collapse

Auteur Topic: Story  (gelezen 525 keer)

Radhica

• Gast
Story
« Gepost op: 11 juli 2016, 16:31:37 »
Op een koude Winterse dag in januari tweeduizendend ertien, zit Rosa zich te vervelen op de bank. Na een tijdje scrollen door de nieuwe feeds van haar facebook vrienden, komt zij terecht op de facebook pagina van een jongeman die zij ongeveer acht jaar eerder wel eens heeft ontmoet. ‘Arjan, die ken ik nog, even toevoegen aan mijn vriendenlijstj e’, denkt ze. Na een aantal uur ontvangt zij een berichtje met de melding dat haar vriendschapsve rzoek is geaccepteerd. Rosa besluit een gesprek aan te gaan met deze oude vriend, gewoon om te kijken hoe hij nu voor het leven staat. Het is altijd wel spannend om te weten hoe anderen er na een lange tijd voor staan.

Rosa:   Hoi hoi, da’s lang geleden. Hoe is het met je?
Arjan:   Hoi, ja inderdaad. Met mij gaat alles prima. Hoe is het met jou?
   Wat doe je nu allemaal in het dagelijks leven? Getrouwd? Kids? Haha :)
Rosa:   Met mij ook alles goed hier. Ik ben bijna afgestudeerd en heb een fulltime baan als  Assistant      Controller. Ik heb al ruim vier jaar een relatie en woon (nog steeds) in ‘s-Hertogenbosch.       Niet veel spannends dus.
Arjan:   Aha, ’s-Hertogenbosch! Nu weet ik het weer. Ik heb inmiddels al mijn eigen bedrijf hier       in Amsterdam. Verder ben ik nog vrij-gezellig nu op mijn vijfentwintigs te. Haha :)
Rosa:   Hmmm.. Da’s mooi.. eigen bedrijfje! ;) Ik kan me geen leven meer voorstellen als vrijgezel.      Maar ik ben er vrij zeker van dat het leuk is. Genieten nu we nog jong zijn, joh.. Voordat      we het weten hebben we kleinkinderen.
Arjan:   Dat is waar! Ik heb andere toekomstplanne n. Vrouw en kinderen komt later allemaal.      Eerst wil ik zelf stabiel staan in het leven.
Rosa:   Ja, dat klinkt goed. Nu nog waarmaken ook. Een relatie hebben kan heel leuk zijn. Samen       kun je ook makkelijk werken aan een toekomst. Maar dan moet je wel beide initiatief       tonen. Bij mij is dat net wat anders. Mijn vriend leeft met de dage en ik ben daarentegen juist   een vooruitkijker. Dus even kijken hoe/of we dit (het best) kunnen oplossen…
Arjan:   Goh, dat is jammer. Ik hoop het beste voor je.
Rosa:   Als je, je nummer achterlaat dan voeg ik je op WhatsApp. Dan kunnen we verder kletsen. Haha :)
Arjan:   Ja, leuk. Mijn nummer is 0612345678.

Rosa bekijkt de foto’s op de profiel van Arjan nog even voordat zij hem een appje stuurt. Ze denkt even aan de eerste keer dat zij hem in real life zag. Jeetje, wat zag hij er goed uit zeg. En nog steeds, dat is te zien aan zijn foto’s. Op WhatsApp begint zij een gesprek met Arjan met het verzoek haar als contact toe te voegen. De WhatsApp gesprekken tussen Rosa en Arjan worden steeds langer en leuker. Ze kan best goed met hem praten. Merkbaar is dat hij een goed gevoel voor humor heeft en dat hij een apart karakter heeft, dat vind zij best aantrekkelijk. ....

Verder gaan of stoppen hiermee? :banana:

Kaise.nl

Story
« Gepost op: 11 juli 2016, 16:31:37 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: