collapse

Auteur Topic: Blijven daten met een dame die geen gevoelens voor je heeft  (gelezen 2856 keer)

Offline ajnabee

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0

Beste mensen,

Ik leer een leuke dame kennen. Deze had eerder gevoelens voor mij. Nu geeft ze aan dat deze weg zijn en ze twijfelt.
Wat zouden jullie doen? Blijven daten of stoppen? Elke relatie begint wel met twijfel bij de man en/of vrouw.
Wat is jullie mening?

Greetz

Kaise.nl

sukkeltje voor het leven

• Gast
Re: Blijven daten met een dame die geen gevoelens voor je heeft
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2015, 22:00:57 »
Beste mensen,

Ik leer een leuke dame kennen. Deze had eerder gevoelens voor mij. Nu geeft ze aan dat deze weg zijn en ze twijfelt.
Wat zouden jullie doen? Blijven daten of stoppen? Elke relatie begint wel met twijfel bij de man en/of vrouw.
Wat is jullie mening?

Greetz
ben je maagd of gewoon een sukkel? of gewoon allebei? waarom energie verspillen aan iemand die geen gevoelens voor je heeft?

Offline kenneth1975

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2015, 07:56:01 »
kansloos
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat

Offline ajnabee

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 22 juli 2015, 20:30:15 »

Wat een reacties...gas ten ik heb met haar gezoend...ze houd mijn hand vast....jullie weten zelf dat meiden snel in de war raken;)
Dus kansloos...nop ez....en "sukkeltje voor het leven"....waarom zou je niet energie investeren wat iets moois kan worden.
Wat zou je doen als je dat weet en voelt?!

wat een loser

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 23 juli 2015, 16:46:30 »
Wat een reacties...gas ten ik heb met haar gezoend...ze houd mijn hand vast....jullie weten zelf dat meiden snel in de war raken;)
Dus kansloos...nop ez....en "sukkeltje voor het leven"....waarom zou je niet energie investeren wat iets moois kan worden.
Wat zou je doen als je dat weet en voelt?!
ok man. tot over 6 maanden als je weer een zielige topic opent dat je gebruikt en gedumpt bent. :)

anissa

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2015, 14:27:41 »
Hindoestaanse vrouwen van deze tijden zoeken geld, auto, en rijbewijs en willen voor wet trouwen. Vaak gaat het om probleem vrouwen of verwaarloosd hindoestaanse meiden/vrouwen. Vaak heb je een relatie 4 weken goed en na 2 week gaat ze raar doen en dan later bemoeien die ouders ook mee. Willen zoveel van je eisen. Ze willen moord plegen of willen je goed houden om je voor de gek te houden. Hindoestaanse trouw en trouwen voor de WEt hebben geen waarde. En binnen half jaar ben je weer een gescheiden man. Ze zoeken  een man met baan en aanzien hahaha, denkt je echt dat ze op een man zitten wachten die in de uitkering zit. Houden van iemand bestaat niet meer. Maar trouwen om wat je hebt en om wat je hebt. Dr zie ik veel hindoestaanse jongens met een NL blanke of met een turkse of marokkaanse of creoolse gelijk hebben ze ook. Mr vaak gaan de hindoestaanse vrouwen ook vreemd hebben niet 1 maar 2 partners.

Ze poederen zich ook vaak wit en dragen vaak lenzen en zijn vaak onzeker van hun eigen genen en hun echte in identiteit.
Bakra 'nemen' ze alleen voor status en geld of om zichzelf omhoog te neuken op de werkvloer. Vervolgens noemen ze het echte liefde omdat ze van huis uit niet beter weten. Zielige enge meisjes.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 14 september 2015, 15:47:39 »
Hindoestaanse vrouwen van deze tijden zoeken geld, auto, en rijbewijs en willen voor wet trouwen. Vaak gaat het om probleem vrouwen of verwaarloosd hindoestaanse meiden/vrouwen. Vaak heb je een relatie 4 weken goed en na 2 week gaat ze raar doen en dan later bemoeien die ouders ook mee. Willen zoveel van je eisen. Ze willen moord plegen of willen je goed houden om je voor de gek te houden. Hindoestaanse trouw en trouwen voor de WEt hebben geen waarde. En binnen half jaar ben je weer een gescheiden man. Ze zoeken  een man met baan en aanzien hahaha, denkt je echt dat ze op een man zitten wachten die in de uitkering zit. Houden van iemand bestaat niet meer. Maar trouwen om wat je hebt en om wat je hebt. Dr zie ik veel hindoestaanse jongens met een NL blanke of met een turkse of marokkaanse of creoolse gelijk hebben ze ook. Mr vaak gaan de hindoestaanse vrouwen ook vreemd hebben niet 1 maar 2 partners.

Ze poederen zich ook vaak wit en dragen vaak lenzen en zijn vaak onzeker van hun eigen genen en hun echte in identiteit.
Bakra 'nemen' ze alleen voor status en geld of om zichzelf omhoog te neuken op de werkvloer. Vervolgens noemen ze het echte liefde omdat ze van huis uit niet beter weten. Zielige enge meisjes.

Lieve schat, bijna alle vrouwen hebben eisen niet alleen hindoestaanse vrouwen hoor en dat is maar goed ook want als je helemaal geen eisen hebt kan je voor alles vallen wat je pad opkomt
De andere bevolkingsgroe pen die je opnoemt zijn mischien nog erger behalve creoolse vrouwen, want ik zie dat die vaker slechte keuzes maken om met de grootste losers te gaan die ze alleen zwanger maken en daarna vertrekken
Dat moet je toch ook niet voor jezelf willen als vrouw :)
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

neser

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 25 oktober 2015, 19:40:36 »
Ik ben blij dat ik voor een Marokkaanse hebt gekozen. Haar ouders accepteerde mij om wie ik was. Ik stond volledig achter mijn eigen keuze, wat ben ik blij dat ik voor haar hebt gekozen. Puur om echt liefde en bij koelies gaat het erom wie meer kan permitteren. Dan hebben ze ook meerdere buiten relaties met blanke mannen hahahaha.

Daarvoor had ik met een hindoestaanse wat een arrogante kwal was zij en haar familie. Die zieke Hindoestaanse vrouwen. Ze eiste ze wou geld en moest een auto hebben en leen geld en weet ik veel allemaal. Ik heb der afgewezen ze heeft een ander jongen gevonden fijne voor haar.

Ik wil geen hindoestaanse vrouw en ze zijn ook niet zo mooie. so so auto en rijbewijs en geld. Daarom rijden die domme hindoestaanse jongen biggie waggie maken groot. Hahaha terwijl ze niet weten dat hun xxxx vreemd gaat. Zijn ouders gingen zoveel bemoeien in het huwelijk. Hier in NL en Suriname gaan ze vreemd. Hun ogen zijn ook zwart van kleur they are not mine types. De meeste bijna neuken zich zelf om hoog zwanger, omdat ze niet beter weten en ze willen alimentatie geld hebben.

neser

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 25 oktober 2015, 19:58:40 »
De Hindoestaanse vrouwen zijn hopeloos.
Vroeger was het anders nu lopen ze als los lopen de hond
En dat die lelijke hindoestaanse mannen  van het bos zijn hun de baas
en hun ouders zijn ook hopeloos.
Als een Hindoestaanse man lelijk is en van die kleine moedervlekken op gezicht en nek heeft en geld auto heeft dan gaan ze er voor. Hindoestaanse vrouw wil dat je geld thuis moet brengen en buiten mag ze doen wat ze wilt. Ze zijn het niet waard om daarmee een relatie aan te gaan of trouwen. Noteer dat alle Hindoestaanse huwelijken allemaal te maken hebben met geld en eisen. Er is geen enkel die echt voor liefde gaan. Ze willen van je kunnen profiteren. Hebt je dat niet gelezen 1 op de 3 Hindoestaanse huwelijk loopt in een echtscheiding. En onthoudt dat een hindoestaanse meid jou voor de gek houdt met haar gevoelens. Ze probeer je op naaien ze zoeken geld. Wat voor ka gevoelens die bestaan niet meet bij hindoestaanse mensen. Ik wil rijden in jou auto en jij moet geld brengen als jij niet genoeg geld brengt, dan ga ik vreemd met een ander man. Ze hebben te maken met aanzien.

Ik ben blij dat ik nooit voor een hindoestaanse hebt gekozen. Alleen ik kan het jou vertellen, so so so auto en geld en rijbewijs en haar familie die gaat jou geld ook op eten, wat van jou is dat is ook voor hen. En heel laat kom je er toch achter dat ze met ander loopt te neuken. Tegenwoordig neuken ze op alles dat los zit end at los loopt. Je weet toch Suriname is het zelfde situatie als Nederland. Hindoestanen zijn gewoon dom en een achterlijk volk.

bekend

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 25 oktober 2015, 20:12:22 »
Hindoestaanse meisjes dat is al jaren lang bekend. Dit zijn de grootste hoeren en grote klaplopers, leeglopers ze hebben nooit genoeg aan 1 man. Ze liegen en bedriegen de boel van A tot Z. schijnheilige gedrag en spelen een ka als een xxxx meid. Deze xxxxx meiden willen wandelen naar new york en reizen en weet ik veel allemaal. Mijn vriend om mijn heen hebben zoveel blunders gemaakt en het werd allemaal niets. En ze scheiden ook van in hun voordeel vanwege alimentatie geld en allerlei soorten shit. Ik heb zoveel van dit soorten vrouwen afgewezen, ze wouden ook neuken zonder je een relatie met hun gaat of je hun zelfs niet wilt ruiken. Andere trouwen omdat ze denken die vrouw willen hen hebben!

Je kan beter een creoolse meid zoeken of een bakra meid. Of Turkse of Marokkaanse. Je hebt jou tijd aan verspild aan zo'n dame. Ze heeft 1,2,3,4 relaties al gehad, ga jij er nou van uit dat ze voor jou kiest? Nee ze is een beest deze is al gebruikt en kapot gemaakt door haar zelf. Je kan je beter laten uithuwelijken met een dame en geen buiten relaties vrouw nemen. Deze zijn gewoon vieze smerige dames.

Andere klagen dat ze zelfs die man niet willen hebben. Dat ze hem graag willen nemen om zn geld andere neuken zich zelf zwanger en vinden het leuk om thuis te blijven. De man moet werken voor hen thuis hoertje. Zij profiteert van alle voorzieningen van de man geld en huis en zoveel dingen.

Meestal eisen schoonouders dat van hun Dochters dat ze Vreemdgaan met verschillende mannen zodat ze ook kunnenbprofite ren van die man. Mannen strooien met veel geld vo hun dochter, kopen geweldige autos en dat vinden ze Leuk. Maar ding ne dink a baka pisi. Want niet altijd loopt het voor altijd vooral als we met drugsdealers te maken hebben. Zulke relaties zijn meestal vo een korte tijd. En zo gaat het door.

Vaak zijn het die suri-hindoestaanse vrouwen. Vaak zijn het gefixte huwelijken door ouders vele van soorten gaan vreemd en zijn eerder vreemd gegaan. Wanneer men echt trouwen dan pas komt het ware gezicht tevoorschijn en de waarheid. En ook suri-hindoe vrouwen die gewoon een man nemen die ze geen eens goed kennen. Spelen als KA en zeggen dat ze van die man houden love is in the air. Om de boel constant voor de gek te houden. Die vrouwen spelen het spelletje heel slim of slimmer en die suri-hindoestaanse mannen zijn nog dommer dan die vrouwen. Vaak is de hindoestaanse man de kluns die zit achter het stuur ai vrouw rij auto ze hoeft niets te betalen. Day and night going out for a walk en fuck with a other guys keep mine husband for this crazxy situation.

Vaak trouwen die koelies dan lenen ze geld of nemen een lening van de bank, maar ook vaker een des krediet kaart..

Kies een haraam meisje, eentje die niet afspreekt of een facebook and appen doet. Met ouders tot ouders afspreken. Dan weetje dat het kans slagen van het huwelijk veel groter is op succes.

jassica

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 26 oktober 2015, 01:11:25 »
Die jongen van de pijp had gesproken. Hij had ene Hindoestaanse vriendin gingen samen een relatie aan van 2.5 jaar. En samen wonen 2.5 jaar en wat blijkt dan zn hindoestaanse xxxx zijn vriendin vreemd ging met een andere jongen. Ze ging van hem profiteren auto en geld en rijbewijs en wonen bij hem thuis. Ze ging zelf uit haar ma huis ollo aaaaa lowi kwi. Die jongen dacht ohhh ik hebt haar thuis wat blijkt dat ze in die 2.5 jaar buiten vreemd ging met een andere jongen hahahaha. Ze ging met die jongen elke weer afspreken elke vrijdag uit school ophalen. Hij heeft haar wel flink pakkie pakkie thuis gegeven. Maar zij had ook daarvoor 1,2,3,4 relaties met meerdere jongens gehad.

Wat blijkt dat haar zus achter af ging bemoeien in zijn relatie. Wat voor ka geen enkel hindoestaanse meid of vrouw gaat van mn kunnen eisen. Hij ging naar suriname via een nicht van hem leerde hij daar ook een koelie meid kennen. En ging gezegend het huwelijk in en bracht hij haar naar Holland. toen ging ze 1 week met hem blijven zij ging ook mode maken en ze ging van hem geld eten en drinken en auto rijden. Wat blijkt dat haar ouders ging telefoon naar suriname en hij kreeg een rekening van 500,- euro. Niet dat alles het bleekt dat die koelie meid in de prostitutie zat. En had ook meerdere jongens gehad. die koelie meiden zijn slim geworden het niet verstandig om met hun een relatie aan te gaan of met hun te trouwen. Ze zijn all door meerdere jongens door wc uitgespoeld en geven zich aan elke ras.

Ik ben de baas over mij zelf geen koelie meid komt voor mij bepalen wat voor eisen ik aan moet voldoen. Laats ook kwam een oude hindoestaanse vrouw met haar kind opstraat donatie ophalen van 10,- euro. En zei hoertje je moet echt diep schamen ga lekker werk zoeken, je belazerd mensen met je fake donatie. Daarom zie ik geen toekomst met ze en wil het ook niet. Die hindoestaanse meisjes en vrouw zijn gestoord en lijden aan narcistische stoornis.

Je kan beter een bakra of een creoolse meid nemen. OF een mocro of een turkse.

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #11 Gepost op: 28 oktober 2015, 14:53:25 »
ALs fxxkbuddy prima

oud lid

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 29 oktober 2015, 23:43:16 »
Ach als ze je niet leuk vind dan moet je kijken of je iets kan doen om dit te veranderen , maar in sommige gevallen is er gewoon geen klik , dan vind ze je gewoon aardig en meer niet. Zeer weinig kans dat dit gaat veranderen.Ga door met je leven ga achter een andere meisje aan , je schiet in waarde omhoog als andere meisjes je wel interessant vinden , dan kan ze vaak toch wel iets in je gaan zien , maar je moet er niet op rekenen. Je moet er niet vanuit gaan , eigenlijk is het het beste om het laten man. Er zijn zoveel vrouwen ,waarom je hoofd breken om die ene. Als ze goeie meisje is zou je ook niet zo in onzekerheid laten , het streelt dr ego , klinkt eerlijk gezegd als een misselijke trut.

Kaise.nl

« Reactie #12 Gepost op: 29 oktober 2015, 23:43:16 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: