collapse

Auteur Topic: Meten van je lichaamsamenstelling  (gelezen 1554 keer)

AnouschkaRa

• Gast
Meten van je lichaamsamenstelling
« Gepost op: 18 september 2015, 23:10:44 »
Beste Hindoestaanse gemeenschap,

Voor mijn afstudeeropdra cht ben ik op zoek naar vrijwilligers die hun lichaamssamens telling willen laten meten.
Dit wordt gedaan met de BodPod, een apparaat dat voor particulieren nog niet beschikbaar is maar waar jullie GRATIS in mogen! Het zou natuurlijk geen goed onderzoek zijn als er geen criteria aan vast hangen dus ben je:
  • Volbloed hindoestaan
    tussen 18 en 25 jaar
    HBO student (liefst HHS)
    Heb je een gezond gewicht? (d.w.z. een BMI onder de 25)
    Ben je gezond? (d.w.z. geen aandoeningen die je groei- of spierproces hebben beinvloed, geen aandoening die insuline beinvloeden, geen pacemaker)
    Je bent niet zwanger?
    je gebruikt geen supplementen?
(d.w.z. geen eiwitshakes, vitaminesupple menten zijn wel toegestaan)
De metingen zullen plaatsvinden aan de HHS, voorafgaand wordt er gevraagd een vragenlijst in te vullen.
Help ons dit onderzoek zo goed mogelijk uit te voeren wat grote gevolgen kan hebben op vroeg detecteren van gezondheidsris icos bij hindoestanen!
Meld je dan aan en stuur ons een bericht op https://www.facebook.com/lichaamssamenstellingmeten/info?tab=page_info

Kaise.nl

Meten van je lichaamsamenstelling
« Gepost op: 18 september 2015, 23:10:44 »

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
Re: Meten van je lichaamsamenstelling
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2015, 09:30:35 »
Ik snap 1 ding niet... hoezo kan het geen goed onderzoek zijn als je buiten deze criteria valt en wordt gemeten? Een goed meetinstrument moet toch alle soorten lichaamssamens tellingen kunnen meten?

Overigens meet ik mijn eigen lichaamssamens telling thuis met een Tanita weegschaal, redelijk betrouwbare meting van gewicht, lichaamsvetper centage, spiermassa, botgewicht, visceraal vet etc.
Ben wel benieuwd wat dat BodPod dan precies inhoudt... ?
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Kaise.nl

Re: Meten van je lichaamsamenstelling
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2015, 09:30:35 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: