collapse

Auteur Topic: Is het een schande dat Hindostaanse meisjes praten over hun incest ervaring?  (gelezen 75 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
hier discussie over zelfmoord van incest slachtoffers bij hindoestanen
dat hele hindoeisme is echt feodaal en achterlijk, overbodig in modern blank arisch Nederland en beste is het uitroeien he???
Geef je mening

-------------------------- betreft publicatie op https://wrcsuriname.org/2019/06/04/is-het-een-schande-dat-hindostaanse-meisjes-praten-over-hun-incest-ervaring/comment-page-1/?unapproved=127&moderation-hash=a641f6cd8b95edffae94df34dc14ce83#comment-127

Is het een schande dat Hindostaanse meisjes praten over hun incest ervaring?
By wrcsuriname 4 jun 2019
Plaats een reactie op Is het een schande dat Hindostaanse meisjes praten over hun incest ervaring?

Jrg 16 no 3 juni 2019
Door Seshma Bissesar

Seshma Bissesar is een freelancejourn alist werkzaam bij ATV en avondblad De West. Daarnaast levert ze producties aan lokale en regionale radiozenders. Zij is ook touroperator en vertoeft het liefst in Bigipan, Nickerie. Momenteel werkt ze aan haar eerste boek ‘Bigipan, het paradijs van het westen’. Verdiepen in gendervraagstu kken is ook één van haar favoriete bezigheden.

Telkens wanneer Hindostaanse vrouwen publiekelijk taboes aan de kaak stellen, zoals incest, wordt het gebagatellisee rd door leden uit hun eigen Hindostaanse gemeenschap. Maar ook wanneer ze het bespreekbaar willen maken binnen de familie of mensen uit hun directe omgeving roept het onmiddellijk heel wat negatieve reacties op. Men probeert de boodschapper en het slachtoffer klein te krijgen en te vernederen. Wat ik met u deel zal wellicht nog meer reacties teweegbrengen. Ik doe dit, omdat wij pijnlijke ervaringen niet moeten verzwijgen. Wij moeten deze juist aan de kaak stellen, zodat er verandering komt. Wij moeten erover kunnen praten en elkaars mening en ervaring kunnen delen. Daarom, de knuppel in het hoenderhok gooien iséén van mijn favoriete instrumenten, zeg ik eerlijk.
----------------------------- mijn reactie nog in moderatie

0 reacties

dewanandblog
    4 jun 2019 om 23:28
    Je reactie is in afwachting van moderatie.

Mijn persoonlijke Reactie:

1) Ik sprak nog vorige week met een oudere hindoestaanse man, 52 jaar die seksueel was misbruikt als kleuter door een oudere tante van rond de 15 jaar, betrof overwegend vrij ruwe cunnilingus door zijn gezicht op haar schaamdeel te drukken, meerdere malen. Hij kreeg er een trauma door, maar zijn seksuele ontwikkeling verliep verder vrij normaal, kreeg wel door hard werken een burnout en nu in WAO al ruim 8 jaar.

2) De relatie tussen Hindoeisme en seks is nogal beladen thema, en incest helemaal dus bij Hindoes. Maar de vraag is hoe gelovig zijn de zgn surinaamse Hindoestanen in Nederland en Suriname??? HOe definieer je het begrip Hindoe gelovige?? Heel moeilijk thema, en ik heb er ook altijd ruzie over met raszuivere, gekleurde Hindoes.

3) Helaas kennen Hindoes het concept van de Libertaristisc he Maatschappij niet, en ook hun hele HIndoemensconc ept is nogal feodaal, ook mensenrechten zijn in het feodale Hindoeisme heel primitief en vergelijkbaar met de tribale Sharia wetten van achtergebleven stammen uit het Midden Oosten en Syrie. Rechten van Hindoemeisjes zijn ver te zoeken in feodale Hindoe gemeenschappen en hierom zie je al deze vreselijke drama’s van onze Hindoestaanse meisjes, die geen ander alternatief krijgen van hun sociale omgeving en familie dan de afgrijselijke zelfmoord.

4) Ben zelf ook mishandeld door mijn gescheiden hindoestaanse moeder, vooral geestelijke marteling ok vanaf rond mijn 7de jaar tot mijn 20ste. En tot op heden is alles goed mislukt, ook seksueel. Mijn Hindoestaanse vader kan er niet genoeg van krijgen om mij suicidaal te maken ok en het maakt hem ook niets uit of ik zelfmoord pleeg, zoals hij het al jarenlang duidelijk maakte.

5) Die hele zelfmoord cultuur van Hindoestanen is geworteld in het Hindoeisme denk ik nu, en men moet dit nog beter uitzoeken, kan zijn dat een mogelijke oorzaak ook hun natuurlijke, aangeboren genetische minderwaardigh eid en degeneratie is en mentale labiliteit; Overbeschermen de opvoeding van meisjes en jongetjes he, typische oorzaak van mislukkingen en remmingen op latere leeftijd, of zelfisolatie met als fatale resultaat: eenmalige geslaagde zelfmoord, zonder hulpverzoeken naar derden vanwege angst voor de hele Hindoe Maffia familie die medeplichtig is aan deze zelfmoord en er ook aktief naar toe werkt, door betrokkene aktief dood in te praten en geestelijk verder kapot te maken. Ja, echt barbaars is die feodale Hindoe wereld in feite als je het zo bekijkt en aan den lijve hebt ondervonden.

6) Hierom, alles jarenlang zelf ondervonden ok, heb ik nu besloten om aktief te werken aan een Hindoevrij Nederland, omdat de superieure, hogere blanke Nederlanders dit inferieure, zwarte Indiase feodale geloof gewoon niet nodig hebben in hun moderne welvaarts poldertje. Vreedzame en humane uitroeiing van alle Hindoes en Hindoeachtigen in Nederland is toch voor hen allemaal gewoon ook het beste, zonder hen echt fysiek te deactiveren he, ze mogen doorleven maar hun hindoe apen geloof moet eruit gesneden worden, desnoods door verplichte seks met honderden sterkere, potente, grootgeschapen, blanke hetero en homo top mannen voor alle jonge hindoe meiden en jongens en mannen in heel Nederland gedurende een genetische en orgastische uitroeiings periode van 40 jaar volcontinu. OP NAAR EEN absolute HINDOEVRIJ NEDERLAND, werk zelf aan een betere wereld, doe dus mee.

7) OProep aan alle hindoe meiden jong en oud, om vanaf vandaag dus volop te gaan stoeien met honderden blanke top mannen uit heel Europa uit protest en om hele Hindoeisme dus heerlijk orgastisch met benen nat en wagenwijd lekker uit te roeien in heel Europa. Yes of course, horny hindu girls, you are worth it to become the sweetest and cheapest REDLIGHT’s bites of whole Europe, start today please and enjoy your long, superior and big shaped White Demigods in all black holes of your Holy Micro Cosmic Universe, which is the real Mandir of your Atma.

Like
    Beantwoorden

Geef een reactie

https://wrcsuriname.org/2019/06/04/is-het-een-schande-dat-hindostaanse-meisjes-praten-over-hun-incest-ervaring/comment-page-1/?unapproved=127&moderation-hash=a641f6cd8b95edffae94df34dc14ce83#comment-127

Kaise.nl

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Vertel jouw incest ervaring ook maar gewoon nu de gemeenschap vindt dat het aan de kaak gesteld moet worden.

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
mijn reactie is geplaatst na moderatie super zeg.

hier paar andere reacties die ook leuk zijn mbt incest surikoelies:

-------------------------- citaat

Jacky Sing
9 jun 2019 om 00:04

Beste Seshna,
Met respect heb ik uw stuk gelezen. Door dit onderwerp aan de kaak te stellen komt er hopelijk een opening om hier serieus werk van te gaan maken. Dat vrouwen en meisjes gaan opstaan. Zelfbeschikkin g is een recht dat velen onbekend is. De stap niet durven nemen omdat we zo geconditioneer d over trouw en loyaal zijn naar de ander. Maar niet geleerd hebben om eerst ons zelf lief te hebben. Krachtig zijn vanuit je eigen authenticiteit is iets wat ook ‘dood’ gemaakt wordt. Waardoor het velen niet lukt om uit die vicieuze cirkel te komen. De angst voor uitsluiting is enorm groot. Eenzaamheid, niet gehoord en gezien worden drijft velen tot wanhoopsdaden.
Wat u noemt/beschrijft kenmerkt een tendens dat helaas over nog meer onderwerpen gaat dan zoals nu over incest en sexueel misbruik. Onze Hindoestaanse gemeenschap heeft het graag over de ander en wijst naar andere gemeenschappen . Spiegelen kent men niet. Ondertussen is het zo dat allerlei misstanden binnen de eigen groep onder het tapijt geschoven wordt, en bestaat het vaak schrijnende probleem niet. Want dat soort ‘dingen’ komen niet voor in “onze” cultuur.
Helaas moet ik ook zeggen dat ik het in mijn omgeving heb zien gebeuren. Ik heb het aan de kaak gesteld. In de eerste instantie heb ik het slachtoffer gevraagd wat er aan de hand was omdat ik bepaalde signalen zag. Het slachtoffer heeft de dader over mijn vragen verteld! Zij had niemand waarmee zij kom praten. Deze bewuste dader had het slachtoffer zo in zijn greep dat hij tevens haar vertrouwensper soon was. De dader heeft in reactie daarop mij benaderd. Het bizarre was het geval: meneer voelde zich zelf nu slachtoffer. Hij heeft mij voor alles was niet netjes was beschuldigd. Want hoe moest hij nu verder met zijn leven??! Ik had zíjn leven verpest. Had ik mijn vermoedens met iemand gedeeld was zijn vraag?! Nu was hij degene die hulp moest gaan zoeken bij zijn huisarts. De omgekeerde wereld. Het wrange van deze situatie was dus dat het slachtoffer geen aangifte wilde doen, alles uiteindelijk ontkent heeft. Zichzelf gestort heeft in haar werk. De dader is uit beeld, maar de littekens zijn er voor altijd.
Ook ik kan me, nog steeds, bezig houden met de vraag of ik niet iets anders had kunnen doen waardoor de dader zich voor zijn daden had moeten verantwoorden.

Liked by 1 persoon
Beantwoorden

https://wrcsuriname.org/2019/06/04/is-het-een-schande-dat-hindostaanse-meisjes-praten-over-hun-incest-ervaring/

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl:
Welke kleur heeft een banaan?: