsdienst & Spiritualiteit / Re: Is God vormloos of heeft God een vorm?
« Laatste bericht door Krau_Krau Gepost op 11 november 2018, 11:17:48 »
Licht bestaat uit fotonen en deze hebben een vorm.
Tezamen vormen ze een lichtundel/straal.
15
Muziek / Re: Ashni Matadin
« Laatste bericht door Kishan-05 Gepost op 9 november 2018, 16:14:46 »
Ben wel een beetje laat met mijn reactie. Maar toevallig ham bhi kohjet railie naar mooie cd's en had er nog een liggen (bij me adji). Ik heb de cd onlangs nog op mijn youtube kanaal gezet! Zie de link:

https://www.youtube.com/watch?v=Na6bdyUxOe8&list=PLWonwTBgW5Jgg2HCYsrEoH-1HsG1BWM8L

gr. Kishan
16
Muziek / Re: Toetsenist gezocht voor beginnend semi formatie
« Laatste bericht door Bradleyz Gepost op 7 november 2018, 08:27:04 »
This site is considered to be extremely informative, but I would like to know if these data are deleted and why.
17
Ditjes & Datjes / Re: Been a while!!!!
« Laatste bericht door Bradleyz Gepost op 7 november 2018, 08:25:50 »
Do not know how to help me? About the knowledge I'm looking for, I'm following up on sharing this information.
18
nou alles over soa, aids hiv.
wie heeft hier ooit soa opgelopen na lekker hard en ruw seksen met lekkere man of vrouw??   Hoe viezer dat scheurtje is, hoe lekkerder he..... RUW HARD + VIES Poesie IS LEKKERDER in bed hahha  hhhajaajaa jaa hahha

------------------------------------------
Lezingen Maarten Peek en Gloria Summerville over Hiv, aids, soa's, audio/visuele film deeplinks naar het Youtube Channel van 'Kritisch Podium Dewanand, Waldo Dewanand & Wieroe' / (wfor1417.htm) Doc Size: Words=3416, DAB=44, Pages=12

=====>> (wfor1417: M01-M44) d.d. do 30 oktober 2018: Eerste lezing van ervarings deskundige Maarten Peek over Hiv, aids en soa's in Buurthuis van de Toekomst de Kronkel, Den Haag, i.s.m Stichting Vobis/ Hindustani en Stichting Het Rode Lint

=====>> (wfor1417: M01-M05) Inleiding lezing van ervarings deskundige Maarten Peek over Hiv, aids en soa's

(wfor1417: M01) Dhr/ Shri Maarten Peek heeft op d.d. donderdag avond 30 oktober 2018 zijn eerste lezing met vragen verzorgd in Buurthuis van de Toekomst de Kronkel, Westeinde 425, 2512 KD Den Haag, waar Stichting Vobis/ Hindustani van directeur Dhr/ Shri Soerin Sewnarain een bijeenkomst had georganiseerd over gender gelijkheid;
Zie info over deze Haagse Hindoestaanse (kaste) organisatie:
Website:
https://www.stichtingvobis.nl

Facebook: https://www.facebook.com/Stichting-Vobis

(wfor1417: M02) Aanvankelijk had dhr/ Shri Soerin Sewnarain mij wel duidelijk gemaakt dat ik NIET welkom ben, maar Sangeeta en Monique slaagden erin om hem te overtuigen dat ik wel erbij mag zijn, enkel en alleen om deze filmopnamen te maken, wat mij nu dus aardig gelukt is. Dit jarenlange konflikt met directeur dhr/ Shri Soerin Sewnarain is door mij toegelicht in dit document:
<link toelichting konflikt met dhr/ Shri Soerin Sewnarain >

(wfor1417: M03) Hieronder dus de vierdelige opname serie van deze eerste geslaagde lezing van Dhr/ Shri Maarten Peek, die vanaf zijn middel verlamd is na een ontsteking en een dwarsleasie kreeg. Nu moet hij zich verplaatsen in een scootmobiel, en hierom is het een hele indrukwekkende en respectabele prestatie van hem om helemaal uit Rotterdam (Schiedam Centrum) te komen naar Den Haag met de trein in zijn scootmobiel, om deze lezing te verzorgen, als ervarings deskundige. Maarten Peek is onder zijn eigen naam te vinden op Facebook, dus zoek hem op en mail hem eventuele vragen over het thema, want wij gaan werken aan een hele vraag en antwoord lijst vanuit het publiek. Mail eventueel de vragen voor hem naar mij via mijn openbare vaste email adres: waldo@ziggo.nl

(wfor1417: M04) Er waren ongeveer 20 Hindoestanen in de zaal en een paar blanke Hollanders. Er waren wel veel meer Hindoestaanse vrouwen dan mannen aanwezig. Er zijn geen filmbeelden opgenomen van de aanwezigen in de zaal, ivm hun privacy en omdat het een gevoelig thema is. Volgens mij was de meerderheid van de donkerwitte Hindoestanen in de zaal vrij laag opgeleid en niet echt belezen.

(wfor1417: M05) Door het openbaar maken van deze film opnamen kan Stichting Hindustani/ Vobis nu tienduizenden nederlandstali ge mensen bereiken in Nederland en Suriname. Derhalve moet dhr/ Shri Soerin Sewnarain nu beseffen dat ik iets positiefs en opbouwend heb gedaan voor zijn amateuristisch e, zwarte Hindoestaanse familie en kasteachtige organisatie. Helaas heeft hij mij op zaterdag 3 november 2018 keihard gemaild dat ik feitelijk NOOIT meer mag komen bij de activiteiten van zijn organisatie. Hierom zal ik z.s.m. openbare aangifte doen van jarenlange en brute kaste discriminatie, wat nu voor mij echt al traumatisch is, omdat ook andere hindoe kaste organisaties mij jarenlang hebben gediscrimineer d, omdat ik helaas inderdaad tot de laagste onaanraakbare, paria, chamar Hindoe Apen kaste behoor uit Bihar in Mother India. Veel andere hogere kaste Hindoe aapjes discrimineerde n, bedreigden en joegen mij weg als lagere, viesbruine, fysiek minderwaardige, te kleingeschapen Afro/Surikoelie hondje sedert mijn harde prestatie jeugd en ik ben een paar keer ook fysiek mishandeld met lichte letsels.

---------------------------------------

=====>> (wfor1417: M43) Persbericht publicatie vierdelige film opname van lezing/ discussie over Hiv, aids en soa door Maarten Peek en Gloria Summerville

Onderwerp: publicatie vierdelige film opname van lezing/ discussie over Hiv, aids en soa door Maarten Peek en Gloria Summerville

Delft, maandag 5 november 2018

(wfor1417: M01) Dhr/ Shri Maarten Peek heeft op d.d. donderdag avond 30 oktober 2018 zijn eerste lezing met vragen verzorgd in Buurthuis van de Toekomst de Kronkel, Westeinde 425, 2512 KD Den Haag, waar Stichting Vobis/ Hindustani van directeur Dhr/ Shri Soerin Sewnarain een bijeenkomst had georganiseerd over gender gelijkheid;

(wfor1417: M06) Gloria Summerville van Stichting Het Rode Lint heeft ook haar deskundig en heel persoonlijk verhaal vertelt over haar onverwijlde besmetting met het 'HIV/ AIDS virus' via normaal, onveilig heteroseksueel kontakt.

(wfor1417: M05) Door het openbaar maken van deze film opnamen kan Stichting Hindustani/ Vobis nu tienduizenden nederlandstali ge mensen bereiken in Nederland en Suriname.

Hieronder dus de vierdelige opname serie van deze eerste geslaagde lezing van Dhr/ Shri Maarten Peek, die onder zijn eigen naam te vinden op Facebook, dus zoek hem op en mail hem eventuele vragen over het thema.

Deeplink overzicht van de Centrale Epage van alle lezingen en toespraken van Maarten Peek op het Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1417.htm

(wfor1417: M17) Deeplinks overzicht:
Deeplinks van deze vierdelige film opname 'Lezingen Hiv, aids, soa's, door Maarten Peek en Gloria Summerville, di 30-10-2018' naar onze Youtube Channel, 'Kritisch Podium Dewanand, Waldo Dewanand & Wieroe'zijn:
Deeplink youtube 1#4: https://youtu.be/IGHtFbESofQ
Deeplink youtube 2#4: https://youtu.be/mNcrBIqh098
Deeplink youtube 3#4: https://youtu.be/nPjp3vIZLaU
Deeplink youtube 4#4: https://youtu.be/Q3ltWLolElo

Kontakt info voor reacties:
Afzenders/ offeraars: Waldo Dewanand, Wieroe en Cindy, T-Nanda, Bruinhomoaap en Afrocroc.
Delftse, NIET BLANKE en NIET MENSELIJKE Hindoeschrijve rs
Email: waldo@ziggo.nl
Kritisch Podium Dewanand
http://www.dewanand.com

20
Ditjes & Datjes / Re: Koop Nederlandse rijbewijs, ID-kaarten, Visa (((calsonmalon55@gmail.com)))
« Laatste bericht door zumenike Gepost op 25 oktober 2018, 02:32:24 »
Koop Nederlandse rijbewijs, ID-kaarten, Visa (((calsonmalon55@gmail.com)))

CONTACT

Algemene ondersteuning ::::::::::: (((calsonmalon55@gmail.com)))

Whats App Tel / :::::::::::::::::: +237 680019719

WHATSAPP Allgemeiner Kundendienst:::::::::: +1 (782) 8210772

Wij zijn de beste producenten van echte kwaliteits- en nepdocumenten van alle soorten, inclusief paspoorten, rijbewijzen, ID-kaarten, postzegels, visa enz. Met miljoenen van onze

documenten die over de hele wereld circuleren. Wij bieden alleen originele echte / valse paspoorten van hoge kwaliteit, rijbewijzen, identiteitskaa rten, visa, geboorteakten enz. En

andere producten voor een aantal landen, zoals:
VS, Australië, België, Brazilië, Canada, Finland, Frankrijk, Duitsland, Israël, Mexico, Nederland, Zuid-Afrika, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Nederland, Pakistan, Rusland,

Spanje, Oostenrijk, Nieuw-Zeeland, Crotia, Roemenië, Italië etc.

-IDs Scan-ja ...

-HOLOGRAMS: IDENTIEK

-BARCODES: IDS SCANNEN

-UV: JA

FAKE IDS MET SNELLE VERZENDING - E-MAIL ONDERSTEUNING

CONTACT

Allgemeiner Kundendienst:::::::::: +1 (782) 8210772

Fake ID's voor de licentiekaarte n voor staatsstuurpro gramma's en status-ID's van meer dan 50 jaar oud

kaarten beschikbaar. Inclusief rijbewijshitra m en magneetstrip

of streepjescode op keerzijde. 2 werkdag verzendkosten (2,95 verzending en

handling). De BESTE authentieke nep-ID's op internet.

Dezelfde kwaliteit, hoge resolutie die Department of Motor Vechiles gebruikt.

Stuur huidige .JPG of .GIF van huidige licentie met afbeelding

en wijzigingen in NAME, DOB, LICENSE #, RESTRICTIONS, etc.

wij produceren de beste nep-ID online we verkopen nep-id van het VK / EU, Canadese nep-ID, Australische nep-ID en valse id's voor veel andere landen, van neppaspoorten tot nep-id's

rijbewijzen voor valse bankafschrifte n, wij hebben uw identificatieb ehoeften gedekt. Onze valse ID's omvatten alle beveiligingsfu ncties, zoals echte hologrammen, ultraviolet

watermerken, diepdruk, speciaal papier, fluorescerende kleurstoffen, RFID-chips, streepjescodes die overeenkomen met uw gegevens en meer. Onze valse ID's zijn identiek aan de echte

ding geen andere site biedt u deze kwaliteit wij zijn de beste.

nieuwe identiteit beschermt uw privacy en neemt uw vrijheid terug.

trefwoorden

Canada-kaarten

Kaarten van Verenigde Staten

Studentenkaart en

Internationale kaarten

Privé-kaarten

Adoptiecertifi caten

Doopcertificat en

Geboorte certificaat

Overlijdenscer tificaten

Echtscheidings certificaten

Huwelijkscerti ficaten

Aangepaste certificaten

High School Diplomas

G.E.D. diploma's

Home School Diplomas

College graden

Universitaire diploma's

Trade Skill-certificaten

Sociale zekerheid

Valideer het SSN-nummer

Rijbewijs zoeken

Spy Products

Voice Changers

Luistervoorzie ningen

Onzichtbare inkt

DMV-recordinquiry

Achtergrondcon trole

Onderzoek iedereen

CONTACT

sleutelwoorden:

victorian p-plate licentie

waar valse id's te kopen

waar valse documenten te kopen

waar valse paspoorten te kopen

waar valse rijbewijs te kopen

koop echte en valse paspoorten

koop echte en valse paspoorten

koop echte en valse paspoorten,

echte en valse paspoorten kopen,

echte andfake paspoorten te koop,

echt en vals paspoort te koop,

koop echte en valse rijbewijs,

koop echte en valse rijbewijs,

echte en valse rijbewijs te koop,

echte en valse rijbewijs te koop,

koop echte en valse paspoorten van de VS (Verenigde Staten),

koop echte en valse Australische paspoorten,

koop echte en valse Belgische paspoorten,

koop echte en valse Braziliaanse (Brazilië) paspoorten,

echte en valse Canadese (Canada) paspoorten kopen,

echte en valse Fins (Finland) paspoorten kopen,

koop echte en valse Franse (Frankrijk) paspoorten,

koop echte en valse Duitse (Duitsland) paspoorten,

koop echte en valse Nederlandse (Nederlandse / Nederlandse) paspoorten,

koop echte en valse paspoorten van Israël,

koop echte en valse paspoorten van Dubai (Emiraten)

koop echte en valse paspoorten in het Verenigd Koninkrijk (Verenigd Koninkrijk),

koop echte en valse Spaanse (Spanje) paspoorten,

koop echte en valse Mexicaanse (Mexico) paspoorten,

koop echte en valse Zuid-Afrikaanse paspoorten.

koop echte en valse Australische rijbewijzen,

koop echte en valse Canadese rijbewijzen,

koop echte en valse Franse (Frankrijk) rijbewijzen,

koop echte en valse Nederlandse (Nederlandse / Nederlandse) rijbewijzen,

koop echte en nep Duitse (Duitsland) rijbewijzen,

koop echte en vervalste rijbewijzen van Dubai (Emiraten), of Pataca

echte en nep Britse (Verenigd Koninkrijk) rijbewijzen kopen,

echte en valse diplomatieke paspoorten kopen,

echte en valse paspoorten van de VS (Verenigde Staten) kopen,

echte en valse Australische paspoorten kopen,

echte en valse Belgische paspoorten kopen,

koop echte en valse Braziliaanse (Brazilië) paspoorten,

echte en valse Canadese (Canada) paspoorten kopen,

echte en valse Finse paspoorten kopen,

koop echte en valse Franse (Frankrijk) paspoorten,

echte en valse Duitse (Duitse) paspoorten kopen,

koop echte en valse Nederlandse (Nederlandse / Nederlandse) paspoorten,

koop echte en valse Israel paspoorten,

echte en valse paspoorten in het Verenigd Koninkrijk (Verenigd Koninkrijk) kopen,

koop echte en valse Spaanse (Spanje) paspoorten,

echte en valse Mexicaanse (Mexico) paspoorten kopen,

koop echte en valse Zuid-Afrikaanse paspoorten.

koop echte en valse Australische rijbewijzen,

echte en valse Canadese rijbewijzen kopen,

koop echte en valse Franse (Frankrijk) rijbewijzen,

koop echte en valse Nederlandse (Nederlandse / Nederlandse) rijbewijzen,

koop echte en valse Duitse (Duitsland) rijbewijzen,

echte en valse Britse (Britse) rijbewijzen kopen,

koop echte en valse UK (Belguim) rijbewijzen

koop echte en valse diplomatieke paspoorten,

CONTACT

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10