collapse

Auteur Topic: 22 en nog nooit een relatie gehad, vreemd of niet?  (gelezen 2094 keer)

Offline fittefatty

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
22 en nog nooit een relatie gehad, vreemd of niet?
« Gepost op: 9 december 2015, 17:45:57 »
Hoi! Ik vroeg me eigenlijk het volgende af.. Hoe kijken mensen tegen het volgende aan: ik ben 22 en heb nog nooit een relatie gehad. De reden hiervoor is dat mijn vader niet wil dat ik thuis kom met een jongen voordat ik mijn opleiding heb afgerond. Dus voor mij zit er nooit meer in dan een vriendschap. Toch zit ik ermee,  ik bedoel ik heb 0 ervaring. Tuurlijk date ik weleens onder de mom van 'we zijn gewoon vrienden', maar ik haak altijd af als iemand laat blijken dat hij meer wil. Toevallig kreeg ik vandaag een opmerking over dat het raar is dat ik nog nooit de ziekte van pfeifer heb gehad. Dus vroeg me af.. Hoe kijken jullie hiertegen aan? 22 dan moet je toch wel iets van ervaring hebben? Of meer iets van meid waar maak je je druk om, lekker boeiend. Oohjaa even een note, laat alsjeblieft de lompe 'ik help je wel' ofzo achterwege. Ben gewoon oprecht benieuwd naar objectieve meningen.

Kaise.nl

22 en nog nooit een relatie gehad, vreemd of niet?
« Gepost op: 9 december 2015, 17:45:57 »

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: 22 en nog nooit een relatie gehad, vreemd of niet?
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2015, 16:07:03 »
Luister naar je pa.

Offline JeevS

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 19 december 2015, 06:45:25 »
Welke ervaring wil je op doen? Als je wilt weten weten wat er allemaal fout gaan gaan tijdens een huwelijk/relatie dan kun je het beste met mensen praten die dit al hebben mee gemaakt. Natuurlijk begrijp ik dat je meer kennis op doet als je de fouten zelf maakt. Ik zou zeggen behoed jezelf op dit moment van die drama en maak je studie af ;). Je bent nog jong dus je hebt genoeg tijd! De reden dat je vader zegt dat je eerst je studie moet afmaken heeft als reden dat hij niet wilt dat jij ooit afhankelijk zult zijn van je partner. Als je ooit een partner vindt waar jij je leven mee wilt delen dan zul je samen die ervaring op doen. Leer elkaar wel eerst goed kennen zodat je weet dat je relatie een toekomst perspectief heeft.

Succes met je keuze!

Raar ofniet

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2015, 04:34:06 »
Hoi

Maak je studie af om onafhankelijk te blijven. En wat ik mee wil geven. Leer een jongen/man echt goed kennen voordat je leven gaat delen met hem. Maak je niet druk om de ervaring. Wel leer je ontzettend veel door met elkaar om te gaan in een relatie, je krijgt zelf reflectie wanneer je een ruzie uitpraat,  veel dingen wat jij normaal vind kan je partner niet normaal vinden. Kleine dingen kunnen een verschil maken. Komen emoties naar voren die je niet eerder hebt gekend, gevoeld.
Het is niet raar, je man zal juist blij zijn met een vrouw die nog maagd is in deze tijd

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 28 december 2015, 21:01:12 »
Hoi

Maak je studie af om onafhankelijk te blijven. En wat ik mee wil geven. Leer een jongen/man echt goed kennen voordat je leven gaat delen met hem. Maak je niet druk om de ervaring. Wel leer je ontzettend veel door met elkaar om te gaan in een relatie, je krijgt zelf reflectie wanneer je een ruzie uitpraat,  veel dingen wat jij normaal vind kan je partner niet normaal vinden. Kleine dingen kunnen een verschil maken. Komen emoties naar voren die je niet eerder hebt gekend, gevoeld.
Het is niet raar, je man zal juist blij zijn met een vrouw die nog maagd is in deze tijd
Nog nooit een relatie hebben gehad of nog nooit sex gehad zijn 2 aparte dingen.

Offline JeevS

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 30 december 2015, 07:57:01 »
Nog nooit een relatie hebben gehad of nog nooit sex gehad zijn 2 aparte dingen.

Goh... je meent het  :dontknow:

hetkanwel

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 7 januari 2016, 21:01:14 »
Ik was 20 toen ik mijn vriendin leerde kennen en zij was 19 jaar. Ze heeft haar HBO netjes afgerond en heeft een vaste baan, en ik heb de uni afgerond en heb ook een vaste baan. Toen we een relatie kregen hebben we elkaar netjes voorgesteld aan onze ouders. Er was geen enkele sprake van stiekeme gedoe, wat een relatie ook wat minder stress geeft. We hebben elkaar altijd gestimuleerd om een studie af te ronden. Diploma is altijd je eerste liefde!!! Afgelopen jaar zijn we getrouwd. En nee, we zijn niet 39 en 40 nu maar ik ben nu 26 jr en mijn vrouw is 25 jr. Het kan wel.....mits je de juiste tegenkomt natuurlijk. Verder is het natuurlijk niet vreemd als je 22 jaar bent en nooit een relatie hebt gehad, je hoeft het te forceren. Jij maakt wel de keuze wanneer je aan een relatie wilt beginnen.

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 15 januari 2016, 14:16:30 »
Best jammer dat anno nu veel relaties nog in het geheim moeten opbloeien.

Offline Chup_Ke

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 22 november 2016, 13:03:54 »
Je leert mensen kennen van je eigen 'straatje' en je wordt een gelukkig persoon.

Kaise.nl

« Reactie #8 Gepost op: 22 november 2016, 13:03:54 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: