collapse

Auteur Topic: geen schrammetje dankzij....  (gelezen 856 keer)

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
geen schrammetje dankzij....
« Gepost op: 15 mei 2016, 19:17:10 »
Liep gisteren met een paar matti's in Eindhoven langs het psv stadion, alwaar ze voorbereidinge n troffen voor het concert van Guus Meeuwis.
Zehingen ook van die letter lichtbakken op. Een daarvan zat niet goed vast en viel precies op mijn hoofd.
Me matti's dachten dat ik zeker een hersenschuddin g had, maar ik had niet eens gemerkt dat er iets op me hoofd was gevallen.
Verbaasd keken me matti's me aan en keken naar de letter. Dat verklaarde waarom ik niks gevoeld had en geen schrammetje had: Het was de zachte 'G'

Kaise.nl

geen schrammetje dankzij....
« Gepost op: 15 mei 2016, 19:17:10 »

Offline Bigbelly

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: geen schrammetje dankzij....
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2016, 00:45:05 »
 :lol (2):

Adi Shankar Bander stil!!

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2016, 05:07:37 »
Liep gisteren met een paar matti's in Eindhoven langs het psv stadion, alwaar ze voorbereidinge n troffen voor het concert van Guus Meeuwis.
Zehingen ook van die letter lichtbakken op. Een daarvan zat niet goed vast en viel precies op mijn hoofd.
Me matti's dachten dat ik zeker een hersenschuddin g had, maar ik had niet eens gemerkt dat er iets op me hoofd was gevallen.
Verbaasd keken me matti's me aan en keken naar de letter. Dat verklaarde waarom ik niks gevoeld had en geen schrammetje had: Het was de zachte 'G'
khalie rommel bhake hai!!!!!  :spank:  :spank:  :spank:  :spank:  :spank:

Kaise.nl

« Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2016, 05:07:37 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: