collapse

Auteur Topic: Ik zoek Urmila Munshi (den haag) ivm haar oude gedichten  (gelezen 1306 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Ik zoek Urmila Munshi (den haag) ivm haar oude gedichten
« Gepost op: 18 december 2017, 22:41:30 »
miaauw

ik zoek Urmila Munshi, zij woonde vroeger in Den Haag en ik heb nog 20 oude gedichten van haar in archief.
Als iemand haar kent, zeg haar dan om waldo te mailen of bellen uit delft, en zeg haar dat ik haar gedichten wil publiceren met haar toestemming.

Hier is een link van haar oude gedicht, pseudoniem Renuka:

Alleen door t leven?  :hairy: :hairy: :hairy:

Naam          Urmila Munshi
Pseudoniem    Renuka
Gepubliceerd in dichtbundel "Als je weggaat", Concept, Hilversum, 2000

http://www.dewanand.com/urm024.htm

Kaise.nl

Ik zoek Urmila Munshi (den haag) ivm haar oude gedichten
« Gepost op: 18 december 2017, 22:41:30 »

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Ik zoek Urmila Munshi (den haag) ivm haar oude gedichten
« Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2018, 03:33:01 »
raar hoor, haar tel nr uit 2007 werkt niet, is ze misschien dood, zelfmoord?? zij had psychische problemen?

hier het laatst bekende adres van haar, hopelijk kent iemand haar of weet je iets over haar:

Aan:    Urmila Munshi
   Camera Obscurastraat 135
   2524 TA Den Haag
   Nederland
Mbtel: 0625160035

Mijn gevoel zegt mij dat zij nu dood is.   zij was actief bij Vishwa Parishad Nederland, hindi leren. En ze schreef in sarnami.   Ik moet zeker weten he nu of zij leeft of dood is door zelfmoord. 

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2018, 02:08:40 »
raar hoor 120 mensen keken al naar deze topic en niemand kent Urmila Munshi dus??????

Is zij dan echt dood, zelfmoord?? Op internet geen spoor van haar, ik kende haar in 1998, en zij had wel wat problemen. Mislukte relaties, leeg leven,  zij wilde studeren, hoog komen he.

triest verhaal, als Urmila Munshi nu dus echt dood is, vermoedelijk zelfmoord, ja dan is de genocide van SuriHindoes toch al bijna voltooid in Christelijk  KKK/nazi Nederland.

Overal zie ik SuriHindoestan en die geestelijk vernietigd zijn, spoorloos, kapot gediscrimineer d, eenzaam, identiteits crisis,  hindoe haters. 

Aub he verzoek: als je een spoor kent naar Urmila Munshi, mail mij dan direct aub: op waldo@ziggo.nl 

Is zij dood??? help mij aub, ik denk aan al die SuriHindoestan en die ik vroeger kende, lange lijst, allemaal nu oud, ziek, dood, verdwenen, nooit meer gezien, wegkwijnend in Ultramoderne Hollandse hi tech Psycho Gaskamers. 

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2018, 01:11:35 »
raar zeg, geen enkele reactie??

Is Urmila Munshi dan toch dood nu??  Weet niemand iets over haar?

Nu ben ik geblockt van facebook, dus kan iemand dit niet op facebook vragen voor mij en mijn oproep daar zetten in alle SuriHindoe groups???

praktisch alle hindoestanen van vroeger ken ik niet meer, verdwenen, kontakt verbroken, dood, ziek, gevlucht in verslaving of geestelijk vernietigd en totaal uitgenaaid  door blanke duivels.

veel hindoestaanse jongens worden nu normloze bottom gay boys en dit is het einde van surihindoes nu, de Hinducide in nederland is ahw al voor 88,1888 procent succesvol voltooid sedert de planning vanaf 25 november 1975 door de hogere, superieure, halfgoddelijke, BLANKE  KKK/nazi's  uit het VOC-Koninkrijk der Nederlanden. 

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2018, 23:00:41 »
hoe kan iemand nou opeens verdwijnen??

ik kan kijken in overlijdensreg isters???   

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 2 februari 2018, 01:19:13 »
raar niemand reageert

is urmila munshi dood

op facebook geen enkel spoor van haar

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 12 maart 2018, 00:32:04 »
raar hoor, is zij dan dood???

hoe moet ik dit nou weten?? of zij dood is??

kan iemand onderzoeken of urmila munshi nu echt dood is???  ik had haar in 2006 nog bezocht met mijn ex vrouw in den haag. 

ja hoor honderden hindoestanen hebben al zelfmoord gepleegd in KKK/nazi nederland is hele stille, kille Hinducide hier nu.  Indiase leger moet hier troepen zetten he om veiligheid hindoe rassen te garanderen.   

Kaise.nl

« Reactie #6 Gepost op: 12 maart 2018, 00:32:04 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: