collapse

Auteur Topic: Ashwin Bihari vs Seema Chedi FITTIEEEEE!!!  (gelezen 641 keer)

Amjad Jahan

• Gast
Ashwin Bihari vs Seema Chedi FITTIEEEEE!!!
« Gepost op: 5 april 2017, 01:29:38 »
Finale Miss Indian Beauty The Netherlands 2017 / Miss Indian Beauty The Netherlands / Seema Chedi

Seema Chedi, ik vind het heel jammer dat je je niet professioneel opstelt naar mij toe en via via mij opdraagt MIJN eigen foto's te verwijderen? Wie denk je wel niet dat je bent?

Wat blijkt, de meiden van mijn laatste shoot zijn miss-finalisten en hadden toestemming van JOU net als alle andere meiden om deel te nemen aan mijn shoot. Nadat IK de selectie heb gedaan, kwamen er een aantal dames niet opdagen. Prima, niet mijn probleem. De dames die uiteindelijk kwamen opdagen hebben de shoot gerocked en we hebben gruwelijke foto's gemaakt, waar ik enorm trots op ben en waar ik MIJN brood mee verdien!

Achteraf blijkt dat je van mening bent verandert en dat je wilt dat de foto's na de finale gepubliceerd moeten worden, want je zou geen toestemming hebben gegeven hiervoor *opeens*. De meiden staan onder een soort van contract? en ze zijn zoals jij telefonisch beweerd JOUW eigendom, jij bepaalt wat ze doen, met wie en wanneer, jij hebt hun portretrecht contractueel overgenomen?

Prima, als dat in jullie contract staat, niet mijn probleem. Maar mij via via EISEN dat ik MIJN EIGEN foto's moet verwijderen WANT anders worden de meiden benadeeld?

WAT??? hoor ik nu CHANTAGE?? CHANTEER jij MIJ? Door MIJ zouden de meiden nu benadeeld worden.

Als ik MIJN foto's niet verwijder van MIJN Facebook, benadeeld Miss Indian Beauty The Netherlands 2017 hun eigen finalisten??

Daarnaast ga jij de meiden aanmanen vanwege contractbreuk? En zij mogen dit mij regelen? Nou Raveena, Karishma & Isha, ik hoop oprecht dat jullie een eerlijke kans krijgen in deze miss verkiezing, mochten jullie niet winnen (zojuist telefonisch gehoord van Seema), dan weten jullie dat dit al 99% ligt aan de keuze van Seema Chedi.

Kaise.nl

Ashwin Bihari vs Seema Chedi FITTIEEEEE!!!
« Gepost op: 5 april 2017, 01:29:38 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: