collapse

Auteur Topic: Nederland blijft racistisch  (gelezen 76 keer)

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Nederland blijft racistisch
« Gepost op: 26 juni 2019, 14:25:38 »
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/ns-krijgt-advies-over-compensatie-oorlogsleed/ar-AADrnHj?ocid=spartandhp

Na het lezen van dit artikel vraag ik mij weer af waarom het leed van de gekoloniseerde n niet gecompenseerd wordt, maar alleen dat van blanke Nederlanders, zelfs die dood zijn en van Joden.
Weer een duidelijk beeld van hypocrisie van job cohen en daarmee de Nederlandse overheid en het koningshuis dat teert op gestolen rijkdom uit de kolonies.Ook wordt vergeten dat zonder de kolonies Nederland de oorlog keihard verloren zou hebben. En nog hebben ze geen greintje sympathie voor de vele Surinamers die onder hun bewind geleden hebben. Heel Suriname heft onder hun geleden, maar daar hoor je niemand over.
Het is weer duidelijk Nederland: Jullie zullen racisten blijven.

Kaise.nl

Nederland blijft racistisch
« Gepost op: 26 juni 2019, 14:25:38 »

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Nederland blijft racistisch
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2019, 23:38:32 »
hahha Krau Krau, ja joh, gelijk heb je. hahah

maar wij als surizwarten, allemaal zijn wel kampioen in elkaar dood in trappen he?? Denk na he, waarom pleegde iemand als Anil Ramdas nou zelfmoord???  Waarom??? Niemand kent zijn motieven ok, heeft hij dit verteld in zijn geheime afscheidsbrief?

Surikoelies zijn NULkommanul waard, dus jullie moeten maar eerst leren om samen te strijden tegen de hogere, superieure blanke demonen van Kali Yuga ok. 

Waarom wil geen enkele surikoelie het project FB SS steunen of erover iets zeggen in media??
Geschiedenis is recht van de sterksten, THE WEAK MUST PERISH AND DIE. 

ok ik geef de blanke hollanders gelijk om te vloeken, schelden, pissen en te  schijten op surikoelies, surihindoe aapjes, alle surinegers, incl surimixen en overige surizwarten tot de zevende graad ok. 

hier info  FB SS:  laatst gepubliceerde tekst, zelfreflectie op Kritisch Podium Dewanand: 
(nu wordt de 1 juli 2019 aktie voorbereid v fb ss, energie vinden he om het te doen, NIET GESCHOTEN, ALTIJD MIS POESIE poesie miaauw miaauw )

---------------------------

Project FB SS: Suriname als 18de Hindoemeerderh eids HEILstaat??? /
wfor1404 Size: Pages=18, DAB=32, Words= 6881

Offeraars       Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk,
               Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand D.)
Offercode      wfor1404
Offerdatum     18 oktober 2015, t/m release d.d. dinsdag 30 april 2019

Inhoudsopgave: [wfor1404: M01] - [wfor1404: M32]

=====>> Deel 1. [wfor1404: M01] - [wfor1404: M04]: nov 2018 t/m woensdag 27 februari 2019
=====>> Deel 2. [wfor1404: M05] - [wfor1404: M10] {wo 27-03-2019 t/m do 28-03-2019}
=====>> Deel 3. [wfor1404: M11] - [wfor1404: M15] d.d. zondag 07-04-2019
=====>> Deel 4. [wfor1404: M16] - [wfor1404: M22] maandag 08-04-2019
=====>> Deel 5. [wfor1404: M23] 13 Vragen en probleemstelli ngen
=====>> Deel 6. [wfor1404: M24] -[wfor1404: M29] 18 oktober 2015
=====>> Deel 7. [wfor1404: M30] d.d. maandag 16-11-2015, 100 % Citaat uit Facebook groep Afusensie
=====>> Deel 8. [wfor1404: M31] - [wfor1404: M32] maandag 08-04-2019, Eind betoog
=====>> BEGIN

=====>> Deel 1. [wfor1404: M01] - [wfor1404: M04]: nov 2018 t/m woensdag 27 februari 2019

[wfor1404: M01] Deze analyse tekst van Federatie Bevrijding Suriname (FB-SSers) bevat vooral zelfreflecties m.b.t. het omstreden begrip uit de titel: 'Suriname als 18de Hindoemeerderh eids HEILstaat.' Ok, oorspronkelijk begon het schrijven van tekst wfor1404 op 18 oktober 2015 en daarna liet ik het onvoltooid liggen in het archief. Vandaag zondag 11 november 2018 is het misschien nuttig om het af te werken en direct te publiceren.

[wfor1404: M02]
Het is vandaag woensdag 27 februari 2019, om 01:51 uur AM, na middernacht, lekker weer, binnen temperatuur is 20 graden C en buiten is het 10 C, en ik heb deze tekst na ruim vier jaar nog niet afgewerkt, wat toch stom is. Hele dag voelde ik mij rot en mijn gedachten dwaalden af naar Suriname. Nu ben ik al ruim 19 jaar niet meer geweest in mijn geboorteland en ik heb al jaren last van heimwee en kan er met niemand over praten. De blanke psychiaters en spvers van GGZ-Delfland kunnen mij niet hiermee helpen, want zij kunnen zich niet voorstellen hoe het is voor mij om nu in het land van lange, duivelse, koloniale, blanke Christelijke seriemoordenaa rs te wonen en te lijden als koelie afval. Alle negers en gekleurde Hindoe apen voelen dit ook zo aan, denk ik nu, want de blanken haten ons nu des te meer en het extreem rechtse gedachtegoed is nog springlevend.

http://www.dewanand.com/wfor1404.htm

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2019, 12:51:12 »
hahha Krau Krau, ja joh, gelijk heb je. hahah

maar wij als surizwarten, allemaal zijn wel kampioen in elkaar dood in trappen he?? Denk na he, waarom pleegde iemand als Anil Ramdas nou zelfmoord???  Waarom??? Niemand kent zijn motieven ok, heeft hij dit verteld in zijn geheime afscheidsbrief?

Surikoelies zijn NULkommanul waard, dus jullie moeten maar eerst leren om samen te strijden tegen de hogere, superieure blanke demonen van Kali Yuga ok. 

Waarom wil geen enkele surikoelie het project FB SS steunen of erover iets zeggen in media??
Geschiedenis is recht van de sterksten, THE WEAK MUST PERISH AND DIE. 

ok ik geef de blanke hollanders gelijk om te vloeken, schelden, pissen en te  schijten op surikoelies, surihindoe aapjes, alle surinegers, incl surimixen en overige surizwarten tot de zevende graad ok. 

hier info  FB SS:  laatst gepubliceerde tekst, zelfreflectie op Kritisch Podium Dewanand: 
(nu wordt de 1 juli 2019 aktie voorbereid v fb ss, energie vinden he om het te doen, NIET GESCHOTEN, ALTIJD MIS POESIE poesie miaauw miaauw )

---------------------------

Project FB SS: Suriname als 18de Hindoemeerderh eids HEILstaat??? /
wfor1404 Size: Pages=18, DAB=32, Words= 6881

Offeraars       Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk,
               Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand D.)
Offercode      wfor1404
Offerdatum     18 oktober 2015, t/m release d.d. dinsdag 30 april 2019

Inhoudsopgave: [wfor1404: M01] - [wfor1404: M32]

=====>> Deel 2. [wfor1404: M05] - [wfor1404: M10] {wo 27-03-2019 t/m do 28-03-2019}
=====>> Deel 3. [wfor1404: M11] - [wfor1404: M15] d.d. zondag 07-04-2019
=====>> Deel 4. [wfor1404: M16] - [wfor1404: M22] maandag 08-04-2019
=====>> Deel 5. [wfor1404: M23] 13 Vragen en probleemstelli ngen
=====>> Deel 6. [wfor1404: M24] -[wfor1404: M29] 18 oktober 2015
=====>> Deel 7. [wfor1404: M30] d.d. maandag 16-11-2015, 100 % Citaat uit Facebook groep Afusensie
=====>> Deel 8. [wfor1404: M31] - [wfor1404: M32] maandag 08-04-2019, Eind betoog
=====>> BEGIN

[wfor1404: M01] Deze analyse tekst van Federatie Bevrijding Suriname (FB-SSers) bevat vooral zelfreflecties m.b.t. het omstreden begrip uit de titel: 'Suriname als 18de Hindoemeerderh eids HEILstaat.' Ok, oorspronkelijk begon het schrijven van tekst wfor1404 op 18 oktober 2015 en daarna liet ik het onvoltooid liggen in het archief. Vandaag zondag 11 november 2018 is het misschien nuttig om het af te werken en direct te publiceren.

[wfor1404: M02]
Het is vandaag woensdag 27 februari 2019, om 01:51 uur AM, na middernacht, lekker weer, binnen temperatuur is 20 graden C en buiten is het 10 C, en ik heb deze tekst na ruim vier jaar nog niet afgewerkt, wat toch stom is. Hele dag voelde ik mij rot en mijn gedachten dwaalden af naar Suriname. Nu ben ik al ruim 19 jaar niet meer geweest in mijn geboorteland en ik heb al jaren last van heimwee en kan er met niemand over praten. De blanke psychiaters en spvers van GGZ-Delfland kunnen mij niet hiermee helpen, want zij kunnen zich niet voorstellen hoe het is voor mij om nu in het land van lange, duivelse, koloniale, blanke Christelijke seriemoordenaa rs te wonen en te lijden als koelie afval. Alle negers en gekleurde Hindoe apen voelen dit ook zo aan, denk ik nu, want de blanken haten ons nu des te meer en het extreem rechtse gedachtegoed is nog springlevend.

http://www.dewanand.com/wfor1404.htm
Helemaal mee eens.

Ik herken de situatie van Anil Ramdas regelmatig. Dit was vroeger al. Nadat ik laatst de docu over hem heb gezien begrijp ik het hele gebeuren.Ik kom niet meer vaak in de hindoestaanse gemeenschap, wetende wat voor vooroordelen en domme gedachten er nog steeds spelen.

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 27 juni 2019, 15:41:36 »
ja krau krau

Diana Sardjoe is op facebook bezig te discussieren over Hindu cultuurmoord, dus ga haar uitnodigen om hier te komen, want hier zijn wij vrij en facebook is anti hindoes.

ik bemoei ook niet meer met de minderwaardige, viesgekleurde  surihindoe aapjes,   zinloos.  Minderwaardigh eid is alleen goed voor gaskamers

hindoeisme biedt geen hoop, alleen zelfmoord en zelfvernietigi ng en onderlinge haat.   En dat hele hindoe apen kaste gedoe ook nog, tjsa ik ben helaas gemengd hindoe/ moslim en ben dus absoluut Unterkoelie aapje.  Hindoeisme is een bitter racistisch geloof  van minderwaardige, zwarte indiase rassen en volkeren.   

Anil Ramdas was toch niet Hindoeistisch??  Hij was meer een zuivere Afrokoelie aapje met minderwaardige donkerbruine apenkleur en had een hele zwakke identiteit, heel materialistisc h, en prestatie gericht, met een sterke Bountie koelie gedrag en denkwijze.  Was Anil Ramdas ooit onder psychiatrische behandeling gesteld of opgenomen in een psychiatrische kliniek??   

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 2 juli 2019, 15:01:32 »
ja krau krau

Diana Sardjoe is op facebook bezig te discussieren over Hindu cultuurmoord, dus ga haar uitnodigen om hier te komen, want hier zijn wij vrij en facebook is anti hindoes.

ik bemoei ook niet meer met de minderwaardige, viesgekleurde  surihindoe aapjes,   zinloos.  Minderwaardigh eid is alleen goed voor gaskamers

hindoeisme biedt geen hoop, alleen zelfmoord en zelfvernietigi ng en onderlinge haat.   En dat hele hindoe apen kaste gedoe ook nog, tjsa ik ben helaas gemengd hindoe/ moslim en ben dus absoluut Unterkoelie aapje.  Hindoeisme is een bitter racistisch geloof  van minderwaardige, zwarte indiase rassen en volkeren.   

Anil Ramdas was toch niet Hindoeistisch??  Hij was meer een zuivere Afrokoelie aapje met minderwaardige donkerbruine apenkleur en had een hele zwakke identiteit, heel materialistisc h, en prestatie gericht, met een sterke Bountie koelie gedrag en denkwijze.  Was Anil Ramdas ooit onder psychiatrische behandeling gesteld of opgenomen in een psychiatrische kliniek??
Ik ken Diana Sardjoe niet en wat betreft je uitlatingen over Anil Ramdas, kan ik niet in meegaan. Ik ken hem namelijk alleen van zijn optredens op de buis.

Ik denk dat je de verkeerde hindoeboeken leest en te vaak naar hindoes uithaalt. Alle culturen hebben zo hun slechte eigenschappen, maar daarmee hoeft niet alles slecht te zijn.

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 5 juli 2019, 14:59:12 »

kiujk hier Krau Krau
Anil Ramdas had geen Hindoeistische kennis en hij was dus meer Tamasisch van geaardheid, zie onder, hij schreef teksten in stomdronken toestand, en dit werd ook geplaatst in de satanische blanke media ok, om hem dus te vernietigen en te stigmatiseren en uiteindelijk pleegde hij zelfmoord, en tienduizenden blanke Hollanders vierden haast feest hierom ok.   Zo zie je he, voor blanke hollanders ben en blijf je een xxxx, Untermensch als je zwart, bruin of lichtgetint bent, het is vreselijker dan je denkt, heb ik nog afgelopen week keihard ondervonden, notabene door twee oudere blanke homo vrienden ok die ik al een jaar ken. 

ja daarom is project FB SS de enige intelligente oplossing ok en geloof mij onderschat die hele nazistische haat niet tegen ons als niet blank/ arische Untermenschen, gedurdende WOII stonden ahw 95 procent van  alle blanke,  christelijke, heterofiele  Hollandse mannen  als een man achter hun blanke nazi furher, adolf hitler uit duitsland ok.   KEn de geschiedenis ok, de Koude  HOlocaust is al begonnen nu.

-------------------------------------

Iets van afgunst

Liefdevol n competatief was de vriendschap tussen Anil Ramdas en Stephan Sanders. Die kijkt terug op hun relatie, waaraan door de zelfmoord van Ramdas definitief een einde kwam. 'Ik had het gevoel dat hij vond dat ik k maar zelfmoord moest plegen.'
DOOR SARA BERKELJON18 juni 2013, 0:00

Ergens midden jaren tachtig ontmoetten Stephan Sanders en Anil Ramdas elkaar voor het eerst, in een caf aan de Amsterdamse Keizersgracht. Ramdas was een beginnende wetenschapper, in Suriname geboren en opgegroeid, cum laude afgestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Sanders was redacteur bij De Groene Amsterdammer. Op aandringen van Ramdas, die wilde dat de door hem bewonderde Sanders zijn boek zou bespreken, spraken ze af. Sanders: 'Toen hij me zag, was hij wildenthousias t, wat ik heel raar vond.'

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/iets-van-afgunst~bd67230d/

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 7 juli 2019, 11:03:38 »
En zo zal je altijd bedrogen worden door de blanke gemeenschap, als je een andere kleur hebt.
En god moet je iig niet op rekenen.

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 8 juli 2019, 17:25:34 »
ja ja krau krau

maar wat wil je dan doen???
nederland blank houden is beter ok, en nu begrijp ik waarom wel en waarom niet. Theorie is mooi en absolute bewijzen zijn leuk.

Nu begrijp ik blanken ok, en ik ben toch Pro White (COCK en) Race ok. 
Stel je voor dat de hogere, superieure blanken niet zouden bestaan, ja joh dan bestond ik nu ook niet.

ok ok Ik heb toch nu het HOOGSTE RESPECT voor het hele Blanke/ Arische RAS ok,  mede door nieuwe theorie vorming. 

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 10 juli 2019, 10:33:02 »
Ik doe wat er in me macht ligt. Meer kan namelijk niet.

Kaise.nl

« Reactie #8 Gepost op: 10 juli 2019, 10:33:02 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl:
Welke kleur heeft een banaan?: