collapse

Auteur Topic: Gezin en vriendschap  (gelezen 1207 keer)

Offline sangam

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Gezin en vriendschap
« Gepost op: 16 april 2016, 18:07:30 »
Hi allen,

Ik vroeg mij af over het volgende:
IK heb een beste vriendin die een kindje heeft van 1,5 jaar met haar man samen. Sinds het kind er is merk ik dat onze vriendschap veranderd is en dat is ook logisch als men een gezin heeft. Ze kan het kind moeilijk loslaten en laat hem zelden achter bij haar man. Hierdoor doen we zelden leuke dingen samen zoals winkelen, bios enz. Ik pas mij daarom als singlezijnde makkelijk aan. Ik ga altijd naar haar toe let dan intussen ook op het kind zodat zij haar huishouden kan doen. Ik pas mij aan aan de slaaptijden van het kind en probeer zoveel mogelijk te helpen indien nodig omdat ze moeite heeft met het kind los te laten. Zo gaf ze aan dat ze zelf in een andere fase (moederfase) zit en eigenlijk jammer vind dat het niet meer met de mijne aansluit (terwijl ik mij continue aanpas) of mij kan helpen als ik hulp nodig hebt want ze heeft een kind en kan alleen kinderonderwer pen praten. Ik gaf aan dat het niks te maken heeft met fases maar met loslaten van je kind. Ik wil dan natuurlijk niet als nietmoederzijn de bemoeien met het opvoeden van haar kind en begrijp dat je gezin voorgaat dan mij en pas mij aan. Ik vraag mij af hoe hiermee om te gaan of mijn hulp blijven geven. Ik help indien nodig en weet dat ik het niet terug kan verwachten ivm haar kind.

Kaise.nl

Gezin en vriendschap
« Gepost op: 16 april 2016, 18:07:30 »

neef van rattan

• Gast
Re: Gezin en vriendschap
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2016, 19:13:44 »
dit gaat over princesita

deviljackforever

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 19 april 2016, 18:05:24 »
rattan lijkt op een rat. daarom heet hij RATtan.

bitch van rattan

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2016, 20:04:20 »
laat princesita. zij is wel van aardige meid hoor. ik heb wel te doen met haar. ze had vriendje in belgie. en die belg wilde dat ze in belgie zou komen wonen. maar dat wou ze niet en toen heeft die belg haar gedumpt. lage zielige gast is die belg. regelt alleen chickies via internet. princesite verdient veel beter dan die belg.

rat van rattan

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 24 april 2016, 10:43:51 »
je moet nieuwe vrienden zoeken. of een man zoeken. probleem opgelost.

rattan rattentoulie

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 25 april 2016, 20:16:59 »
je vriendin is volwassen geworden. jij nog niet. zoek nieuwe vriendinnen.

rattanplaag

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 30 april 2016, 09:17:00 »
je vriendin vind haar kind belangrijker dan jou. leuke vrienden heb je dan.

dokter rat tan

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 30 april 2016, 10:05:38 »
Aire mensen jamang ka haal hamaar naam Jacky hai aur hum baate jaloers ik trek me elke avond af op  faziel je fotowa ik hoop dat hij me erkend als ik djaise kleuter Facebook Pé met neppe account 110 stuk reageer en foto's bewerk door lollos te tekenen hahahaha jamang ai mang strak mangz kaske re

rattankoning

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 1 mei 2016, 09:30:35 »
ik wil je wel helpen hoor. mail me ff op rattankoning@hotmail.com. dan kennen we effetjes verder babbelen.

rattangif

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 2 mei 2016, 16:57:50 »
nu weet je dus wat je aan je vriendin had. niks dus. zolang ze je nodig had was ze je beste voor haar. nu haar leven gesettled is, kent ze jou niet meer. er komt een dag dat ze kruipent naar je toe komt. let op me woorden.

Kaise.nl

« Reactie #9 Gepost op: 2 mei 2016, 16:57:50 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: