collapse

Auteur Topic: Zwarte magie  (gelezen 192 keer)

Offline Wishalwa

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
Zwarte magie
« Gepost op: 17 juli 2017, 19:51:34 »
Beste lezers,

Ik zit in een vervelende situatie waarbij ik het vermoeden heb dat er duistere krachten in het spel zitten. Hier heb ik meerdere aanleidingen voor om dit te vermoeden, maar zal jullie de details besparen.

Waar ik kort door de bocht naar op zoek ben is een persoon die dingen kan zien en dingen ook daadwerkelijk kan uitvoeren.

Ik ben wel her en der in mijn omgeving aan het informeren, maar krijg met moeite verwijzingen naar beetje twijfelachtige werkers. Ik weet dat heel veel Hindoestanen heel ervaren professionele mensen kennen, maar krijg de indruk die ik van gezichten aflees en de manier waarop ze praten dat ze de contacten niet willen vrij geven.

Zoals ik eerder al zei heb ik wel her en der contacten gekregen maar vond ik de personen zwak en ook amateuristisch . Onder deze mensen zaten ook mensen die alleen maar goeie dingen deden en geen slechte dingen en was daar juist heel positief en enthousiast over. Helaas wijst de praktijk uit dat de werkzaamheden echt totaal geen effect hebben gehad.

Ik zoek nu echt iemand die OOK slecht kan doen, want ik ben van mening dat als iemand slecht kan doen, dat deze weet hoe die slechte dingen moet aanpakken. Ik ben nu een beetje wanhopig geworden in mijn situatie dus vandaar dat ik het op deze manier probeer.

Kort samengevat, ik zit echt in een benarde situatie waarbij zich er heel vervelende dingen afspelen :(
Ik weet dat veel Hindoestanen echt verdiept zijn in deze dingen en ook zeker wel betrouwbare ervaren contacten hebben en hoop dat men bereid is deze te delen ten goede hulp.

Ik ben te mailen op [email protected] of te appen op 06-17133434 (geen sms of bellen, alleen whatsapp). Ik ben degene die mij helpen echt reuze dankbaar!!

Groeten Wishal.

Kaise.nl

Zwarte magie
« Gepost op: 17 juli 2017, 19:51:34 »

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • Geslacht: Man
  • De Mosselman......
Re: Zwarte magie
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2017, 13:45:55 »
* donald ducks zwarte magica...   :smiley_samurai:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Kaise.nl

Re: Zwarte magie
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2017, 13:45:55 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: