collapse

Auteur Topic: Stop leugens van (terroristisch) 'Blank Christelijke Revisionisme' , Keti Koti  (gelezen 112 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
hier nieuwste publicatie, pittig thema ok. Help mij om dit verder te verspreiden in media en bij organisaties, mail dit persbericht aub door naar allemaal.

is wel belangrijk thema denk ik.  Negers en zwarte hindoe apen moeten dit verder uitwerken.   

ik neem nu dit risico op mij samen met wieroe, massieve tekst van 27 pag, gewapend literair beton. 

wat gaat Sandew Hira zeggen hiervan?? ea mensen die zich met slavernij verleden bezig houden en die hele KOloniale holocaust??     :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens:

-----------------

===>>> [waction0077:B2] Persbericht 1 juli 2018: ontkenning Koloniale Holocaust (Keti Koti, slavernij, ruim 600 miljoen slachtoffers): Stop leugens van (terroristisch) 'Blank Christelijke Revisionisme'

Delft, 1 juli 2018
Onderwerp: (1) ONTKENNING Koloniale Holocaust (Keti Koti, slavernij), STOP (terroristisch) 'Blank Christelijke revisionisme'.

Inzake de ontkenning van de Koloniale Holocaust, gedurende de periode 1492 - 1945, met ruim 600 miljoen slachtoffers, incl. inheemsen, Hindoe apen en neger slaven, nu door ons benaamd als (STOP) de leugens van het (terroristisch) 'Blank Christelijke revisionisme' in de heilige Hollandse KKK/ Nazi Apartheidsstaa t Nr. 1,
publiceren wij document waction0077, bestaande uit ruim 26 pagina's.
op het Kritisch Podium Dewanand, http://www.dewanand.com

Hieronder een kort overzicht ervan met de DAB Array adressen erbij.

===>>> [waction0077:1] Verzoek 1. Openbare Nationale herdenking in Nederland van de Koloniale Holocaust, met 600 miljoen slachtoffers van niet Arische afkomst
===>>> [waction0077:2] Verzoek 2. m.b.t. Blanke, Christelijke, heteroseksuele, EUROPESE TERRORISTEN vernietigden ruim 600 miljoen niet blanken EN niet AriŽrs

===>>> [waction0077:3] Verzoek 3. Actie tegen zgn. Blank/ Christelijke Revisionisme, is keihard, gewetenloos ontkennen hele Koloniale Holocaust
Besef terdege dat het niet herdenken en niet noemen van deze georganiseerde Koloniale Holocaust een vorm is van het ontkennen van een reŽle genocide en even erg is als het ontkennen van de Joodse Holocaust (betreft: hele revisionistisc he neonazi wetenschap) of van de ettelijke Hindoe Holocausten (door blanke Britten en vele islamitische jihad legers) en/of Armeense Holocaust, en dus bestraft dient te worden.

Ook het doelbewust niet noemen van het exacte aantal slachtoffers of het benoemen als iets 'wetenschappeli jk kolonialisme' is een vorm van ontkenning en dit moet strafbaar worden gesteld in Nederland.

In het vervolg zal het ontkennen, danwel bewust verdraaien, verzwijgen en vervalsen van de harde, trieste feiten van de hele Koloniale Holocaust, gedurende de periode 1492 t/m 1863, met tenminste 600 miljoen overwegend NIET BLANKE slachtoffers, benoemd en aangeduid worden met de term: 'Blank/ Christelijke Revisionisme'.

===>>> [waction0077:4] Verzoek 4. Kinderen hebben recht op de harde waarheid m.b.t. de Koloniale Holocaust
===>>> [waction0077:6] Waarom GEEN herdenking perfecte genocide inheemsen uit de 'Nieuwe Wereld'
===>>> [waction0077:16] Herdenken tien miljoen joodse slachtoffers uit het Pre Hitler tijdperk in zwaar christelijk Europa
===>>> [waction0077:26] Verraad en respectloos gedrag jegens jouw eigen 600 miljoen vernietigde voorouders als je je bekeert tot Satanische blanke koloniale christendom

Auteurs:
Waldo Dewanand, Wieroe en Cindy, Afrocroc en T-Nanda (en de illegale Bruinhomoaap)

Email: waldo@ziggo.nl
Website: Kritisch Podium Dewanand
http://www.dewanand.com

Deeplink hele document, waction0077, doc size: Pages=27 , DAB=35 , Words=8163
http://www.dewanand.com/waction0077.htm

//////

Kaise.nl

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
===>>> [waction0077:N29] Release d.d. 5-06-2018: Herdenking 145 jaar Hindoestaanse immigratie in Suriname
Helaas het lukte mij niet om dit document openbaar te maken op 25 december 2017 en ik liet het maanden liggen, maar nu is het een goed moment om het toch te publiceren en het persbericht rond te mailen. Hopelijk zullen de zwarten, surikoelies en afromixen reageren op een intelligente manier, want de meesten zijn veels te dom en onderontwikkel d om een document van 22 pagina's te begrijpen.

Jazeker, ik moet blij zijn dat de blanke Hollanders vroeger ruim 34.000 lagere kaste paria's uit de Indiase slums in Bihar en Uttar Pradesh bevrijdden en gratis transporteerde n naar het verre Suriname. Ik vertelde nog een maand geleden op koningsdag het volgende op Vahon Hindustani Radio, vrijdag 4 mei 2018: 'Ja Fred Kartaram, jij en ik zouden anders nu vechten om de roti resten in de vuilnisbakken van de Brahmanen, als lagere kaste paria's in de Indiase slums, als de blanke Hollanders onze voorouders niet hadden bevrijd, vroeger vanaf 5 juni 1863 tot 1917'. En Fred Kartaram had hier wel hard om gelachen en gaf mij gelijk.

Dus alle SuriHindoes en SuriKoelies uit dit tijdperk moeten dankbaarheid tonen aan de blanke Hollanders en hun koningshuis, vooral ook omdat de hele zeereis naar Suriname gratis was en er was genoeg eten en drinken aan boord, met standaard medische voorzieningen denk ik. Uit dankbaarheid moeten de SuriHindoes nu het grootste deel van alle SuriHindoe meiden vrij laten stoeien en bandeloos uitnaaien met honderden blanke Hollandse mannen, want zo kunnen zij ook nog lekker omhoog evolueren met hun benen hoog en hun lekkere, wagenwijd geopende, strakke, PIKzwarte koeliescheurtj e.

http://www.dewanand.com/waction0077.htm

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
ik moet dit soort publicaties zsm in boekvorm openbaar maken met isbn in blanke boeknet he officieel, kijken of de duivelse blanken mij en wieroe gaan vergassen.

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: