collapse

Auteur Topic: zelfmoordpil in supermarkten voor inferieure surikoelies??  (gelezen 9 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Vertel hier of je er voorstander van bent dat de KKK/NAZI blanke duivels keihard zelfmoordpille n  legaal gaan verkopen om alle inferieure surikoelie jongens en mannen zo netjes op te ruimen, ipv hen te vergassen???   :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens:

wij zijn dan in het duivelse jaar 2083 he en overal staan er KKK vlaggen in heel Europa met superieure blanke Cyborg militairen vol swastikas.  De bloedigste Arische Revolutie in Europa is dan begonnen en honderdduizend en Arische Cyborg legers uit Oost Europa marcheren zwaarbewapend West Europa binnen. 

hindoeisme is een echt zelfmoord geloof ok. Zo ken ik nu veel zwarte, minderwaardige Hindoe aapjes.  Echt teleurstellend ok.  Untermenschen zijn het.   

hindoestanen wensen elkaar makkelijk de dood toe ok.  Daarom zie je hoeveel Hindoestanen geestelijk ziek zijn en suicidaal.   

Geef je mening ok en vertel of je zelfmoordpille n wil legaliseren voor inferieure Surikoelie jongens en mannen.

================================ copy van site   https://brambakker.com

Zelfmoordpil

door Anneke Dijkstra | 23 mei 2016 | psychiatrie

Over de lobby voor een levensbeëindigende pil bij psychisch lijden en de tegenargumente n daarvoor.

De aanduiding is een beetje suggestief, maar de initiatieven die hier achter schuil gaan beslist niet: er is een stevige lobby in Nederland die nastreeft dat mensen die niet verder willen leven met een pil op recept de daad bij het woord kunnen voegen. Moeten ze wel voldoen aan allerlei strenge criteria natuurlijk, maar dan moet het in principe mogelijk zijn.

Mijn REACTIe:

Waldo Dewanand en Wieroe   op 15 september 2017 om 12:23

miaauw miaauw namastiaauw,

Mijn hele leven is eenzame, suicidale depressieve oorlog tegen hele wereld. Ik kan ahw niet dood gaan, en nu ben ik overal toch verstoten als niet blanke hindoeschrijve r.

een blanke man is hoger en meer waard dan mij ok, nu begrijp ik dit probleem beter.

het hele hindoeisme is een zielig, decadent zelfmoord geloof van inferieure zwarten uit india.

————– zie mijn betoog mbt verplichte euthanasie voor alle lagere, te korte, te kleingeschapen, zwakkere, genetisch inferieure, surikoelie mannen in nederland: ja the weak coolies must perish and die, zo is mijn leven: survival of fittest, en nu moet dus WOIII beginnen. Cyber bombing begint morgen. Dit leven is totalitaire oorlog van ons atma in apenlichaam.

—————–

Panteia, klanttevredenh eidonderzoek psychiatrische patienten van GGZ Delfland /
Openbare reflectie, bij de vragenlijsten

Offeraar Dewanand
Offercode waction0071
Offerdatum dinsdag 9 december 2014

Aan: Panteia
Antwoordnr 10093
2700 VB Zoetermeer

en
GGZ Delfland
t.a.v. Bandhoe,
Lid Raad van bestuur GGZ Delfland/ Geneesheer directeur

Onderwerp: legaal toegestane reflectie en verzoek mbt vragenlijst psychiatrische patiënten GGZ Delfland (Delft eo).

Mijn Kenmerk: waction0071.do c / 20141209 / Panteia /klantonderzoek GGZ delfland psychiatrische patienten / legale openbare reflectie en verzoek/ 5048W

Delft, dinsdag 9 december 2014
http://www.dewanand.com/waction0071.htm

deeplink bron site

https://brambakker.com/zelfmoordpil/

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: