collapse

Auteur Topic: Local Music Awards  (gelezen 830 keer)

Offline Maxamed123

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Local Music Awards
« Gepost op: 20 december 2016, 23:56:44 »
Beste mensen,

Wat vinden jullie van de Local Music Awards? Dit wordt georganiseerd door: "Club Rivièra Lounge." Er zijn dus een aantal bandjes genomineerd en d.m.v. online stemmen op de website van hun komt daar dus een winnaar uit.

Nou volg ik dit al een aantal dagen en denk ik zelf dat het corrupt is. Nu staat de band "Chiq" op de eerste plaats met een ruime voorsprong op "2famous" wat ik wel raar vind, gezien hoelang deze bandjes bestaan en hoeveel aanhang ze waarschijnlijk hebben.

Ook heb ik gemerkt dat er bandjes zijn die van een op de andere dag 100 of meer stemmen hebben gekregen, terwijl ze eerst misschien maar 30 hadden.

Wat vinden jullie hiervan? Volgen jullie het? Zo ja, wie zou dan in jullie ogen wel of niet moeten winnen en waarom?

Groetjes Maxamed

Kaise.nl

Local Music Awards
« Gepost op: 20 december 2016, 23:56:44 »

Nishaan katal Oesnal

• Gast
Re: Local Music Awards
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2016, 04:01:05 »
Beste mensen,

Wat vinden jullie van de Local Music Awards? Dit wordt georganiseerd door: "Club Rivièra Lounge." Er zijn dus een aantal bandjes genomineerd en d.m.v. online stemmen op de website van hun komt daar dus een winnaar uit.

Nou volg ik dit al een aantal dagen en denk ik zelf dat het corrupt is. Nu staat de band "Chiq" op de eerste plaats met een ruime voorsprong op "2famous" wat ik wel raar vind, gezien hoelang deze bandjes bestaan en hoeveel aanhang ze waarschijnlijk hebben.

Ook heb ik gemerkt dat er bandjes zijn die van een op de andere dag 100 of meer stemmen hebben gekregen, terwijl ze eerst misschien maar 30 hadden.

Wat vinden jullie hiervan? Volgen jullie het? Zo ja, wie zou dan in jullie ogen wel of niet moeten winnen en waarom?

Groetjes Maxamed
komt door Nishaan hij bedreigt de organisators!
als je die die die niet bovenop laat staan ga ik je schieten met waterpistool!!  :roflol:  :roflol:  :roflol:

Kaise.nl

Re: Local Music Awards
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2016, 04:01:05 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: