collapse

Auteur Topic: Video demo: manja eten op Hindoe Apen manier (zonder mes, met klauwen en bek)  (gelezen 282 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Waldo Dewanand
September 18 at 11:46 PM

Video (beeld, audio MP4) Opname Waldo Dewanand zelf, demonstratie lekkere manja (mango) eten op Hindoe Apen manier, schillen en zonder te snijden dus zo uit je hand eten als een echte bruine Indiase aapje hahah.

File: (map D:/pics samsung 101) SAM_5415.MP4, 256 MB, duur 04M:23S, opname in woonkamer thuis Delft, lekkere warme zonnige middag, d.d. 15 mei 2018, met oude Samsung smartshot camera op statief uit 2014.

Link video op facebook, kan bekeken worden zonder  op facebook in te loggen, klik het popup inlogscherm gewoon weg (2100 views op facebook):
https://www.facebook.com/waldo.dewanand/videos/335949620289077/

-----------------------------------
Overig commentaar en info:

d.d. 19 september 2018:  Waldo Dewanand Waldo Dewanand shared a post.
Just now

lekker demo he manja eten op hindoe apen manier, schil met je bekje eraf trekken, niet snijden, gewoon met je bruine klauwen en bekje zo eten. Zo proef je de smaak beter, wel goed rijpe manja nemen.

NOg vorige week zondag at ik ook zo eentje uit Puero Rico, super lekker zeg, een grote perfect rijp, 1 euro gekocht bij turkse winkel in Delft Hoven buiten tegenover de apotheek.

Manjas zijn dus hogere kunst van de oude, HOOG satthvische manja bomen die tot 40 meter hoog worden en elk jaar minstens 300 vruchten ontwerpen en produceren. Hoe ouder een manja boom is, hoe lekkerder de manjas ervan zijn, dus de manja boom perfectioneert zijn kunstuitingen inderdaad denk ik nu. Hoe denk jij hierover, is puur Hindoeistisch he wat ik hier nu vertel.
Manage
Like
Reply 4d

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: