collapse

Auteur Topic: 300 miljoen hindoe meiden verkracht/ gemarteld in INdia olv superieure Moslims  (gelezen 46 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man

gedurende de ruim 700 jaar islamtische overheersing van india zijn dus zo te zien ruim  300 miljoen hindoe vrouwen wreeddadig germarteld en gegangraped   dagelijks door ruim 20 tot 30 potente moslim mannen en die hindoe meiden vonden het zeer zeker zalig en bevrijdend om lekker te genieten als professionele Hindoe hoeren.

Nu zien wij dat bijna alle surihindoe meiden ervoor kiezen om lekker te professionalis eren als Hollandse Hindoe hoertjes, en Ultra modern te zijn en HOOGbeschaafd.

hahha haaha wie is het eens met de stelling dat elke SuriHindoemeid nu ervoor moet kiezen om lekker te stoeien met honderden potente moslim mannen, blanke mannen en flink wat negers, om zo modern te worden, en superieur te emanciperen als HOOGbeschaafde, moderne, hete, krasse SuriHindoe meiden??? 

Dit is Kali Yuga dus SuriHindoe meiden doe wat je moet doen, doe je benen wijd voor alle mannen van je buurt en hele stad, het is je karma en het is heilig werk ok op je rug met je geile bruine benen wijd richting Amsterdam.

ja, wat moeten wij zeggen nu van de beestengeschie denis van onze zieke Intel Apen soorten op onze arme verkrachte exo planeet??  ok ok ok het is karma. 
Vaak denk ik van, ach pleeg maar zelfmoord, want ik ben op een beestenplaneet,  de Vimanas brengen mij verder na mijn dood naar een betere exo planeet, waar er alleen liefde is en iedereen gewoon dolgelukkig als nudist rondloopt.   :lol (2): :lol (2): :lol (2): :lol (2):

--------------------  Subject: Atrocities on Hindu Women during Islamic Invasion and Rule in India

zie deeplink, hindoe activisten site in engels:
https://www.myindiamyglory.com/2018/03/29/atrocities-on-hindu-women-during-islamic-invasion-in-india/

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl:
Welke kleur heeft een banaan?: