collapse

Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Ik ben erg veel bezig met mijzelf, en waarom ik niet lang, blank en grootgeschapen ben nu, ja in het Hindoeisme geeft de Leer van de Vedanta hierover een specifieke uitleg en verklaring als oorzaak van mijn  hele minderwaardigh eid en waardeloosheid he en mijn hele lijdensweg.
Veel mensen discrimineerde n mij ok, joegen mij weg, mishandelden mij, beledigden mij sedert mijn eenzame jeugd, dus ik heb altijd alles in eenzaamheid moeten verwerken en zorgen dat ik uit verdriet geen zelfmoord pleeg op deze harde wereld, waar er geen mensheid is in feite, er is slechts een zgn MENSAPENDOM  op aarde, sedert de prehistorie en dit is tot op heden dus niet veranderd.

Maar zie onder, een probleemstelli ng die mij heel erg bezig houdt nu, een ieder die het antwoord kan geven hierop en bewijs kan mij mailen aub direct op E: waldo@ziggo.nl of hier in deze topic. 

------------------------------------------ copy email heden aan HOOGgeleerde EERwaarde professor dr ir rabin G.:

From: waldo@ziggo.nl
Sent: Tuesday, December 12, 2017 4:43 PM
To: jvkc Stema
Cc: m
Subject: Re: mbt dhr/shri Soerin Narain, genomineerde joke smit prijs, opspraak pedofilie handelingen

ja ok ok Rabin, koelieprof,

kan je aub mij wetenschappeli jk uitleggen als deskundige of een lange, blanke, grootgeschapen man hoger en meer waard is dan mij??? Hoe kan jij dit bewijzen of ontkrachten???  Schrijf hier aub een essay over he, de lange, dikkere, potentere blanke lullen  maken de blanke man wel relatief, absoluut superieur tov mij ok.  Ik weet dit ok uit homo praktijk, mijn koeliepikkie is minderwaardig, echt te klein he..  Is mijn vervloekte karma toch???  Blanke man met langere lul heeft positiever karma dan mij.  Geloof jij dit als hindoe halfaap???

wetenschap werkt met stelling, these en het absolute bewijs of absolute ontkrachting ok,

stelling A:
1. abolute true
2.  absolute false

dit is de wetenschappeli jke methode ok black box, maanreis benadering, bom gooien, enz

bye

waldo en wieroe

2
Zet alle informatie hierover in deze topic, nav publicaties in de Telegraaf. Hij is in opspraak.  :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens:

Dhr Soerin Sewnarain is nu op vahon hindustani radio en hij ontkent alles, hij zegt dat hij zijn advocaat morgen zal bellen inzake een rechtzaak wegens laster en smaad.
hij noemt namen, oa dr Anita Nanhoe, die slechte dingen over hem rond vertellen.
Hij noemt dit karaktermoord en nu komt een hele oorlog zeg, hij gaat naar de politie, treft juridische stappen.
Dhr Soerin ontkent alles, en hij heeft het recht om zich te verdedigen, en zegt dat alles in de krant uit de duim is gezogen.
Mensen worden anoniem genoemd, en zegt dat er geen aangifte is gedaan tegen hem.
Alles wordt beweerd maar geen bewijzen, allemaal verhalen van vrouwen.
Er was een meisje van dertien bij hem thuis en hij werd beschuldigd van onzedelijk betasten van haar geslachtsdelen, en is vrijgesproken voor de rechter. 
Het is zeker jammer wat hier allemaal nu gebeurd, hij was 60 jaar ambtenaar en men gunt hem deze joke smit nominatie niet, net op rake moment.

Aldus verslag live van Soerin op radio vahon, d.d.  dinsdag 12 december 2017, rond 18:45 tot 19:00 uur.

(door waldo en Wieroe, delftse Hindoeschrijve rs die al 12 jaar  met zes poten samen schrijven )

--------------------------------

From: waldo@ziggo.nl
Sent: Tuesday, December 12, 2017 3:30 PM
To: redactie@wuz.nl
Cc: Gangadin R. dr mr (titel kaste) ; i - ; Doerga Herman K. ; 
Subject: mbt dhr/shri Soerin Narain, genomineerde joke smit prijs, opspraak pedofilie handelingen

Miaauw, miaauw, namastiaauw redactie Telegraaf,

inzake kwestie Soerin Narain, genomineerde joke smit prijs, nu in opspraak wegens pedofile handelingen,
deel ik u volgende mee:

ik ben als lagere kaste, chamar, boitie  Afro/koelieboy, toch jarenlang gediscrimineer d en buitengesloten door Stichting HIndustani/ Vobis en Soerin Narain heeft mij zelfs een keer een klap gegeven tijdens een ruzie, samen met nog vijf andere hindoe mannen bij eekta bhavan en ik had de politie gebeld erom.  Dit is kaste discriminatie wat ik ondervond en andere hindoe organisaties discrimineerde n mij ook keihard als lagere kaste en half moslim. Zie onderstaand document, waarvan melding is gedaan bij bureau discriminatie zaken, maar geen aangifte bij OM en politie.

Ik ben beruchte NIET BLANKE HINDOESCHRIJVE R, ZIE  www.dewanand.c om en psychiatrische patient, schrijven is toch al 23 jaar mijn zelftherapie om mijn zelfmoord nog 1 week uit te stellen en dit heeft mijn zelfmoord dus succesvol voorkomen, nu ruim 20 boeken en vele teksten geschreven ism Wieroe mijn enige Hindoe katten zoontje, zie pic. Ook ben ik Triseksueel, beetje hetero, homo en meer transseksueel nu.

het is een feit dat ik een lagere kaste, paria, verstoten en niet blanke koelieschrijve r nu ben, absoluut lager en minderwaardige r dan elke lange, grootgeschapen, ABSOLUUT superieure Blanke man op aarde, eea is karmisch bepaald in het klassieke hindoeisme en alleen de dood kan dit verhelpen. Het hindoeisme is een racistisch en nazistisch geloof in de harde dagelijkse praktijk en ik vind dat dit ter discussie gesteld moet worden, ook in zwart hindoeistisch india is dit een groot drama nu.   

zie bijgesloten doc, staat op mijn grote stie, evt vragen zijn welkom,

m vr gr, 

W.D. Doerga (Waldo, Dewanand ) en Wieroe (is mijn enige hindoe katten zoontje)

Email: waldo@ziggo.nl

Website: Kritisch Podium Dewanand

url: http://www.dewanand.com

Facebook accountnaam: 'Waldo Dewanand' (nu al 19 foto albums met 1364 foto's v bos Delftse Hout en 1400 foto's van Wieroe)

ref doc attached word, zie onder vd site, deeplink onder:

====================

Stichting Hindustani
Aansprakelijkh eids verklaring ivm jarenlange traumatische discriminatie van Waldo Dewanand
Offeraar       Waldo Dewanand en Wieroe
Offercode      waction0086
Offerdatum     dinsdag 28 maart 2017, Hindoe Nieuwjaar 2074

Aan: Stichting Hindustani
t.n.v. Directeur dhr/ Shri Soerin Sewnarain
T.n.v. Voorzitter Irshad Gobind
corr. adres:
Boylestraat 20
2563 EK Den Haag
Provincie: Zuid Holland
Website:
http://www.stichtinghindustani.nl
Kvk-nummer: 272.54.772
Fiscaalnummer: 813.163.936
Onderwerp: Aansprakelijkh eids verklaring ivm jarenlange traumatische discriminatie van Waldo Dewanand

Inzake: Vordering immateriŽle schade, discriminatie trauma, pijn, verdriet, kaste discriminatie, vernedering, intimidatie, bedreiging, lichte geweldpleging

Ons kenmerk: waction0086.do c / 20170328di / Stichting Hindustani / Aansprakelijkh eids verklaring ivm jarenlange discriminatie van Waldo Dewanand / 2953W 8P

Delft, dinsdag 28 maart 2017, Hindoe Nieuwjaar 2074 (oude ingediende pre concept versie dateerde van d.d. woensdag 24 februari 2016)

Miaauw, miaauw, namastiaauw HOGERE kaste Hindoestaanse dames en heren van bestuur Stichting Hindustani,

[waction0086:1] Hierbij deel ik Stichting Hindustani mede dat ik mij gediscrimineer d voel door hun hele organisatie en alle bestuursleden en medewerkers sedert 2012 en ik stel uw organisatie en bestuur hierbij aansprakelijk voor de geleden immateriŽle schade als lagere kaste chamar, te korte, pipo, te kleingeschapen en inferieure, viesbruine koelieschrijve r. Gerechtelijke stappen volgen binnen afzienbare termijn, overwogen wordt een schadevergoedi ngs eis en smartengeld ter waarde van tenminste 1 miljoen Indiase roepias te vorderen via gerechtelijke wegen, als dit juridisch haalbaar is in Nederland. Conform nieuwe wetten worden bestuursleden hoofdelijk aansprakelijk gesteld door de Nederlandse wet, inzake schulden en schade vergoedingen jegens hun stichting of vereniging en er kan indien nodig beslag gelegd worden op hun materiŽle bezittingen na een officieel gerechtelijk vonnis.

deeplink hele tekst:

http://www.dewanand.com/waction0086.htm

--- 0 ---
(Nu volgt onze standaard handtekening (signature))

Hierbij verblijven wij,
met de volgende tekst als afsluiting:
Onze intelligente, multispectrale dewanistische wens en boodschap aan u allen.

De Grote Goddelijke Moeder Kat, Altecrea, God, Ana, Jezus, Boeddha, Jahweh, Allah, Krishna, Laxmie Maata, Durga Maata en alle resterende ziljoenen Hindoe/ Vedische goden en godinnen zullen u zegenen met de zuiverste darshan uit Krishnaloka. (Dewanistische Boolean logica leert: 1) als het spiritueel regent op uw lichaam, geest, ziel en hele zelf, dan gooit elke god(in) telkens een druppel water naar beneden als darshan om u te zegenen; 2) hoe meer goden en godinnen u zegenen, hoe beter, omdat een groter aantal regendruppels van hen allemaal uit de hemel leiden tot meer zegeningen van boven).

Dewanand, goudbruine mensaapje en
Wieroe, de slimme Hindoe Nazi (homo)Kat uit Delft kennisstad
Hindoe fundamentalist en
Planet of the intelligent Hindu chimps

http://www.dewanand.com

--- 0 --- :boeiend: :boeiend: :boeiend:
  :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens:
3
Discussies & Opiniepeiling / Re: Oprichting Hindu Commando Holland, doe mee
« Laatste bericht door wieroe2017 Gepost op 10 december 2017, 00:44:31 »
hoe denken jullie over dit idee??
een hindu commando oprichten in blank nederland??  strijden tegen de bittere discriminatie hier in arisch nederland?? 

4
raar hoor, waarom reageert niemand??? hallo kaise hindoestanen??? 
5
Ditjes & Datjes / Re: DE TRANEN VAN SURINAME: boeiend boek van Radjindre Ramdhani!
« Laatste bericht door wieroe2017 Gepost op 9 december 2017, 01:42:02 »
ja mooi boek, moet snel recensie krijgen
actieve hindoestaanse schrijver, mooi, 

enige hoe het verder moet is: project FB SS dus uitrollen ok.  in 2018 moet dit opgebouwd worden. ieder die mee wil doen kan ons mailen. www.dewanand.c om  E: waldo@ziggo.nl   

toch zijn hindoestanen al bijna uitgeroeid nu in blank KKK Nederland.   
6
Muziek / Re: Liederen voor Tilwaan / Matkorwa
« Laatste bericht door Faziel_Fan Gepost op 8 december 2017, 14:37:42 »
7
Muziek / Faziel WH_ Op Spotify met 52 Tracks
« Laatste bericht door Faziel_Fan Gepost op 8 december 2017, 14:37:15 »
Hallo allemaal,

Graag zou ik dit willen delen met jullie, Faziel WH op Spotify

https://open.spotify.com/album/4oRbOpOVcWqxNwrjo8cys3
8
Ditjes & Datjes / DE TRANEN VAN SURINAME: boeiend boek van Radjindre Ramdhani!
« Laatste bericht door Radjindre63@gmail.com Gepost op 8 december 2017, 11:43:52 »
Radjindre Ramdhani, de schrijver van 13 boeken waaronder ZIELCONTACT en Yorka Tori (Surinaamse Spookverhalen reeks) heeft een weergaloos mooi boek geschreven. Het boek is 523 pagina's dik, bladzijden van driekwart A-4, en is via elke boekhandel en bol.com te bestellen middels titel en ISBN 978-94-6345-225-0  Op boeiende wijze verhaalt Ramdhani over een vakantie naar Suriname in 1999. Bouterse regeert, het land is failliet, kinderen lijden honger en temidden van deze economische ellende, ontmoet Ramdhani tientallen mensen met allemaal hun eigen levensverhaal. Tegelijkertijd begint hij een buitenechtelij ke relatie vol stomende seks met een bloedmooie Javaanse dame, die zelf ook getrouwd is. Daar Ramdhani ook put uit de levensverhalen van zijn ouders en grootouders en zijn eigen leven, is dit boek behalve een autobiografie, ook een historisch document van grote waarde. Boeiend en spannend van de eerste tot de laatste letter.
9
Discussies & Opiniepeiling / Re: Hindoestanen zijn de nieuwe Joden
« Laatste bericht door wieroe2017 Gepost op 4 december 2017, 17:10:00 »
nu worden hindoes in nederland toch zwaarder gediscrimineer d dan vroeger?? ook moslims discrimineren hindoes nu en wij zijn nu verloren in nederland.

ook zelfmoord bij hindoestanen is toegenomen, de vereenzaming is een groot probleem bij oudere, gescheiden hindoestaanse mannen, die verstoten zijn door hun hele hindoe familie en gedwongen worden tot zelfmoord.

hele genocide van hindoes is vreselijk in nederland nu.
10
nou heeft niemand een mening?? Hindoestanen moeten toch hard werken aan hun ontwikkeling en participatie in de Nederlandse kenniseconomie .

er moet een nieuwe hindoestaanse organisatie komen die dit gaat organiseren.

wie wil meedoen??? Reageer of pb ons.

Pagina's: [1] 2 3 ... 10