collapse

Auteur Topic: verliefd op achterneef  (gelezen 383 keer)

inLove

• Gast
verliefd op achterneef
« Gepost op: 30 maart 2018, 14:49:48 »
Hoi allen.

Ik ben verliefd  geworden op mijn neef. We wisten niet dat we familie waren.
In feite is het mijn achter achter neef, zo zouden Nederlanders dat zeggen.  dus je nana/adja of nani/adjie hun broers of zussen daarvan het kleinkind. Is uiteindelijk 6e of 7e graad als je de familie stamboom erbij pakt. Volgens de Nederlandse wetgeving is dit niet verboden en is het geen incest!(is uitgezocht)

Ik ben opgegroeid van iedereen is bhaai en didi. Het maakt niks uit of het de klein kinderen zijn van je nani /adja broer of zussen. 
Maar goed ik ben niet met de hele familie opgegroeid anders had ik dit probleem niet. 

Bij moslims en Nederlanders is dit acceptabel.  Zo ver ik weet niet bij de hindoestanen. Schande etc. Ik kan in geen duizend woorden vertellen hoe goed het klikt tussen ons en hoeveel ik van hem hou.  We voelen en vullen elkaar aan in elke opzicht. als ik had geweten dat we familie zouden zijn hadden we echt wel anders gehandeld. maar het gevoel is gewoon veel ste sterk om afstand te nemen van elkaar.

ik moet dit aan mijn ouders vertellen en ben daar best wel bang voor, dat ze het direct afkeuren en alles moet beŽindigen.

ik vroeg me af.  zien jullie dit ook terugkomen dat achterneef of achternicht trouwt met een  bloedband ?

Kaise.nl

verliefd op achterneef
« Gepost op: 30 maart 2018, 14:49:48 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: