collapse

Auteur Topic: Zuivere liefde is cuckolding toestaan v je gehuwde hindoemeid  (gelezen 166 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Hindoe fundamentalist ische stellingen

1. Elke Nederlandstali ge gehuwde Hindoemeid moet  het recht krijgen om vreemd te gaan, en dit moet al in het Hindoe Huwelijks kontrakt wettelijk vastgelegd worden.

2. Evt 1 met twk toestaan en gerechtelijk afdwingen, indien al gehuwd.

3. Hindoe vrouwen emancipatie kan alleen als de hindoemeid het recht krijgt op ongelimiteerde cuckolding met alle rassen en volkeren in Nederland.

4. Ware, zuivere liefde van een man voor zijn Hindoemeid is haar toestaan dat zij aan cuckolding doet om sewa te doen voor de hele buitenwereld, lekker op haar rug met haar bruine, kletsnatte benen richting Vindravan, heiligste Hindoe stad van India.  zo werkt zij al haar slechte karma af uit haar 108 vorige levens.

nou prettige discussie, kaise is een mooi forum en aub dit topic doorlinken naar facebook.   Ik ben nu daar helaas geblockt voor 30 dagen, stom ok. 

------------------------------ REF 1 citaat

2 Signs A Girl Will Cheat On You

The opposite of a cuckold is a man who doesn’t tolerate his woman messing around with other men, an expectation that was reasonable up until these depraved times of open relationships and “polyamory.” If you’re like me, you don’t want to waste time and effort on a woman who will eventually cheat on you, so it becomes helpful to know the warning signs.

There are two female character traits that highly correlate to cheating. I’ve found these traits not in women who have cheated on me, but on women who cheated on their boyfriends, fiancees, or husbands with me. In many cases, I didn’t even know she had a man until after we had sex.
1. She has a high need for excitement

http://www.rooshv.com/2-signs-a-girl-will-cheat-on-you?awt_l=94lHv&awt_m=3gqL6L9UPwLC80n&utm_medium=email&utm_campaign=roosh+autoresponder&utm_source=roosh+weekly+broadcast

----------------------------------   REF citaat oudere tekst:

WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 10 of 23
Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi

9. Vreemdgaan bij Hindoestanen, man en vrouw

Offeraar       Dewanand
Offercode      WART0273
Offerdatum     1 november 2012

(citaat, zie online hele tekst) 

Hieronder ter illustratie een posting van een hindoestaanse vrouw, Reshma, die openlijk verteld dat zij vreemd gaat met een lekkere jonge neger, van mamjo forum:

Wat is het probleem? Vrouwen zijn vrouwen. Het staat nergens dat je met rasgenoten moet naaien.
Je kut (poentje / pang pang / boer) hoe je het ook noemt, het is gemaakt om te naaaaaiiiiieen . punt uit.
Of je kleine , middel grote of grote bana naait maakt niet uit het moet lekker zijn.
Waarom moet ik als Hindostaanse vrouw alleen met Hindostanen naaien?
Koelie vrouwen zijn precies als andere vrouwen.
Ik ben getrouwd, heb drie schattige kinderen en een lieve man.
Maar ik naai ook af en toe buiten. Mijn man is Hindostaan. Dus Ik moet een andere tolie nemen
Dus een stevige blaka mang pie. als het kan . En ja hoor ik een gevonden.
Zeker een keer per maand een blaka mang nemen. Hij beft mij ook heerlijk.
Zijn bana is, denk ik, 18 tot 20 cm. Want ik heb het niet gemeten. Maar ik het een dander keer wel doen.
Die bana is ook vet en dik. Hij spuit meer dan mijn man. Na het naaien als ik naar huis rij voel ik hoe het uit
mijn poentje stroomt. Dus naaien hoor meiden als je het maar lekker vind. Hindostaanse mannen naaien toch ook buiten.
terwijl ik dit schrijft wordt ik nu door die bana van mij gebelt. Ik ga vanavond mij blaka banan nemen. Genieten maar.

Hier in een vervolg posting verteld Reshma wat meer over zichzelf:  :lol (2): :lol (2): :lol (2):

Bron: kritisch podium dewanand
http://www.dewanand.com/emancipatie10.htm

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: