collapse

Auteur Topic: Yorka Torie, Surinaamse Spookverhalen deel 4.  (gelezen 295 keer)

Offline Radjindre63@gmail.com

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Yorka Torie, Surinaamse Spookverhalen deel 4.
« Gepost op: 1 augustus 2017, 22:16:44 »
 Op veler verzoek heb ik twee jaar lang verhalen verzameld, mensen geïnterviewd en vooral heel hard gewerkt en eindelijk is het zover. Vanaf vandaag is mijn twaalfde boek verkrijgbaar, Yorka Torie Surinaamse Spookverhalen deel 4. Dit boek is te bestellen bij elke boekhandel ter wereld en via bol.com, onder vermelding van ISBN 978-94-6345-133-8 en kost 15 euro. U kunt het ook rechtstreeks bij mij bestellen via 06  82667691, of mijn email Radjindre63@gmail.com. Dan ontvangt u een gesigneerd exemplaar en dan verdien ik er tenminste nog iets aan. Maar kan iemand van u mij uitleggen waarom ik als trotse Hindoestaan op Afro Surinaamse zenders wel aandacht krijg en zelfs in bepaalde bladen en radiostations van de bakra's, maar waarom Hindoestaanse radio-/tv stations en bladen absoluut geen aandacht besteden aan hun eigen Hindoestaanse mensen????? Wie kan hier een antwoord op geven???

Kaise.nl

Yorka Torie, Surinaamse Spookverhalen deel 4.
« Gepost op: 1 augustus 2017, 22:16:44 »

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: Yorka Torie, Surinaamse Spookverhalen deel 4.
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2017, 13:19:13 »
twaalfde boek verkrijgbaar, Yorka Torie Surinaamse Spookverhalen deel 4 dit snap ik even niet...
De reden waarom er geen interesse is vanuit hindoestaanse radiostations is dat het fantaverhalen zijn en hindoestanen die al door hebben. Tenzij ze sterke Surinaamse thee gehad hebben.......

Kaise.nl

Re: Yorka Torie, Surinaamse Spookverhalen deel 4.
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2017, 13:19:13 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: