collapse

Auteur Topic: Lange hindoestaanse mannen  (gelezen 1460 keer)

JayDee

• Gast
Lange hindoestaanse mannen
« Gepost op: 6 november 2015, 15:57:29 »
Beste allemaal,

Ik vroeg mij af of er nog een beetje 'lange' Hindoestaanse mannen zijn? Ik ben zelf 1.91 zo'n beetje. Overal waar ik kom ben ik zo'n beetje de langste. (Tussen de Hindoestanen dan).

Where are u my tall broeders haha!

Groetjes

Kaise.nl

Lange hindoestaanse mannen
« Gepost op: 6 november 2015, 15:57:29 »

Offline fittefatty

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lange hindoestaanse mannen
« Reactie #1 Gepost op: 9 december 2015, 17:55:47 »
Hoi! Ik zag dat je geen reactie hebt, dus misschien kunnen we concluderen dat er niet zoveel lange hindoestanen zijn? Maar ik kan je wel vertellen dat mijn broer ook 190 is en ikzelf als relatief lang meisje van 167 blij ben dat er ook lange jongens zijn. Want met hakken aan tijdens het stappen lijk ik net een reus haha. Duss u bent zeker niet de enige. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee :p  Je valt toch al op dus kan je er maar beter voor zorgen dat ze iets leuks te zien hebben toch?

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 11 december 2015, 16:06:08 »
Hoi! Ik zag dat je geen reactie hebt, dus misschien kunnen we concluderen dat er niet zoveel lange hindoestanen zijn? Maar ik kan je wel vertellen dat mijn broer ook 190 is en ikzelf als relatief lang meisje van 167 blij ben dat er ook lange jongens zijn. Want met hakken aan tijdens het stappen lijk ik net een reus haha. Duss u bent zeker niet de enige. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee :p  Je valt toch al op dus kan je er maar beter voor zorgen dat ze iets leuks te zien hebben toch?
KOm je vanavond pizza eten?

Offline Shager

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 12 augustus 2016, 00:08:30 »
Heeyy jaydee ik wou je even zeggen dat je er wel lange hindoestaanse jongens zijn hoor, ik zelf ben 1,87 niet een van de langste natuurlijk maar zeker ook niet 1 van de kleinste 😉😉

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 12 augustus 2016, 00:08:30 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: