collapse

Auteur Topic: Vader weigert vriend  (gelezen 1156 keer)

Riyaa

• Gast
Vader weigert vriend
« Gepost op: 9 november 2015, 09:32:24 »
Hallo iedereen

Ik zit mer een probleem, mijn vriend waar ik al enige tijd mee ga wilt graag kennis komen maken met mijn ouders. Mijn moeder heeft hem al een keer toevallig gezien en mijn vader ook. Dit was 1,5 jaar geleden dat ze hem beiden zagen, het was toen we van college kwamen. We liepen los van elkaar en hadden toen nog niets.

Mijn vader haalde me toen van school, en vroeg gelijk: wie is die hindoestaanse jongen? Ik zei gewoon een studiegenoot. Daarol zei mn vader van: ohh ik dacht dat je stiekem een relatie had met hem want zn houding, uiterlijk bevallen me niet. Dat zou ik niet van je verwachten want ik vind dat jullie niet bij elkaar passen, ook omdat ik zie dat hij half is.

Dit heb ik maar gelaten voor wat het is toen, maar toch heb ik nadien wat met hem gekregen, vanwege zijn geloofsovertui ging, karakter en respectvolle houding. Hij is 50% hindoestaan, en de andere helft is gemengd met een creool,chinees en indiaans. Laat ik het zo zeggen, zijn vader en grootouders zijn zelf ook geen volbloed creeol.  Hij ziet er ook gewoon uit als een hindoestaan en heeft 'glad haar'.  Hij heeft zelfs een 'hindoestaanse naam'..

Wat kan ik hiertegen doen? Want ik begrijp niet dat hij zonder dat mn vader hem kent en alleen een keer heeft gezien wordt weggezet als niet hindoestaan zeg maar....

Mijn moeder heeft hem een keer in haar eentje goed gezien en kennis gemaakt en zij is wel tevreden over hem.

Kaise.nl

Vader weigert vriend
« Gepost op: 9 november 2015, 09:32:24 »

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: Vader weigert vriend
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2015, 16:08:42 »
Vaders zien graag dezelfde eigenschappen die ze hebben terug in de partner van hun dochter.
Zo met moeders naar zoons toe.

Kaise.nl

Re: Vader weigert vriend
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2015, 16:08:42 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: