collapse

Auteur Topic: Neonazisme is overal voelbaar, dus FB SS is intelligenter nu v hindoestanen  (gelezen 216 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Stellingen:

1. Neonazisme is nu overal voelbaar omdat de meerderheid van de blanken nu alle buitenlanders en kleurlingen de schuld geven van hun persoonlijke en seksuele problemen, en daarom haten zij ons nu.

2.  Suriname is een paradijs, zoveel natuurlijke rijkdommen, vruchtbaar, tropisch, geen natuur rampen, dus daarom moeten wij hindoestanen toch allemaal denken aan terugkeer.

3. Ipv hier gehaat en gediscrimineer d en evt vergast te worden door  de blanke neonazi's, die nu een meerderheid zijn, kunnen wij viesgekleurde hindoestanen toch beter kiezen voor project FB SS, ism INdiase leger, wat zeker intelligenter is.

4. zie onder, superieure, lange, sterke, grootgeschapen,  BLANKE Arische neonazi's willen nu allemaal gelijk een Holocaust starten met hi tech, en comfortabele gaskamers, want zij haten de Hindoestanen als viesgekleurde, stinkende Untermenschen uit Bihar en Uttar Pradesh, zuiver Unterkoelie, chamar afval he uit India.

nou aub hierover je mening geven, hou het pittig.   :lol (2): :lol (2): :lol (2):

-------------------------------- REF citaat media nu.nl

NSU-lid Zschäpe krijgt levenslang voor neonazimoorden in Duitsland
Foto: AFP
Gepubliceerd: 11 juli 2018 10:00 Laatste update: 11 juli 2018 13:35
De 43-jarige Beate Zschäpe krijgt levenslang voor haar betrokkenheid bij negen racistisch gemotiveerde moorden in Duitsland. De vrouw was lid van de Nationaalsocia listische Ondergrondse (NSU).

Acht Turken en een Griek zijn als gevolg van de terreuraanslag en omgekomen. Een politieagent was het tiende en laatste slachtoffer. De moorden zijn tussen 2000 en 2007 in Duitsland gepleegd.

De vrouw heeft altijd gezegd dat ze niet heeft deelgenomen aan de daden, die zijn uitgevoerd door NSU'ers Uwe Mundlos en Uwe Böhnhardt. Wel zei ze zich schuldig te voelen, omdat ze de moorden niet voorkomen heeft.

Zschäpe wordt door de rechtbank als medeverantwoor delijke voor de misdrijven gezien, omdat ze Mundlos en Böhnhardt heeft geholpen met de voorbereidinge n. De Duitse aanklager noemde haar eerder "ijskoud" en "berekenend".

De moorden zijn pas jaren na dato opgelost. Mundlos en Böhnhardt hebben in 2011 zelfmoord gepleegd. Daarna heeft Zschäpe zichzelf aangegeven. Het proces tegen haar heeft jarenlang geduurd.

Tegelijk met Zschäpe stonden vier andere betrokkenen terecht. De helpers kregen celstraffen tot tien jaar, onder meer voor het leveren van wapens. De verdediging van de vrouw heeft laten weten in hoger beroep te gaan.

https://www.nu.nl/buitenland/5358248/nsu-lid-zschape-krijgt-levenslang-neonazimoorden-in-duitsland.html

Kaise.nl

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
kijk hier, er zijn al tientallen ondergrondse neonazi bendes actief in nederland en hele eu, en honderdduizend en lone wolfs,  indidviduen die neonazis zijn en elk moment kunnen ploffen. 

vaak merk ik toch dat zeker 88,1888 procent van de blanken gewoon neonazi's zijn in hun hart en gevoelsmatig.   als adolf hitler terugkomt dan stemmen zij direct op hem om in hun Vierde Arische Duitse Rijk te kunnen wonen en raszuiver blank te blijven gedurende minstens 1000 jaar.

----------------------------- ref citaat

Levenslang voor NSU-lid Zschäpe: Mysterie van neonazimoorden

De 43-jarige Beate Zschäpe krijgt levenslang voor haar betrokkenheid bij negen racistisch gemotiveerde moorden in Duitsland. De vrouw was lid van de Nationaalsocia listische Ondergrondse (NSU). De groep is verantwoordeli jk voor de moord op acht Turken, een Griek en een politieagent. De groep was jarenlang onbekend, totdat er een opmerkelijke video opdook.

https://www.nu.nl/241094/video/levenslang-voor-nsu-lid-zschape-mysterie-van-neonazimoorden.html

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
hahhaha hindoes zijn al bijna totaal uitgenaaid en uitgestorven nu in nederland en suriname hahah

nu zal de Islam oprukken en totalitaire macht veroveren in heel europa  komende 22 jaar

ik ben al halfdood dus  ik hoef mij nergens druk meer over te maken.    Mijn enige hoop is nog de dood.    Dit is al mijn DOOD/2.   hahhaha  Dochtertje van Hindoe Satan ben ik. Nu begrijp ik het hhhahah hahah

From: waldo@ziggo.nl
Sent: Wednesday, July 25, 2018 1:01 AM
To: Waldo Dewanand (ziggo.nl) ; Mahinder Ganner (Gopio maillist diaspora) ; Karel (facebook, belgie) berenpot vissers
Subject: Video laat zien hoe het “stadsbestuur” in Oldham, Engeland, begint met moslimgebed

dewanandblog // juli 25, 2018 om 00:53 //
Ik geloof nu in een soort theorie dat elk geloof en religie ook constant Evolueren, omdat de hele natuur zo werkt, dus in theorie zou je kunnen stellen dat Oldham nu religieus geevolueerd is op natuurlijke evolutionaire wijze tot het punt anno domini dat wij op deze video zien.

De natuur is onverbiddelijk: ‘Survival of the fittest’ and ‘The weak must perish and die, or will be outbreeded’.

Ok diep triest: Oldham gaat nu 1400 jaar terug in de tijd, naar Woestijn HOLbewoners levels.

maar goed, is dit een natuurlijke evolutie??

ik ben al oud, ziek, al dood en begraven door mijn hindoestaanse familie, dus het zal een wonder zijn voor mij als ik over tien jaar nog zal leven. Ben bezig afscheid te nemen van deze wereld en de halve dood geeft mij op verrassende wijze nu rust en maakt mij WETENDER dan ooit tevoren. Raar gevoel, deze schimmenzone (REF zie film Superman Returns)

https://fenixx.org/2018/07/24/video-laat-zien-hoe-het-stadsbestuur-in-oldham-engeland-begint-met-moslimgebed/comment-page-1/#comment-123699

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: