collapse

Auteur Topic: Dief rent weg met ketting van 50.000 euro bij juwelier Florida  (gelezen 163 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Dief rent weg met ketting van 50.000 euro bij juwelier Florida
« Gepost op: 1 februari 2018, 13:33:28 »
ik moest wel lachen toen ik dit zag.
vijf jaar geleden kende ik een pure negerman, supersterk, die vroeger 15 jaar dakloos was en hij heeft toen precies zo gouden juwelen gestolen in juweliers zaken. Even passen en dan wegrennen, en vroeger waren er geen camera's,

ach al het goud in Nederlandse bankkluis is gestolen, en komt uit neger landen, daarom moeten negers hier de boel maar beroven en terug pakken wat die blanken hebben afgepakt vroeger. Zich wreken op Kolonialisme van blanke duivels vroeger, oog om oog.

nu buiten blanke duivels de hele wereld op superieure wijze uit ok,  ongelooflijk he hoe superieur blanken samenwerken en White Power Blok zijn nu op aarde. 

blanken zijn misschien toch een hoger halfgoddelijk ras, ik moet de theorie hiervan nog helemaal uit ontwikkelen.  Blank zijn is sowieso altijd hoger en meer waard in hele gekleurde hindoe apen kasten wereldje.   

zie video. heeft iemand hier ooit zo iets gestolen in juweliers zaak?? nu zijn er scherpe camera's dus je zal altijd gepakt worden. 

waldo en wieroe

zie dit

--------------------------------- citaat

Een man heeft een ketting van zo'n 50.000 euro gestolen van een juwelier in Florida. De dief deed zich voor als koper en rende vervolgens weg.

Gepubliceerd op 1 februari 2018 07:38

https://www.nu.nl/228055/video/dief-rent-weg-met-ketting-van-50000-euro-bij-juwelier-florida.html

Kaise.nl

« Gepost op: 1 februari 2018, 13:33:28 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: