collapse

Auteur Topic: mbt dhr/shri Soerin Narain, genomineerde joke smit prijs, opspraak pedofilie  (gelezen 535 keer)

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Zet alle informatie hierover in deze topic, nav publicaties in de Telegraaf. Hij is in opspraak.  :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens:

Dhr Soerin Sewnarain is nu op vahon hindustani radio en hij ontkent alles, hij zegt dat hij zijn advocaat morgen zal bellen inzake een rechtzaak wegens laster en smaad.
hij noemt namen, oa dr Anita Nanhoe, die slechte dingen over hem rond vertellen.
Hij noemt dit karaktermoord en nu komt een hele oorlog zeg, hij gaat naar de politie, treft juridische stappen.
Dhr Soerin ontkent alles, en hij heeft het recht om zich te verdedigen, en zegt dat alles in de krant uit de duim is gezogen.
Mensen worden anoniem genoemd, en zegt dat er geen aangifte is gedaan tegen hem.
Alles wordt beweerd maar geen bewijzen, allemaal verhalen van vrouwen.
Er was een meisje van dertien bij hem thuis en hij werd beschuldigd van onzedelijk betasten van haar geslachtsdelen, en is vrijgesproken voor de rechter. 
Het is zeker jammer wat hier allemaal nu gebeurd, hij was 60 jaar ambtenaar en men gunt hem deze joke smit nominatie niet, net op rake moment.

Aldus verslag live van Soerin op radio vahon, d.d.  dinsdag 12 december 2017, rond 18:45 tot 19:00 uur.

(door waldo en Wieroe, delftse Hindoeschrijve rs die al 12 jaar  met zes poten samen schrijven )

--------------------------------

From: waldo@ziggo.nl
Sent: Tuesday, December 12, 2017 3:30 PM
To: redactie@wuz.nl
Cc: Gangadin R. dr mr (titel kaste) ; i - ; Doerga Herman K. ; 
Subject: mbt dhr/shri Soerin Narain, genomineerde joke smit prijs, opspraak pedofilie handelingen

Miaauw, miaauw, namastiaauw redactie Telegraaf,

inzake kwestie Soerin Narain, genomineerde joke smit prijs, nu in opspraak wegens pedofile handelingen,
deel ik u volgende mee:

ik ben als lagere kaste, chamar, boitie  Afro/koelieboy, toch jarenlang gediscrimineer d en buitengesloten door Stichting HIndustani/ Vobis en Soerin Narain heeft mij zelfs een keer een klap gegeven tijdens een ruzie, samen met nog vijf andere hindoe mannen bij eekta bhavan en ik had de politie gebeld erom.  Dit is kaste discriminatie wat ik ondervond en andere hindoe organisaties discrimineerde n mij ook keihard als lagere kaste en half moslim. Zie onderstaand document, waarvan melding is gedaan bij bureau discriminatie zaken, maar geen aangifte bij OM en politie.

Ik ben beruchte NIET BLANKE HINDOESCHRIJVE R, ZIE  www.dewanand.c om en psychiatrische patient, schrijven is toch al 23 jaar mijn zelftherapie om mijn zelfmoord nog 1 week uit te stellen en dit heeft mijn zelfmoord dus succesvol voorkomen, nu ruim 20 boeken en vele teksten geschreven ism Wieroe mijn enige Hindoe katten zoontje, zie pic. Ook ben ik Triseksueel, beetje hetero, homo en meer transseksueel nu.

het is een feit dat ik een lagere kaste, paria, verstoten en niet blanke koelieschrijve r nu ben, absoluut lager en minderwaardige r dan elke lange, grootgeschapen, ABSOLUUT superieure Blanke man op aarde, eea is karmisch bepaald in het klassieke hindoeisme en alleen de dood kan dit verhelpen. Het hindoeisme is een racistisch en nazistisch geloof in de harde dagelijkse praktijk en ik vind dat dit ter discussie gesteld moet worden, ook in zwart hindoeistisch india is dit een groot drama nu.   

zie bijgesloten doc, staat op mijn grote stie, evt vragen zijn welkom,

m vr gr, 

W.D. Doerga (Waldo, Dewanand ) en Wieroe (is mijn enige hindoe katten zoontje)

Email: waldo@ziggo.nl

Website: Kritisch Podium Dewanand

url: http://www.dewanand.com

Facebook accountnaam: 'Waldo Dewanand' (nu al 19 foto albums met 1364 foto's v bos Delftse Hout en 1400 foto's van Wieroe)

ref doc attached word, zie onder vd site, deeplink onder:

====================

Stichting Hindustani
Aansprakelijkh eids verklaring ivm jarenlange traumatische discriminatie van Waldo Dewanand
Offeraar       Waldo Dewanand en Wieroe
Offercode      waction0086
Offerdatum     dinsdag 28 maart 2017, Hindoe Nieuwjaar 2074

Aan: Stichting Hindustani
t.n.v. Directeur dhr/ Shri Soerin Sewnarain
T.n.v. Voorzitter Irshad Gobind
corr. adres:
Boylestraat 20
2563 EK Den Haag
Provincie: Zuid Holland
Website:
http://www.stichtinghindustani.nl
Kvk-nummer: 272.54.772
Fiscaalnummer: 813.163.936
Onderwerp: Aansprakelijkh eids verklaring ivm jarenlange traumatische discriminatie van Waldo Dewanand

Inzake: Vordering immateriële schade, discriminatie trauma, pijn, verdriet, kaste discriminatie, vernedering, intimidatie, bedreiging, lichte geweldpleging

Ons kenmerk: waction0086.do c / 20170328di / Stichting Hindustani / Aansprakelijkh eids verklaring ivm jarenlange discriminatie van Waldo Dewanand / 2953W 8P

Delft, dinsdag 28 maart 2017, Hindoe Nieuwjaar 2074 (oude ingediende pre concept versie dateerde van d.d. woensdag 24 februari 2016)

Miaauw, miaauw, namastiaauw HOGERE kaste Hindoestaanse dames en heren van bestuur Stichting Hindustani,

[waction0086:1] Hierbij deel ik Stichting Hindustani mede dat ik mij gediscrimineer d voel door hun hele organisatie en alle bestuursleden en medewerkers sedert 2012 en ik stel uw organisatie en bestuur hierbij aansprakelijk voor de geleden immateriële schade als lagere kaste chamar, te korte, pipo, te kleingeschapen en inferieure, viesbruine koelieschrijve r. Gerechtelijke stappen volgen binnen afzienbare termijn, overwogen wordt een schadevergoedi ngs eis en smartengeld ter waarde van tenminste 1 miljoen Indiase roepias te vorderen via gerechtelijke wegen, als dit juridisch haalbaar is in Nederland. Conform nieuwe wetten worden bestuursleden hoofdelijk aansprakelijk gesteld door de Nederlandse wet, inzake schulden en schade vergoedingen jegens hun stichting of vereniging en er kan indien nodig beslag gelegd worden op hun materiële bezittingen na een officieel gerechtelijk vonnis.

deeplink hele tekst:

http://www.dewanand.com/waction0086.htm

--- 0 ---
(Nu volgt onze standaard handtekening (signature))

Hierbij verblijven wij,
met de volgende tekst als afsluiting:
Onze intelligente, multispectrale dewanistische wens en boodschap aan u allen.

De Grote Goddelijke Moeder Kat, Altecrea, God, Ana, Jezus, Boeddha, Jahweh, Allah, Krishna, Laxmie Maata, Durga Maata en alle resterende ziljoenen Hindoe/ Vedische goden en godinnen zullen u zegenen met de zuiverste darshan uit Krishnaloka. (Dewanistische Boolean logica leert: 1) als het spiritueel regent op uw lichaam, geest, ziel en hele zelf, dan gooit elke god(in) telkens een druppel water naar beneden als darshan om u te zegenen; 2) hoe meer goden en godinnen u zegenen, hoe beter, omdat een groter aantal regendruppels van hen allemaal uit de hemel leiden tot meer zegeningen van boven).

Dewanand, goudbruine mensaapje en
Wieroe, de slimme Hindoe Nazi (homo)Kat uit Delft kennisstad
Hindoe fundamentalist en
Planet of the intelligent Hindu chimps

http://www.dewanand.com

--- 0 --- :boeiend: :boeiend: :boeiend:
  :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens:

Kaise.nl

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Re: mbt dhr/shri Soerin Narain, genomineerde joke smit prijs, opspraak pedofilie
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2017, 19:18:09 »
Ik ben erg veel bezig met mijzelf, en waarom ik niet lang, blank en grootgeschapen ben nu, ja in het Hindoeisme geeft de Leer van de Vedanta hierover een specifieke uitleg en verklaring als oorzaak van mijn  hele minderwaardigh eid en waardeloosheid he en mijn hele lijdensweg.
Veel mensen discrimineerde n mij ok, joegen mij weg, mishandelden mij, beledigden mij sedert mijn eenzame jeugd, dus ik heb altijd alles in eenzaamheid moeten verwerken en zorgen dat ik uit verdriet geen zelfmoord pleeg op deze harde wereld, waar er geen mensheid is in feite, er is slechts een zgn MENSAPENDOM  op aarde, sedert de prehistorie en dit is tot op heden dus niet veranderd.

Maar zie onder, een probleemstelli ng die mij heel erg bezig houdt nu, een ieder die het antwoord kan geven hierop en bewijs kan mij mailen aub direct op E: waldo@ziggo.nl of hier in deze topic. 

------------------------------------------ copy email heden aan HOOGgeleerde EERwaarde professor dr ir rabin G.:

Sent: Tuesday, December 12, 2017 4:43 PM
To: jvkc Stema
Cc: m
Subject: Re: mbt dhr/shri Soerin Narain, genomineerde joke smit prijs, opspraak pedofilie handelingen

ja ok ok Rabin, koelieprof,

kan je aub mij wetenschappeli jk uitleggen als deskundige of een lange, blanke, grootgeschapen man hoger en meer waard is dan mij??? Hoe kan jij dit bewijzen of ontkrachten???  Schrijf hier aub een essay over he, de lange, dikkere, potentere blanke lullen  maken de blanke man wel relatief, absoluut superieur tov mij ok.  Ik weet dit ok uit homo praktijk, mijn koeliepikkie is minderwaardig, echt te klein he..  Is mijn vervloekte karma toch???  Blanke man met langere lul heeft positiever karma dan mij.  Geloof jij dit als hindoe halfaap???

wetenschap werkt met stelling, these en het absolute bewijs of absolute ontkrachting ok,

stelling A:
1. abolute true
2.  absolute false

dit is de wetenschappeli jke methode ok black box, maanreis benadering, bom gooien, enz

bye

waldo en wieroe

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Re: mbt dhr/shri Soerin Narain, genomineerde joke smit prijs, opspraak pedofilie
« Reactie #2 Gepost op: 14 december 2017, 23:08:21 »

nou ziehier de officiele verklaring van stichting hindustani/ vobis zelf, hele bestuur unaniem akkoord hierover.

NOOT: hou er toch rekening mee dat de meeste jonge meisjes nu al vanaf jonge leeftijd, vaak al 12 jaar, dus seksueel actief zijn en vaak ook als vieze hoertjes en sletjes gekleed rondlopen, en mannen uitdagen. Die meiden zijn nu seksueel heel agressief en hoerig, dus als je als man een keertje iets gaat aanraken of iets stouts zegt dan is dit uitgelokt door deze wilde jonge meiden ok. 

Ook ik ben vaak te vrij met jonge meisjes, maar ok ik ben nou eenmaal nu meer karmisch geevolueerd tot soort jonge T-Hindoemeid dus meer vrouw dan man.  En logisch dat ik door mijn vrouwelijkheid nu meer met meiden en vrouwen omga.  Gelukkig ben ik absoluut geen pedofiel, en dit is iets dat je als volwassen man van jezelf voelt he en weet van binnen. 

Vaak zijn oudere pedofiele mannen echt totaal kontakt gestoord en seksueel geaberreerd, geremd in het kontakt met vrouwen, echt zielig. De oplossing voor hen is echt een robot poppetje die op kinderlijk niveau kan gedragen, praten en seksen met hen.  Of het is ook beter om deze oudere mannen gewoon een professionele HOMO training te geven, evt vooral ook als bottom homofiel, wat echt super lekker is, om zo de vrouwelijke rol te spelen he in een liefdes relatie en je over te geven en wijd te openen, totale onderwerping he. Echt mooi, en iets dat ik 17 jaar geleden voor het laatst live meemaakte. 

waldo en Wieroe

-------------------- hier email verklaring van stichting hindustani/ vobis zelf. Ja feitelijk hebben zij wel gelijk.   

From: Stichting Hindustani
Sent: Thursday, December 14, 2017 4:43 PM
To: waldo@ziggo.nl
Subject: Stichting Vobis over publicatie de Telegraaf

Nieuwsbrief Stichting Hindustani

Versie: 10 | 14-12-2017

PERSBERICHT

STICHTING VOBIS OVER PUBLICATIE DE TELEGRAAF

Het bestuur van de Stichting Vobis neemt afstand van media-publicaties – met name in De Telegraaf – waarin de heer Soerin Narain, directeur van de stichting, is beschuldigd van grensoverschri jdend seksueel gedrag met minderjarigen. Het bestuur blijft onverkort achter haar directeur staan.

Het bestuur van de stichting heeft uitvoerig met de heer Narian gesproken en ook de publicatie in De Telegraaf geanalyseerd. Op grond daarvan deelt het bestuur het volgende mede:

De publicatie van 11 december 2017 in De Telegraaf, van de hand van verslaggever Wierd Duk, kan de journalistieke toets der kritiek niet doorstaan. De publicatie is tendentieus van toon, heeft een zeer beschuldigende kop die de lading niet dekt en lijkt als voornaamste doel te hebben gehad om de heer Narain, in de aanloop naar een nominatie voor de Joke Smit-prijs te beschadigen.

Het bestuur stelt vast dat de feitelijk beschuldiginge n in de publicatie worden gedaan door vier anonieme/geanonimiseerde bronnen en in twee gevallen zelfs ‘van horen zeggen’ zijn. De vermeende incidenten dateren van jaren geleden. Drie van de vier (anonieme) bronnen in het krantenartikel hebben hier nooit eerder melding van gemaakt of aangifte van gedaan. Het is voor de heer Narain onmogelijk om zich hiertegen te verdedigen.

Het Telegraaf-artikel refereert aan een rechtszaak die in 2014 tegen de heer Narain is gevoerd. Het bestuur stelt vast dat de heer Narain volledig is vrijgesproken in deze zaak en dat er door het Openbaar Ministerie geen hoger beroep is aangetekend.

Het bestuur van de Stichting Vobis en haar directeur Soerin Narain kunnen zich niet aan de indruk onttrekken dat de beschuldiginge n en de lichtvaardige wijze waarop deze zijn gepubliceerd zijn ingegeven door onzuivere motieven, die niets te maken hebben met waarheidsvindi ng.

Het bestuur beoordeelt de Telegraaf-publicatie als onzorgvuldig en onrechtmatig jegens de heer Narain. De heer Narain heeft een advocaat ingeschakeld die De Telegraaf inmiddels heeft gesommeerd de publicatie te rectificeren. Eventueel zal ook een klacht worden ingediend bij de Raad voor de Journalistiek tegen de krant en de redacteur.

Namens het bestuur van Stichting Vobis,

Irshad Gobind, voorzitter.

Klik op de afbeelding voor een PDF.

--------------------------------------------------------------------------------
Uitschrijven / Gegevens wijzigen
Powered door YMLP

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 18 december 2017, 00:18:35 »
ziehier he, aanval op soerin narain door extreem rechtse blanken van geenstijl hahaha hij is er gloeiend bij nu. Nu loeren alle pedohaters op hem, ik heb soerin al gebeld en hem gewaarschuwd hiervoor op straat.   Hij moet geenstijl voor rechter slepen en gerechtelijk vervolgen met hoge schade vergoeding, kijk naar die foto, pure rassendiscrimi natie, allemaal Hindoehaters he die KKK/nazi blanken in heel Nederland.

nu is zeker 88,1888 procent van blank Nederland gewoon KKK/ neonazi denk ik, overal voel je die haat tegen ons nu als kleurlingen, koelie apen, negers, alle mixen,  zelfs one drop niggers worden flink gehaat.  Nu is apartheid allang legaal in Nederland, het is voorbij voor surihindoes hier.

geef je mening eens, reageer.  Hoe vind je dit??? waarom reageert niemand meer???   :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens: :smiley_shithap pens:

---------------------

Joke Smit-pedo werkt voor PvdA-wethouder Den Haag (en casht tonnen subsidie van de gemeente)

Hindoe-#MeToo Soerin Narain blijkt banden te hebben met Haagse PvdA-wethouder Baldewsingh. Hij werkt voor de gemeente, maar de Joke Smit-genomineerde krijgt ook subsidie van de wethouder. En dat terwijl hij beschuldigd wordt van pedoseksueel misbruik.

Begin deze week onthulde de Telebelg dat tegen Soerin Narain, directeur van de Haagse Stichting Hindustani, diverse beschuldiginge n van (pedo-) seksueel misbruikt worden geuit. Hindustani is een emancipatieclu b voor Surinaamse en Hindoestaanse Hagenezen die zich (citaat website) "sterk inzet voor de gemeenschap, ongeacht nationaliteit, afkomst, cultuur of seksuele geaardheid." Kerndoelen zijn veiligheid, integratie, emancipatie, kortom de bekende clichébingo waar je op subsidie-aanvragen lekker mee scoort. En de directeur daarvan wordt dus van seksueel misbruik beschuldigd. Eén rechtszaak, over de aanranding van een 13-jarige, won Narain bij gebrek aan overtuigend bewijs, maar de Tele voerde diverse meisjes en vrouwen (alt-link) op die hem beschuldigen van bepoteldrang en verkrachtingsh andelingen. Saillant detail: Narain was een genomineerde voor de Joke Smit-prijs. De pedo-ophef sneeuwde echter onder in de Wekkergekte, en bovendien: Narain won geen prijs. Einde verhaal, zou je denken. Tot er ineens een persbericht van de Stichting Vobis in onze mailbox plofte.

In dat persbericht (pdf, mirror) spreekt de stichting schande van de berichtgeving, komt er een klacht en een eis tot rectificatie. Toch ff googelen. Stichting Vobis is "powered by stg Hindustani" en is gewoon hetzelfde clubje dat in mei 2017 haar naam wijzigde van Vobis in Hindustani. Narain was en is directeur. We durven dus wel te wedden dat hij het persbericht zelf geschreven heeft, ondanks de andere naam onderaan. Toch eens even verder googelen & rondvragen, dachten we toen.

Subsidiefuik met een Haags tintje
Stichting Hindustani werd in 2002 opgericht en is een typische subsidiefuik voor allochtone emancipatie- en integratiekwes ties. Er zijn voornamelijk Hindoestanen actief en de stichting "sluit zich aan bij alle ambities van de gemeente Den Haag", zonder daarin overigens heel specifiek te worden. Ambities meanderen immers bij voorkeur mee met de heersende politieke moraal, want dat is de beste tactiek voor een gezonde subsidiestroom . Alleen al in 2017 kreeg de stichting ruim 70.000 euro subsidie van de gemeente Den Haag. Van een van de vele 'fondsen' van de Stichting Hindustani is de gemeente de grootste. Sinds 2012 is er ruim 356.000 euro verstrekt aan de club (check het zelf met zoekterm 'hindustani' in het subsidieregist er). Goede vriendjes van het gemeentehuis, dus. Of liever: goede vriendjes in het gemeentehuis. Want nu komt het:

Directeur Hindustani werkt zelf bij gemeente Den Haag
Bij onze zoektocht ontdekten we dat Soerin Narain zelf werkzaam is als ambtenaar bij de gemeente Den Haag. De directeur van een grote subsidietrekke r is 'medior medewerker administratie B' bij de gemeente en heeft in die hoedanigheid een @denhaag.nl mailadres. En doet dus financiële administratie voor een gemeente die zijn stichting financieel ondersteunt. Hij zal vast niet zelf over zijn eigen verstrekkingen gaan, maar heeft dus wel interne kennis. Integer? Als je de Haagse gedragscode voor ambtenaren er naast legt, zijn gemeente en Narain op diverse punten in overtreding van hun eigen regels.

https://www.geenstijl.nl/5139884/den-haag-je-tikt-er-tegen-en-het-stinkt/

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 18 december 2017, 00:29:29 »

zie onder, toch besloten om dhr soerin narain te waarschuwen ok, belde hem,  en hij belde terug, toen bleek dat hij niets afwist van de geenstijl aanval op hem, dus mailde ik hem de link en onderstaand advies. Hij moet uitkijken want nu gaan pedohaters op hem loeren,  ja pedofilie is echt een psychische stoornis en crimineel zedendelict. Als oudere man moet je met je poten afblijven van jonge, onschuldige, minderjarige  meisjes, want die zijn zuiver, HOOG Satthvisch en worden beschermd door godin Durga Maata.  Zo geloof ik het in feite als oudere hindoe man nu.   De nieuwe theorievorming bewijst deze hindoe fundamentalist ische stellingname ook. 

jammer dat nu hele maatschappij zo extreem geseksualiseer d is, zielig voor kinderen.

------------- mijn email aan soerin narain en stichting hindustani/vobis:   

Sent: Sunday, December 17, 2017 7:21 PM
To: Stichting Hindustani ; Stichting Hindustani (Den Haag)
Cc: Waldo Dewanand (ziggo.nl)
Subject: Fw: GeenStijl: Joke Smit-pedo werkt voor PvdA-wethouder Den Haag (en casht tonnen subsidie van de gemeente)

stuur dit bericht aub door naar dhr soerin narain en laat hij toch aangifte doen tegen geenstijl, de tekening is lasterlijk, rechtszaak met schade vergoeding eisen.

openbaar besmet zijn als pedofiel is levensgevaarli jk ok, dus kijk uit voor blanke rechts extremisten want die vallen jou zo aan, ook als je gekleurd ben en zo een stempel krijgt in media, dan is je leven echt in gevaar.

jonge meisjes van tegenwoordig lokken vaak zelf mannen uit om seks te krijgen, en zijn al vanaf 13 jaar gewoon seksueel actief, vaak met vibrators en bierflesjes, alles heb ik gehoord van mensen die deze wereld kennen.

als verweer in media aub aanvoeren dat het bij blanke hollandse mannen nu normaal is om bloot met hun eigen dochter te douchen en naar toilet te gaan.    meeste meisjes hebben vaak op jonge leeftijd al seks met ooms en neefjes, hoorde ik van vrouwen zelf, ook hindoestaanse, hele maatschappij is totaal geseksualiseer d hier.

voer deze punten aan als verweer ok dhr soerin narain,  ze blazen verhalen op in media, zonder enig bewijs. sleep hen voor de rechter.

trouwens de auteur in telegraaf Wierd Duk is een bekende extreem rechtse, white power activist en buitenlander hater.  Voer dit ook aan in de rechtszaak en doe onderzoek naar hem, hij zaait haat tegen alle moslims, zwarten, buitenlanders, alles met kleur haten ze in KKK en neonazi kringen en geloof mij, nazi partij Thierry Baudet, forum v democratie staat nu op  15 zetels in peilingen, en is nu top drie, zuivere KKK/nazi partij is dit, v Hollandse white power nationalisten.

succes en wees voorzichtig, op straat liever ontwijken dan confrontatie opzoeken,  draag een wapenstok of defensief wapen op  zak.
tip koop de Q250 zaklamp van metem he die kan je aanvallers verblinden, mag wettelijk, handig ok als defensie, is legaal toegestaan, google het. 

waldo en wieroe
onder de geenstijl publicatie over u met paar honderd reacties, paar zijn gewelddadig en bedreigend tegen u.  doe aangifte.

https://www.geenstijl.nl/5139884/den-haag-je-tikt-er-tegen-en-het-stinkt/

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 21 december 2017, 23:41:36 »
nu is nederland toch aardig geradicaliseer d en verhard

het is voorbij met de welvaartsstaat over tien jaar.  finito

pedofilie is de nieuwe ziekte in nederland, overal hoor je die verhalen.

Kaise.nl

« Reactie #5 Gepost op: 21 december 2017, 23:41:36 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: