collapse

Auteur Topic: FB SS: Suriname als 18de Hindoemeerderheids HEILstaat???  (gelezen 79 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
FB SS: Suriname als 18de Hindoemeerderheids HEILstaat???
« Gepost op: 30 april 2019, 15:55:16 »
miaauw miaauw namastiaauw SuriKoelie mannen en meiden,

durven jullie dus niet mee te denken en mee te werken aan project FB SS????

niemand reageerde tot op heden, al vier jaar, geen kik niets, overal zijn wij nu verstoten en verwijderd uit emaillisten.

Hindoestanen zijn lafaards, zwakkelingen, inferieur, onderontwikkel d. achterlijk, zielig en ZWAK. 

ok nu even nog de teksten afwerken voor onderstaande Ala KOndre magazine symposium vr 3-05-2019, Amsterdam :

zie onderin dan publicatie:   FB SS: Suriname als 18de Hindoemeerderh eids HEILstaat???

aub je mening geven en als je wil meedoen, pb ons gewoon en durf te vechten tegen de  HInducide in Suriname en Guyana door de groter geschapen, potentere en sterkere Negers daar.   Tsja, minderwaardigh eid van SuriHindoe mannen en hun hele impotentie en kleingeschapen heid is toch zielig.    :hump: :hump: :hump: :hump:

=================== BEGIN Ala KOndre magazine symposium vr 3-05-2019, Amsterdam :

=====>>  [wfor0513: M06]  vr 3-05-2019, Amsterdam / Afro Surinaamse Alakondre Magazine / Zelfreflectie Congres 2019 / output: symposium handboek “Handleiding Voor De Toekomst”.

Zelfreflectie Congres 2019 - Amsterdam
Public • Hosted by Alakondre Magazine and Ian van der Kooye
Interested
Share

clock

Friday, May 3, 2019 at 6 PM – 10 PM
    pin

Oosterdokskade 143, 1011 DL Amsterdam, Nederland
    Show Map
    ticket

Tickets
    akmagazine.nl

Details
Bestel NU je kaarten voordat je te laat bent:

https://akmagazine.nl/product/zelfreflectie-congres-2019-amsterdam/

Al sinds de jaren ’70 is er een grote migratie van Surinamers naar Nederland.
De integratie van Surinamers in Nederland wordt doorgaans als succesvol omschreven.
Er zijn veel voorbeelden te vinden van Nederlanders met Surinaamse roots in alle aspecten van het maatschappelij k leven.
Desondanks zijn er ook genoeg voorbeelden te noemen waarin grote groepen Surinaamse Nederlanders nog minder succesvol zijn dan andere bevolkingsgroe pen.
Waar staan we na ruim een halve eeuw en wat kunnen we de komende jaren nog bereiken?

Is er behoefte aan een gezamenlijke strategie en zo ja,hoe pakken we dat aan?

Aan de hand van 5 korte lezingen komen we tot een gezamenlijke visie en wordt er een beeld geschetst van de toekomst van de Surinaamse Nederlander op 5 maatschappelij ke gebieden.
In een introductie wordt eerst de samenhang tussen de verschillende gebieden uitgelegd.
Na elke lezing worden er met de zaal ideeën uitgewisseld die samengebundeld worden in het handboek “Handleiding Voor De Toekomst”.

Kortom, een gesprek dat veel richtingen op kan gaan, maar vooral dient tot inspiratie, hoop en positiviteit en uiteindelijk tot concrete resultaten zal moeten leiden.
Het wordt een dag om terug te blikken én vooral vooruit te kijken.
Het wordt een dag om problemen te benoemen én vooral oplossingen te bedenken.
Het wordt een dag om verschillen te zoeken én vooral overeenkomsten te benadrukken.
Het wordt een dag voor ZELFREFLECTIE.
Wees erbij, praat mee en doe mee.

=================== END Ala KOndre magazine symposium vr 3-05-2019, Amsterdam :

-----------------------------  nieuwste publicatie mbt FB SS waanidee project van waldo & wieroe

Project FB SS: Suriname als 18de Hindoemeerderh eids HEILstaat??? /
wfor1404 Size: Pages=18, DAB=32, Words= 6881

Offeraars       Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk,
               Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand D.)
Offercode      wfor1404
Offerdatum     18 oktober 2015, t/m release d.d. dinsdag 30 april 2019

Inhoudsopgave: [wfor1404: M01] - [wfor1404: M32]

=====>> Deel 1. [wfor1404: M01] - [wfor1404: M04]: nov 2018 t/m woensdag 27 februari 2019
=====>> Deel 2. [wfor1404: M05] - [wfor1404: M10] {wo 27-03-2019 t/m do 28-03-2019}
=====>> Deel 3. [wfor1404: M11] - [wfor1404: M15] d.d. zondag 07-04-2019
=====>> Deel 4. [wfor1404: M16] - [wfor1404: M22] maandag 08-04-2019
=====>> Deel 5. [wfor1404: M23] 13 Vragen en probleemstelli ngen
=====>> Deel 6. [wfor1404: M24] -[wfor1404: M29] 18 oktober 2015
=====>> Deel 7. [wfor1404: M30] d.d. maandag 16-11-2015, 100 % Citaat uit Facebook groep Afusensie
=====>> Deel 8. [wfor1404: M31] - [wfor1404: M32] maandag 08-04-2019, Eind betoog
=====>> BEGIN

=====>> Deel 1. [wfor1404: M01] - [wfor1404: M04]: nov 2018 t/m woensdag 27 februari 2019

[wfor1404: M01] Deze analyse tekst van Federatie Bevrijding Suriname (FB-SSers) bevat vooral zelfreflecties m.b.t. het omstreden begrip uit de titel: 'Suriname als 18de Hindoemeerderh eids HEILstaat.' Ok, oorspronkelijk begon het schrijven van tekst wfor1404 op 18 oktober 2015 en daarna liet ik het onvoltooid liggen in het archief. Vandaag zondag 11 november 2018 is het misschien nuttig om het af te werken en direct te publiceren.

[wfor1404: M02]
Het is vandaag woensdag 27 februari 2019, om 01:51 uur AM, na middernacht, lekker weer, binnen temperatuur is 20 graden C en buiten is het 10 C, en ik heb deze tekst na ruim vier jaar nog niet afgewerkt, wat toch stom is. Hele dag voelde ik mij rot en mijn gedachten dwaalden af naar Suriname. Nu ben ik al ruim 19 jaar niet meer geweest in mijn geboorteland en ik heb al jaren last van heimwee en kan er met niemand over praten. De blanke psychiaters en spvers van GGZ-Delfland kunnen mij niet hiermee helpen, want zij kunnen zich niet voorstellen hoe het is voor mij om nu in het land van lange, duivelse, koloniale, blanke Christelijke seriemoordenaa rs te wonen en te lijden als koelie afval. Alle negers en gekleurde Hindoe apen voelen dit ook zo aan, denk ik nu, want de blanken haten ons nu des te meer en het extreem rechtse gedachtegoed is nog springlevend.

http://www.dewanand.com/wfor1404.htm

Kaise.nl

FB SS: Suriname als 18de Hindoemeerderheids HEILstaat???
« Gepost op: 30 april 2019, 15:55:16 »

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: FB SS: Suriname als 18de Hindoemeerderheids HEILstaat???
« Reactie #1 Gepost op: 5 mei 2019, 00:10:57 »
miaauw nu 5 mei 2019 en nu is het onze taak om suriname te bevrijden dus doe mee met project FB SS

de negers hebben nu al bijna alle hindoemeiden in suriname goed hard, diep en ruw uitgeneukt in alle gaten om hun krasse hindoe kutjes te bevrijden met de benen wijd en hoerig hoog. 

in suriname zijn er nu geheime sekskampen in het binnenland en daar zitten nu duizenden hindoe meiden in gevangen en worden hele dag diep en hard uitgeneukt door duizenden bosnegers en stadsnegers om het minderwaardige koelie apen ras in suriname zo dood te neuken en grondig, hoerig orgastisch uit te roeien. 

Kaise.nl

Re: FB SS: Suriname als 18de Hindoemeerderheids HEILstaat???
« Reactie #1 Gepost op: 5 mei 2019, 00:10:57 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl:
Welke kleur heeft een banaan?: