collapse

Auteur Topic: Hoe ziet men een dogla?  (gelezen 1735 keer)

Rajid

• Gast
Hoe ziet men een dogla?
« Gepost op: 27 september 2015, 07:20:22 »
Hallo iedereen,

Ik vroeg me af hoe jullie ouders zouden reageren als jullie met een dogla jongen thuis zouden komen? Zelf ben ik ook 'half', je ziet dat ik Hindoestaans ben met nog iets zeg maar. Een Nederlander ziet dat weer niet dan, die ziet mij als volbloed Hindoestaan.

Wat ik mij oprecht afvraag is, hoe een 'dogla' wordt gezien binnrn de Hindoestaanse gemeenschap. Geleoof even daargelaten, laten we daaromtrent stellen dat de jongen die je thuisbrengt hetzelfde geloof aanhangt als jij. Vroeger heb ik weleens gehoord: je lijkt niet op de typische Hindoestaan: ik ben lichtgetint en heb krullend haar, daar waar de meeste dan stijl haar hebben..

Tot slot nog een aandachtspunt: de familie van de jongen. In mijn geval woont mijn niet Hindoestaanse familie in Nederland, en maar een klein deel van mijn Hindoestaanse familie in Nederland. De rest is woonachtig in Suriname.

Ik ben heel benieuwd!

Kaise.nl

Hoe ziet men een dogla?
« Gepost op: 27 september 2015, 07:20:22 »

Offline Zed

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Hoe ziet men een dogla?
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2015, 18:36:04 »
Ze zouden het heel erg vinden maar niet omdat hij dogla is maar omdat ik dan met een jongen thuis kom

Offline ChoCoLaDy

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Mein Yahan Tu Wahan...
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2016, 08:52:02 »
Dogla's zijn hot ! :-)

Kaise.nl

« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2016, 08:52:02 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: