collapse

Auteur Topic: Liefde met een sekspop?? Wie doet dit al? M/V  (gelezen 237 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Liefde met een sekspop?? Wie doet dit al? M/V
« Gepost op: 15 juli 2018, 22:39:10 »
Ik gebruik al jaren vibrators en ben wel meer gewone T-Hindoemeid nu, soort transseksueel, meer mannelijk type met anale penetratie. Maar ok primair ben ik gewone te kleingeschapen heterofiel en dus erg zielig met mijn kleine piemel, en te zwakke lichaam.   Fysiek inferieur dus vluchtte ik in homofielen wereld vroeger.

maar liefde met vibrator si zelfde als liefde met hele sekspop,

wie heeft al ooit liefde bedreven met sekspoppen?

vertel je verhaal hier anoniem op kaise.nl forum

op zich is dit de oplossing om verkrachtingen en aanrandingen te voorkomen, omdat jonge mannen van nature een neuk en harde penetratie behoefte hebben en dus ruimte moeten krijgen om hun lusten te botevieren op sekspoppen die toch dode materie zijn en niets voelen, plastic mishandelen en verkrachten is legaal he.

Vertel hier je verhaal,  wees eerlijk en open ok.   

onder voorbeelden he van hi tech sekspoppen uit china, er zijn veel leveranciers  en vaak zijn de klanten toch rijke blanke mannen die levende vrouwen op geen enkele manier meer kunnen vertrouwen en dus een pop nemen. 

Offeraar       Waldo Dewanand, Wieroe en Cindy, T-Nanda, Bruinhomoaap en Afrocroc.  :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens:

Offerdatum     15 juli 2018

------------------- citaat vn site waar ze sekspoppen verkopen uit china

Why You Need a Sex Doll or Love Doll?

As you know, sex dolls have been in our lives for quite a long time, but still many of our customers feel ashamed when reaching us for information about sex dolls as if sex dolls were a weird topic, something shame or illegal.

But the reality is that sex dolls become more and more popular these days and even more acceptable in modern society. And the sex doll manufacturers are not just developing super realistic sex dolls, they also are building life-like sex dolls with artificial intelligence to make them more human-like.

You might have already noticed that people are developing relationships with realistic sex dolls. And the realistic dolls are not just benefiting the singles but also married people or people have partners. They use sex dolls or love dolls to liberate their sex desires or spice up their marriages.

At Sex Doll Honey, with our the best quality affordable silicone or TPE sex dolls, you can make your dreams come true.
Feel free to take a look at our collections of dolls for sex, and if you did not find what you want, please do not hesitate to contact us via Live Help or email: support@sexdollhoney.com.

https://sexdollhoney.com/

Kaise.nl

Liefde met een sekspop?? Wie doet dit al? M/V
« Gepost op: 15 juli 2018, 22:39:10 »

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: Liefde met een sekspop?? Wie doet dit al? M/V
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2018, 22:43:06 »
noot

ik geloof dat de gevoelens bij een sekspop identiek zijn tov een gewone vrouw van vlees en bloed en de emotionele verbondenheid zijn ook hetzelfde, relatief bij de manspersoon die met zo een sekspop naar bed gaat.

gevoelens, liefde, gehechtheden zijn subjectieve verschijnselen van onze hele gevoelswereld en van al onze begeerten en seksuele lusten en behoeften.

de geestelijke fantasie is identiek bij  sekspop tov levende vrouw.    Is toch geen necrofilie denk ik.

ik zou dit moeten proberen??? 

Fred Kartaram

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2018, 15:42:48 »
waldo dewanand met zijn kleine piemel

Kaise.nl

« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2018, 15:42:48 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: