collapse

Auteur Topic: school en prestatiedruk Hindoestanen. TITEL: drs. mr. Ir. PROF, (Radio Vahon)  (gelezen 170 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
===== [wfor1410:1] Op Vahon Hindustani Radio discussieerde Diana Sardjoe met diverse Hindoestanen die inbelden over het thema schoolprestati es en prestatiedruk Hindoestanen. TITEL: drs. mr. Ir. PROF, UCHA UCHA (Radio Rubriek MANN KI BAAT d.d. woensdag 12 april 2017, 13-14 uur)

is actueel probleem van hindoestanen, veel zelfmoorden hierdoor en hierom hebben hindoestaanse kinderen een minderwaardigh eidscomplex en laag zelfbeeld.
ik ook ok

GEEN TITEL=ZELFMOORD

je bent dan niets waard en mijn hindoe vader met zijn dokters titel  trapt mij hierom tot op heden dood in, verwijt het mij he dat ik ziek werd en die ingenieurs titel niet kon halen voor hem en zijn hele hindoe apen titel kaste familie, en nu ben ik ziek, mislukt en totaal verstoten, denk elke dag aan zelfmoord en mijn leven is ahw voorbij nu. 

is een gratis zelfmoordpil voor alle hindoestanen zonder titel misschien niet het beste???  mijn vader vind dit wel een goed plan, alle unterkoelies zo opruimen he, rasverbetering he zodat Superkoelies ontstaan met super titels en super slimme zwarte koelie apen hersentjes.

THE WEAK COOLIES MUST PERISH AND DIE.

SURVIVAL OF smartest, big shaped and FITTEST COOLIE Apeman with a high GRADE of universities.

aub linken op facebook v reacties
geef je mening, denk mee.

-------------------------------- eerder gepubliceerde tekst zondag 28 mei 2017

VAHON Hindustani RADIO : discussie schoolprestati es en prestatiedruk Hindoestanen. TITEL: drs. mr. Ir. PROF, UCHA UCHA (MANN KI BAAT d.d. woensdag 12 april 2017, 13-14 uur)

Offeraar       Waldo Dewanand, Wieroe (en T-Nanda)
Offercode      wfor1410
Offerdatum     zondag 28 mei 2017 (iets later online, maar beter te laat dan nooit)

===== [wfor1410:1] Op Vahon Hindustani Radio discussieerde Diana Sardjoe met diverse Hindoestanen die inbelden over het thema schoolprestati es en prestatiedruk Hindoestanen. TITEL: drs. mr. Ir. PROF, UCHA UCHA (Radio Rubriek MANN KI BAAT d.d. woensdag 12 april 2017, 13-14 uur)

Hieronder de vele reacties op het facebook account van Diana Sardjoe, met vele online reacties in DAB [wfor1410:2] t/m [wfor1410:44]

Daarna volgen een aanvulling en overige notities voor mijzelf, omdat dit thema mijn eigen grootste levensdrama is in feite. Zelftherapeuti sche nabeschouwing van mijzelf in DAB [wfor1410:45] t/m [wfor1410:55]

Extra toegevoegd:
DAB [wfor1410:54] Zelfmoord (bekende blanke rechts extremist, bestuurslid NVU) Gerard de Wit 12 februari (2008) in mijn zelfmoordflat.

Helaas, wegens mijn kritiek op discussie thema negerslavernij, 'zwarte mensen', nu unfriend en geblockt op facebook door Diana Sardjoe, d.d. 24 april 2017, zie DAB [wfor1410:57] en [wfor1410:58]. Nu kan ik niet meer meedoen met de programmering van Radio Vahon Hindustani, ja jammer, en stom van Diana Sardjoe.

Ik en vele anderen belden in en vertelden hun verhaal, en dit word misschien opnieuw uitgezonden op Vahon, maar dit verslag is nu toegankelijk voor een ieder op internet, die geen facebook heeft en alles zal in google zoekbaar zijn, want facebook is toch hermetisch dichtgetimmerd voor google en andere zoekmachines.

Let op: alle facebook data gaat direct permanent verloren als je je facebook account kwijt bent geraakt of na een hack of disabled account na een permanente ban. Maak dus regelmatig data downloads van al je facebook data.

(INFO) Vahon Hindustani Radio
(1566 AM van Almere tot Tilburg te beluisteren via je autoradio)
(ook via internet radio van Freecom gratis te beluisteren, direct via je kabel modem koppelen)
Website, ook online luisteren mogelijk:
http://vahonfm.nl
Facebook: pagina van VahonFM Online
Programma info van de live inbel discussies (meestal maandag, woensdag en zaterdag), Diana Sardjoe, Fred Kartaram en Rob Sitaldin.

===== [wfor1410:2] d.d. woensdag 12 april 2017, Programma Vahon Hindustani RADIO

Diana Sardjoe added 2 new photos - with Waldo Dewanand and 46 others.
April 11 at 9:24pm
Programma VAHON Hindustani RADIO
woensdag 12 april 2017
06.00 - 11.00 Radjen Dwarka
11.00 - 14.00 Diana Sardjoe met o.a.:
11.00 - 12.00 SPIRITUALITEIT & MEDITATIE
Bewustwording in de krachten van de ziel.
TOPIC:
Alway be good!
Op zielsniveau!
13.00 - 14.00 MANN KI BAAT: stelling:
Ouders pronken graag met schoolprestati es van hun kinderen. Keerzijde is dat prestatiedruk toeneemt op het kind. Dat is schadelijk voor het kind met faalangst als complicatie!
Eens of oneens?
Live inbellen voor uw mening: 070-3622077 / 070-3652247
14.00 - 16.00 Fred Kartaram
14.00 - 15.00 POLITIEK & ACTUALITEITEN
15.00 - 16.00 SPEAKERS CORNER
Live inbelprogramma over allerlei uiteenlopende onderwerpen. De beller bepaalt het onderwerp.
16.00 - 18.00 Pradiep Pherai
18.00 - 21.00 dhr. Sahadew
21.00 - 23.00 Radjen Dwarka
Live inbellijn: 070-3622077 ( studiolijn)
www.vahonfm.nl

===== [wfor1410:3] Diana Sardjoe opent de discussie op haar facebook pagina.

Diana Sardjoe To all....

Ik weet...dit is een gevoelige snaar die nu geraakt wordt bij veel ouders.

Doch de noodzaak is hoog.
Ik zie nog teveel en te vaak gepronk met hoge rapportcijfers cijfers.....hi e voelt het kind zich erbij?

Als de cijfers minder worden?

Wordt de druk op kinderen niet teveel?
Unlike Reply 2 April 11 at 10:31pm

===== [wfor1410:4] Reactie Waldo Dewanand
Waldo Dewanand ja dianai ik denk dat duizenden hindoestaanse kinderen verstoorde zelfbeelden krijgen en minderwaardigh eidscomplexen levenslang en psychiatrische patienten worden als mij en daardoor totaal mislukken, al halen zij twee TITELS, Ir, drs, mr, vieszwarte hogere koeliePROF.
Like Reply 2 April 11 at 10:43pm

Bron: Kritisch POdium Dewanand
http://www.dewanand.com/wfor1410.htm

Kaise.nl

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
ja hoor, dit is een actueel thema,

er is een klein meisje vermoord door haar hindoestaanse vader en ik denk dat het gaat om schoolprestati es of het gaat om seksueel misbruik.

hindoestanen mishandelen hun kinderen vaker denk ik. 

en hindoe ouders eisen hoge schoolprestati es van hun kinderen, en die moeten verplicht presteren om veel geld te verdienen later op werk. Alles gaat om geld, status, klimmen, hoger worden, puur materialisme. Paisa paisa paisa Ucha ucha ucha

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
Lanti lanti lanti    :spank:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl:
Welke kleur heeft een banaan?: