collapse

Auteur Topic: vier Video Brieven (youtube) aan Herr Geert Wilders (voorzet FB SS)  (gelezen 199 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Miaauw, miaauw alle kaise vloggers,   :boeiend: :boeiend: :boeiend:

Wieroe heeft nu vier video brieven volgemiaauwt aan onze superieure, grootgeschapen, Ubermensch, Herr Geert Wilders van de Partij voor de (katten) vrijheid (PVV)

Alle hete Hindoe poesjes gaan op Geert Wilders vingeren en stemmen he dus PVV zal sterkste KUT partij worden van KKK/Naszie vretend  Nederland

Wist je dat Geert Wilders er al jaren over droomt en erop klaarkomt om poedelnaakt met een hete koeliepoes te miaauwen in een bubbelbad??  Dus zijn er zwarte, kroezige koeliepoesjes die dit willen doen met hem???

-----------------------------------------   nieuwste release ivm tactische voorzet project FB SS: 

[wfor1419:VB00:11: P1-P7] *Persbericht, 22-02-2019, eerste vier VB-Vlogs op youtube aan onze mini (katten) Fuhrer Geert Wilders (PVV)*
Delft, vrijdag 22 februari 2019

Onderwerp: Eerste vier openbare Video Brieven (VB-Vlogs) via youtube aan Herr Geert Wilders van de PVV

[P1] Geert Wilders ontvangt als voorzitter van de Partij voor de Vrijheid (PVV) vier openbare Video Brieven (VB-Vlogs) via het youtube channel 'Kritisch Podium Dewanand, Waldo Dewanand & Wieroe', (Sommatie afspeelduur: 00:23:56 + 00:24:12 + 00:26:37 + 00:24:46 = 01H:39M:31S), bestaande uit een betoog van in totaal 12 punten.

[P2] Het hogere doel hiervan is om nu de open, ongecensureerd e, en 100 % politiek incorrecte, interraciale dialoog officieel te starten tussen de PVV en de hele Hindoestaanse, Afrikaanse, Latino, Sinoide, allochtone, en allahtone, oftewel, met name de gehate NIET-ARISCHE etnische gemeenschappen in Nederland, op een constructieve en kennisintensie ve wijze, waarbij er ook onderhandeld moet worden over een mogelijk goedkope en vreedzame ZELFDEPORTATIE van al deze pseudo-Nederlanders, wat in vervolg VB-Vlogs nog nader zal worden geanalyseerd door Waldo & Wieroe, als het zespotig Katachtig Hindoeschrijve rs team uit Kennisstad Delft.

[P3] Het zieligste en zwakste punt van Herr Geert Wilders tot op heden is dat hij niet met oplossingen komt en alleen klaagt, jammert en BALKT om zijn fictieve ISLAM spookversie XXY, vloekt en met modder gooit, wat feitelijk een belediging is voor de superieure, Arische Nederlandse kenniseconomie anno 2019. Nu moeten DOMslim miaauwende wetenschappers, professoren en kamer geleerden zoals onze Wieroe aan het woord komen.

[P4] In de vervolg VB-Vlogs zal project FB SS aangeboden worden aan Herr Geert Wilders als een van de mogelijke slimme oplossingen van het hele overbevolkings en immigratie probleem waarmee de blanke Nederlanders nu mee te maken hebben en het helemaal zat zijn. Het is voor alle rechtse experts allang duidelijk dat Nederland nu echt te 'VOL=VOL' is dus nu direct een IMMIGRATIE en NATURALISATIE STOP instellen is het allerbeste voor alle partijen.

[P5] *Links publicaties*
Directe links naar de vier VB-Vlogs op youtube:
=====>> [wfor1419: VB01: 01-02 ] Eerste Video Brief aan Geert Wilders: maandag 31 december 2018, start 20:21 uur (oudjaarsavond)
Deeplink op Youtube: (upload d.d. 13-2-2019)
https://youtu.be/hY9hRClsGyE

=====>> [wfor1419: VB02: 01-02] Tweede Video Brief aan Geert Wilders: maandag 31 december 2018, start 21:12 uur (oudjaarsavond)
Deeplink op Youtube: (upload d.d. 21-2-2019)
https://youtu.be/hj6DwAilYPM

=====>> [wfor1419: VB03: 01-03 ] Derde Video Brief aan Geert Wilders: maandag 31 december 2018, start 22:29 uur (oudjaarsavond)
https://youtu.be/dKGQQZg8taI

=====>> [wfor1419: VB04: 01-04 ] Vierde Video Brief aan Geert Wilders: maandag 31 december 2018, start 23:15 uur (oudjaarsavond)
https://youtu.be/puxnHNdUKvo

[P6] [wfor1419:VB00:09] *deeplink VB-Blog epage aan Geert Wilders*
Dit is de deeplink van onze VB-Vlogs, zgn. Video Brieven serie aan Geert Wilders die je overal kan linken op sociale media, forums en websites. Help ons mail en link het overal in je netwerk:
http://www.dewanand.com/wfor1419.htm

[P7] Feedback is van harte welkom. Een ieder mag eigen visies publiceren op onze internet kanalen.

Offeraars Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand Doerga)
Email: waldo@ziggo.nl
Kritisch Podium Dewanand (Nu al 15 jaar online)
http://www.dewanand.com
www.Facebook.c om: 'Waldo Dewanand' (nu al 19 foto albums met 1364 foto's v bos Delftse Hout en 1400 foto's van Wieroe)

//////

Kaise.nl

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
Re: vier Video Brieven (youtube) aan Herr Geert Wilders (voorzet FB SS)
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2019, 18:08:31 »
Hiddemeister  :smiley_samurai:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2019, 22:20:56 »
[wfor1419:VB00:07] *Doe mee met onze VB-VLOG produkties*
Hier wat technische info voor liefhebbers van film techniek. Let wel: ik gebruik een hele primitieve camera met bouwjaar 2013 en ben beginner op dit gebied, maar ik wil wel verder creatief gaan rommelen, om fun te maken. Als je mee wil doen of ideeën hebt, kan je mij gewoon mailen, want ik zoek iemand om samen te gekke VB-VLOG produkties te maken; met name vooral om VB-VLOG produkties te maken gericht aan openbare politieke vingerclubjes en top figuren in de politiek, binnen en buiten Nederland, eventueel ook in het Engels; met een Pro White Race en Pro White Cock tintje (Rechtsdraaiend e hersen kronkels).

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2019, 22:22:06 »
[wfor1419:VB00:10: V1 - V7] *Zeven juridische Voetnoten bij alle VB-Vlogs aan Geert Wilders*

[wfor1419:VB00:10:V6] Geert Wilders heeft als voorzitter van de Partij voor de Vrijheid (PVV) NOOIT volmondig in het openbaar verklaart dat hij Hindoestanen, Hindoes en alle Hindoeachtigen wil laten elimineren in Nederland, omdat zij stinken, vies en lelijk donkerwit gekleurd zijn, dus visueel vervuilend zijn, bekrompen zijn, profiteurs zijn, te kort zijn, te kleingeschapen zijn en oververtegenwo ordigd zijn als witte boorden criminelen.

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 27 februari 2019, 13:55:27 »
alle surikoelies en Indiase Sarnamis in Blank Arisch Nederland moeten zich nu bundelen ok om project FB SS te realiseren binnen vijf jaar.
RESPECT voor de hogere, halfgoddelijke, lange, grootgeschapen, superieure Blanke Arische Nederlanders is een absolute MUST ok.

WHITE COCK POWER RULES THE WORLD.  14,1888

---------------- hier data backup posting, surinaamse leger bestaat voor 99 procent uit bouta surinegers en die zijn nu een bende daar met de absolute macht en zuigen het land totaal uit. Dit moet dus stopgezet worden ism indiase leger die nu al goed getraind heeft in kashmir.

(bron Kopie citaat van starnieuws)

Een conflict binnen het Surinaamse leger!
25 Feb, 20:31
foto

Aan mij werd bij de herdenking van de revolutie, voor de zoveelste keer de vraag gesteld, “heeft Nederland de onderofficiere n aangezet tot het plegen van een coup”? Voordat wij inhoudelijk deze vraag gaan beantwoorden, zal ik het conflict benoemen. Het ging formeel om de vraag of het grondwettelijk toegestaan was om een vakbond binnen het leger op te richten.

De toenmalige minister-president de heer Henck Arron, had dit uitgangspunt als leidmotief gehanteerd om de gerechtvaardig de eisen van de onderofficiere n te omzeilen. Ondanks het feit dat de commissie Abendanon het vraagstuk had bestudeerd en een rapport had uitgebracht, waardoor de regering goed op de hoogte was van de problematiek, heeft de minister-president bewust de zaak laten escaleren door de militairen padvinders te noemen.

Als hoge ambtenaar op Binnenlandse Zaken met ruime bestuurlijke kennis was ik bijzonder geïnteresseerd in het verloop van dit conflict, maar meer nog omdat ik vele vrienden onder de militairen had.

De onderofficiere n die onder de 'mama bon' tegenover het parlement zittend protesteerden, stonden onder leiding van een nog op te richten vakbondsbestuu r. Deze militairen zaten op een afstand van minder dan één meter van mijn werkplek op Binnenlandse Zaken.

Het gebeurde dat het voltallige bestuur, soms onder leiding van Sergeant-Majoor Bouterse of Sergeant-Majoor Sital, regelmatig de stoep van het ministerie betrad om een praatje met mij te houden. Bij deze ontmoetingen kwamen allerlei onderwerpen aan de orde. Zo werd diepgaand de kwestie van het oprichten van een vakbond onder de loep genomen.

Duidelijk was dat de militairen in overeenstemmin g met artikel 8 van de Grondwet van 1975 handelden, welke handeling de regering niet bereid was te eerbiedigen.
De spanning in het land werd met de dag erger en de actie van de militairen kreeg sympathie van de bevolking en groeide uit tot een nationaal conflict.

Wanneer je bij deze soort samenkomsten, waarbij militairen hulp zoeken in het verbreden van hun inzichten op het bestuurlijke vlak, betrokken raakt lijkt het spreekwoord “in het land der blinden is één oog koning” van toepassing.
Deze taferelen speelden zich af vanaf 1978 tot min of meer begin 1980, omdat ik toen in verband met de voorbereidinge n van de verkiezingen van maart 1980, naar het binnenland moest vertrekken. Intussen hadden de onderofficiere n een advocaat op mijn advies in de arm genomen.

Bij al deze ontmoetingen ook in het geheim, heb ik nooit een signaal kunnen opvangen dat deze onderofficiere n werden aangestuurd door een mentor van buiten. Omdat reeds in het prille begin, de gedachten die opkwamen voor een oplossing, gingen in de richting van de macht in het land overnemen.

Het werd ernstig toen de militairen in de kazerne onder schot werden gehouden en Sital, Neede en Abrahams van het voorlopige bestuur werden gearresteerd. Daarom kan de Officier Drs. Michel Van Rey de 1e minister van Defensie na de onafhankelijkh eid van de Republiek Suriname, voor mij nooit een landverrader genoemd worden. Zijn bijdrage is bij mij en Bouterse bekend.
Reden waarom ik Laurence Neede gevraagd heb zijn uitspraak te corrigeren en hij is het roerend met mij eens. Het was een slip op de tong.

De regering was voldoende geïnformeerd en de toenmalige onderminister belast met defensie aangelegenhede n de heer Mr. Willemzorg probeerde langer dan een week vóór de coup, de minister-president te ontmoeten om hem uit eerste hand die informatie te geven. Hij vertelde mij de heer Arron in Santo Boma ontmoet te hebben en hem bij het bijpraten toen vertelde waarvoor hij hem nodig had.

Als Nederland een bijdrage heeft geleverd bij het tot stand komen van de coup van de onderofficiere n in 1980, dan is daarbij subtiel de grondslag gelegd bij het rekruteren van de officieren en onder officieren in Nederland om in het Surinaamse leger te komen dienen, omdat de primaire aanleiding van het conflict in het leger toen was het verschil in bezoldiging tussen de militairen uit Holland en de plaatselijk aangetrokken Surinaamse militairen.

De toepassing van de suppletieregel ing was een tijdbom en dat kan inderdaad bewust zijn geplaatst door Nederland.

Eugène van der San   

http://www.starnieuws.com/index.php/welcome/index/nieuwsitem/51415

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 14 maart 2019, 17:48:37 »
Oproep: participeer nu om project FB SS te ondersteunen passief of aktief.
zsm zal de organisatie Federatie Bevrijding Suriname gelanceerd worden en je kan nu  alvast de zaak steunen en joinen, ook de hogere blanken mogen meedoen.

Unterkoelie mannen stellen mij zwaar teleur ok, incl iemand als Shri Joy Bindraban van doksa/ daroe koelie partijtje Samen070,   hahah kwa kwa  kwaak kwaak JOY.

Blijf positief miaauwen, loeien en blaffen ok dan leef je ook langer ok, dit heeft Wieroe mij geleerd en hij is nu mijn fulltime  katten goeroe

-----------------------------------------

RESPECT voor de hogere, halfgoddelijke, lange, grootgeschapen, superieure Blanke Arische Nederlanders is een absolute MUST ok.   :smiley_samurai: :smiley_samurai: :smiley_samurai:

WHITE COCK POWER RULES THE WORLD.  14,1888

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 27 maart 2019, 22:27:45 »
nu moet project FB SS toch verder ontwikkeld worden en ook gerealiseerd worden ok

dus hindoe mannen met GUTS doe mee ok

niet bang zijn al is je lul niet lang en kan je niet meer stijf worden

ook homo hindoe boys mogen meedoen met FB SS project

komende week moet nu dus ook herr Thierry Baudet een leuke Video BRiefje krijgen he dus als je mee wil werken of mee wil denken pb ons

Kaise.nl

« Reactie #6 Gepost op: 27 maart 2019, 22:27:45 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl:
Welke kleur heeft een banaan?: