collapse

Auteur Topic: Welke films laatst gezien?  (gelezen 12649 keer)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
Re: Welke films laatst gezien?
« Reactie #60 Gepost op: 8 maart 2016, 09:29:39 »
Thnx vinod ik ben weer helemaal beter dus inderdaad weer lekker de sportschool in. Ik probeer 4 x in de week te gaan, meestal een uurtje van alles wat en daarna nog een kwartiertje krachttraining . Ik wil sterke spieren krijgen maar hoef ook geen manwijf te worden, dus vandaar dat ik meer cardio doe  :lol (2):
Wow 5 tot 7 keer per week daar heb ik echt respect voor, hoop dat je het weer op kan bouwen want bewegen is echt fijn en goed voor lichaam en geest
Die serie over zombies heb ik wel over gehoord is dat ook op netflix te zien? Ben zelf niet zo van de series maar mischien moet ik binnekort toch maar overstag om erover mee te kunnen praten want ik hoor iedereen erover.
Nee heb nog geen vakantieplanne n, denk dat we gewoon last minute iets gaan boeken, als er maar zon is vind ik het allemaal best en waar ga jij heen??

Hey Sita alles oke? Goed te horen dat je weer fit bent :)

Goed bezig jij met sporten.! Hoop vandaag na een week weer te gaan sporten.. even druk gehad met een huwelijk afgelopen weekend. Ook ik doe veel cardio.. half uur tot een uur per keer.. lekker zweten! Overigens wordt je niet snel een manwijf door krachttraining .. maak je maar niet druk.. alleen die vrouwen die zware krachttraining doen en veel supplementen gebruiken worden zo overdreven gespierd.

Ja idd kijk ik die serie op netflix.. ben nu al bij seizoen 3.. erg spannend maar wel gruwelijk.. bloederig en veel... ja erg veel doden :P Ik ben zelf wel dol op spannende series omdat je er enkele weken van kan genieten. Nadeel kan wel zijn dat het te eentonig wordt, maar tot nu toe boeit de serie me gelukkig wel. 

Ah last minute.. verstandig.. kan je veel in kosten schelen. Gelukkig heb je die flexibiliteit om dat zo te kunnen regelen. Wij moeten rekening houden met de schoolvakantie dus in een bepaalde periode. Wij gaan in augustus weer naar Italië, deze keer blijven we 3 weken nabij Rome, maar gaan vandaaruit ook naar de eilanden in de buurt. Hopelijk is er veel zon! In mei gaan we ook een weekje naar Duitsland.. hebben een huisje genomen.. kleine vakantie tussendoor omdat augustus nog ver weg is.

Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: [email protected]

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 8 maart 2016, 09:29:39 »

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #61 Gepost op: 8 maart 2016, 09:40:12 »
Hoi hoi vrienden!

Na lange tijd ben ik eindelijk ontwaakt uit mijn winterslaap hah! Dus kan jullie discussies over films weer joinen :D
Hm heb toch wel wat films gezien, maar niets speciaals moe ik zeggen.
Laatste films die ik gezien heb:

- The Martian: Astronaut die probeert te overleven op Mars. Vond ik fantastisch, maar je moet er natuurlijk voor zijn, voor zo van die ruimtefilms. 4.5/5

- Dawn of the planet of the apes (2014). Al 2 jaar oud, maar heb hem nu pas gezien. Was wel spannend en visueel mooi in elkaar gestoken. 4/5

- World War Z (2013): zombie survival film van Brad Pitt. Al bij al goed. 3,5/5

- The Hateful eight: je bent ervoor of niet (quentin tarantino film). Ik absoluut niet! Vond hem oersaai, 1/5. Eerste uur waren het gewoon dialogen in een koets. Volgend uur dialogen in een kamer, met af en toe actie.

Bollywoodfilms:

- Dilwale: film van Shah Rukh Khan en Kajol, als je dit romantisch koppel leuk vindt dan moet je zeker kijken, anders niets speciaals. Vond hem ok. 3/5

- Neerja: heeft fantastische reviews gekregen, niet alleen in India, maar wereldwijd! Waargebeurd verhaal over een stewardess die haar leven heeft opgeofferd om passagiers te redden. Moet ik nog zien. Pas op: weenfilm, dus zakdoekjes bijhouden.

- FAN: film van Shah Rukh Khan, moet nog uitkomen in april. Trailer ziet er een veelbelovend uit. Een acteur die gevolgd wordt door een soort van psycho FAN. https://www.youtube.com/watch?v=nkS_Ar0Yad0

Voor de rest niet veel gezien, heb het druk met werk, want nieuw carrière begonnen sinds kort.
En hoe is het met jullie? Druk druk of op het gemakje?
Ook aanraders? of welke gaan jullie binnenkort gaan kijken?

Welkom terug! Das lang geleden bhai.

Ik kijk ook uit naar FAN, trailer is goed! Lijkt erop dat Shah Rukh weer een fantastische acteerprestati e aflevert. Dilwale moet ik nog steeds zien.. wel allang al gedownload.
Ook hateful eight hoop ik gauw te kunnen zien, ik ben toch wel een Tarantino liefhebber.. alleen al de dialogen in de meeste films intrigeren me.
Andere films  wel gezien.. Martian was top, ben dol op survival films vandaar.. 
Neerja.. daar vertelde een Indiase collega van me gisteren toevallig ook over.. Is deze al te downloaden. ik ga gauw checken!

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 15 maart 2016, 18:17:18 »
Hey Sita alles oke? Goed te horen dat je weer fit bent :)

Goed bezig jij met sporten.! Hoop vandaag na een week weer te gaan sporten.. even druk gehad met een huwelijk afgelopen weekend. Ook ik doe veel cardio.. half uur tot een uur per keer.. lekker zweten! Overigens wordt je niet snel een manwijf door krachttraining .. maak je maar niet druk.. alleen die vrouwen die zware krachttraining doen en veel supplementen gebruiken worden zo overdreven gespierd.

Ja idd kijk ik die serie op netflix.. ben nu al bij seizoen 3.. erg spannend maar wel gruwelijk.. bloederig en veel... ja erg veel doden :P Ik ben zelf wel dol op spannende series omdat je er enkele weken van kan genieten. Nadeel kan wel zijn dat het te eentonig wordt, maar tot nu toe boeit de serie me gelukkig wel. 

Ah last minute.. verstandig.. kan je veel in kosten schelen. Gelukkig heb je die flexibiliteit om dat zo te kunnen regelen. Wij moeten rekening houden met de schoolvakantie dus in een bepaalde periode. Wij gaan in augustus weer naar Italië, deze keer blijven we 3 weken nabij Rome, maar gaan vandaaruit ook naar de eilanden in de buurt. Hopelijk is er veel zon! In mei gaan we ook een weekje naar Duitsland.. hebben een huisje genomen.. kleine vakantie tussendoor omdat augustus nog ver weg is.

Goed om te weten dat je niet meteen een manwijf wordt want ik wil geen ruzie met mijn vriend :P. Heb van de week een groepslesje gepakt(spinning). Vond het best wel saai. De volgende keer ga ik zumba proberen, dat lijkt me echt iets voor mij en zo breng je ook een beetje afwisseling erin.
Is het jou nog gelukt om te gaan sporten, had wel verwacht dat jij meer krachttraining deed, de meeste mannen houden nie zo van cardio en willen alleen maar gespierd worden.
Seizoen 3 alweer joh? Niet te verslaafd raken aan netflix he anders wil je straks alleen nog bankhangen en is het gedaan met die adonis lichaam :smile001:
Aha leuke vooruitzichten voor de boeg. Italie, daar waren jullie vorig jaar ook geweest toch als ik het goed heb, is dat jullie favoriete vakantie bestemming?
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #63 Gepost op: 15 maart 2016, 19:36:31 »
Hoi hoi vrienden!

Na lange tijd ben ik eindelijk ontwaakt uit mijn winterslaap hah! Dus kan jullie discussies over films weer joinen :D
Hm heb toch wel wat films gezien, maar niets speciaals moe ik zeggen.
Laatste films die ik gezien heb:

- The Martian: Astronaut die probeert te overleven op Mars. Vond ik fantastisch, maar je moet er natuurlijk voor zijn, voor zo van die ruimtefilms. 4.5/5

- Dawn of the planet of the apes (2014). Al 2 jaar oud, maar heb hem nu pas gezien. Was wel spannend en visueel mooi in elkaar gestoken. 4/5

- World War Z (2013): zombie survival film van Brad Pitt. Al bij al goed. 3,5/5

- The Hateful eight: je bent ervoor of niet (quentin tarantino film). Ik absoluut niet! Vond hem oersaai, 1/5. Eerste uur waren het gewoon dialogen in een koets. Volgend uur dialogen in een kamer, met af en toe actie.

Bollywoodfilms:

- Dilwale: film van Shah Rukh Khan en Kajol, als je dit romantisch koppel leuk vindt dan moet je zeker kijken, anders niets speciaals. Vond hem ok. 3/5

- Neerja: heeft fantastische reviews gekregen, niet alleen in India, maar wereldwijd! Waargebeurd verhaal over een stewardess die haar leven heeft opgeofferd om passagiers te redden. Moet ik nog zien. Pas op: weenfilm, dus zakdoekjes bijhouden.

- FAN: film van Shah Rukh Khan, moet nog uitkomen in april. Trailer ziet er een veelbelovend uit. Een acteur die gevolgd wordt door een soort van psycho FAN. https://www.youtube.com/watch?v=nkS_Ar0Yad0

Voor de rest niet veel gezien, heb het druk met werk, want nieuw carrière begonnen sinds kort.
En hoe is het met jullie? Druk druk of op het gemakje?
Ook aanraders? of welke gaan jullie binnenkort gaan kijken?

Heyyy gaat rustig, :smile002: leuk dat je weer af en toe mee komt kletsen. Hoe bevalt je nieuwe carriere?

Vond 2015 een beetje tegenvallen qua goede films hoor, in de genre die ik leuk vind althans. Films die ik heb gezien :

Masaan.
Een beetje standaard verhaal over liefde, corruptie en het kastensstystee m in India.
Niet supergoed ook niet slecht.

Room
Een hele goede en ontroerende drama, vooral de band tussen moeder en kind vond ik heel mooi om te zien en je word er echt in meegesleurt van begin tot eind (wel ook echt een tranentrekker)

La Cara Oculta (the hidden face)
Als je van spaanse films houdt moet je deze echt zien, hele sfeervolle film, komt wel een beetje langzaam op gang maar daar moet je even doorheen, na een half uur ofzo wordt het echt spannend en krijgt de film een verassende wending. Voor de 2e keer gezien

Films die nog moeten uitkomen en die ik graag wil zien

- The other side of the door
Dit is een horror die zich gedeeltelijk in India afspeelt. Doet me qua verhaal een beetje denken aan insidious. Hij is op putlocker al te zien, maar slecht kwaliteit.

Before i go to sleep
Ook een horror/thriller die in mei ergens uitkomt.

Neerja trekt mij wel aan qua verhaal, dus die gaat op mijn lijstje. The revenant schijnt ook heel goed te zijn en is iets meer jouw genre dus mischien ook een tip voor jou, die gaan wij vanavond kijken.  :smile001:
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #64 Gepost op: 17 maart 2016, 11:38:28 »
Bajrangi Bhaijaan: Hele goede film met maar 2! liedjes

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #65 Gepost op: 17 maart 2016, 21:29:46 »
Vinod,
Hmm, ik weet wel niet of Neerja al ergens te zien is. Ik zal gewoon nog wachten op de DVD. FAN staat helemaal boven mijn lijstje nu.
Laat zeker weten wat je van the hateful eight vond, want ik vond hem echt niets. Nuja ieder zijn eigen smaak he.
Ben niet zo fan van Tarantino. Voor mij moet er meer actie en humor zijn :) Want tleven moet niet altijd serieus zijn e! ;)

Princesita:
Ja nieuw carrière nu in de financiële wereld. Tot nu toe valt het heel goed mee hoor, dus we zien wel he. Ik zie het volledig zitten wel. Wat doe jij nu tegenwoordig? Ik heb geeneen van jouw films gezien, maar misschien zal ik binnenkort es the room bekijken. Als ik nog eens een beetje free time heb.
Voor mij even geen horror films meer, ik heb zin in wa luchtige films met humor. Heb je aanraders?
The revenant heb ik deels al gezien, maar zal hem binnenkort es uitkijken. Hoe vond jij hem?

Offline ChoCoLaDy

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Mein Yahan Tu Wahan...
« Reactie #66 Gepost op: 18 maart 2016, 08:55:46 »
Dilwale, was echt superrrr!
Janam janam luister ik elke dag 😊

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #67 Gepost op: 22 maart 2016, 21:45:49 »
Vinod,
Hmm, ik weet wel niet of Neerja al ergens te zien is. Ik zal gewoon nog wachten op de DVD. FAN staat helemaal boven mijn lijstje nu.
Laat zeker weten wat je van the hateful eight vond, want ik vond hem echt niets. Nuja ieder zijn eigen smaak he.
Ben niet zo fan van Tarantino. Voor mij moet er meer actie en humor zijn :) Want tleven moet niet altijd serieus zijn e! ;)

Princesita:
Ja nieuw carrière nu in de financiële wereld. Tot nu toe valt het heel goed mee hoor, dus we zien wel he. Ik zie het volledig zitten wel. Wat doe jij nu tegenwoordig? Ik heb geeneen van jouw films gezien, maar misschien zal ik binnenkort es the room bekijken. Als ik nog eens een beetje free time heb.
Voor mij even geen horror films meer, ik heb zin in wa luchtige films met humor. Heb je aanraders?
The revenant heb ik deels al gezien, maar zal hem binnenkort es uitkijken. Hoe vond jij hem?

Hey leef je?!!! Wat een toestanden in brussel zeg, ben er heel erg van geschrokken, laat even weten of je oke bent. :smile008: Euhm ik heb mijn opleiding pedagogiek afgerond en werk nu part time. Heb altijd met kinderen willen werken en dat doe ik nu ook. Tot nu toe geen spijt van, heel leuk en dankbaar werk.  :smile001:
The revenant was wel een aardige film mooi in elkaar gezet maar een beetje langdradig naar mijn smaak, viel ook na een tijdje in slaap dus heb hem niet helemaal af kunnen kijken. Step brothers is het enige wat me te binnen schiet qua komedie. Hilarische film over twee volwassen mannen die nog thuis wonen en meest onzinnige acties uithalen maar is geen nieuwe film dus mischien dat je het al hebt gezien. Ohhhh ja en bon bini holland met jandino asporaat was ook wel lachen als je van zijn soort humor houdt.
Pfff ik dacht binnekort naar belgie te komen want ik heb gehoord dat er leuke feesten zijn daar en sws ook om te shoppen maar laat voorlopig maar zitten hoor.
Hier in nl moeten we ook uit kijken want het komt steeds dichterbij.

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #68 Gepost op: 23 maart 2016, 19:51:02 »
Hey!

Jaaaa ik leef nog! Ben ook ongelooflijk geschrokken van wat er in Brussel is gebeurd. Ik zit daar veel voor mijn werk, is vlakbij het station. Ik ga altijd met de trein. Deze week moest ik ook naar Brussel en de volgende 2 weken zit ik daar ook. Toevallig de 22ste moest ik niet gaan!! :o :o  Zelfs maandag de 21ste, zat ik in Brussel. En dan dinsdag 22ste is het gebeurd! Het is allemaal heel vlakbij mijn werk gebeurd. Ook het moment waarop, rond 8u smorgens, zit ik meestal op de trein naar Brussel. Ben echt geschrokken, het was echt een close call deze keer! Op plaatsen waar dat ik vaak ben...

Step brothers heb ik nog niet gezien. Nuja films is het laatste waar ik nu aan denk. Mijn medeleven gaat uit naar alle slachtoffers en de getroffen families. Kan het nog altijd niet vatten! We denken dat het ver weg is, tot je het zelf bijna meemaakt...

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #69 Gepost op: 4 april 2016, 12:11:19 »
Hey!

Jaaaa ik leef nog! Ben ook ongelooflijk geschrokken van wat er in Brussel is gebeurd. Ik zit daar veel voor mijn werk, is vlakbij het station. Ik ga altijd met de trein. Deze week moest ik ook naar Brussel en de volgende 2 weken zit ik daar ook. Toevallig de 22ste moest ik niet gaan!! :o :o  Zelfs maandag de 21ste, zat ik in Brussel. En dan dinsdag 22ste is het gebeurd! Het is allemaal heel vlakbij mijn werk gebeurd. Ook het moment waarop, rond 8u smorgens, zit ik meestal op de trein naar Brussel. Ben echt geschrokken, het was echt een close call deze keer! Op plaatsen waar dat ik vaak ben...

Step brothers heb ik nog niet gezien. Nuja films is het laatste waar ik nu aan denk. Mijn medeleven gaat uit naar alle slachtoffers en de getroffen families. Kan het nog altijd niet vatten! We denken dat het ver weg is, tot je het zelf bijna meemaakt...

Wauw jij hebt een engeltje op je schouder dat kan bijna niet anders, kan me voorstellen dat je erg ervan bent geschrokken en je familie ook. Daarom wees dankbaar voor wat je hebt want het kan allemaal zo over zijn. ;-)
Merk het wel als je weer zin hebt in films neem maar je tijd ervoor....

groetjes sita.

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #70 Gepost op: 10 april 2016, 21:21:34 »
hey!

ja tis alweer even geleden! Heb het superdruk met werk, financiële wereld staat nooit stil e! dus echt niet veel films gezien.
Ik wil wel graag Jungle Book zien! De reviews zijn fantastisch! Het zijn adembenemende beelden heb ik horen zeggen. Beetje in de stijl van life of Pi. Moet je dus gezien hebben of heb je het al gezien?
Misschien zal ik wel nog eens naar de cinema gaan ervoor.
Fan komt binnenkort ook uit, die ga ik sowieso ook checken! Dan zal ik het jou vertellen hoe ie was! ;)

Verder niet echt films gekeken, wel series gezien, gelijk How i met your mother! Fantastische serie wel, als je van romantiek en humor houdt. Kijk jij niet?

Hoe is het met jou nog? Zo druk laatste tijd misschien... Volgens mij is er toch meer aan de hand zijn ze...Waarmee ben je bezig, vertel vertel! :)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #71 Gepost op: 12 april 2016, 13:58:33 »
Leuk te lezen dat jullie nog af en toe reageren, ik ben hier alweer een tijdje niet meer geweest ivm drukte op werk en thuis... mn kinderen vergen nu veel aandacht met name op school. A.s. zaterdag verjaardagsfee stje van mn dochter.. ook mee in de weer. Weinig films gezien lately.. Ik ben zo'n beetje door alle beschikbare seizoenen heen van the walking dead en nu een andere serie aan het kijken.. under the dome.. Wat minder spannend maar toch wel interessant. Ik blijf jullie in ieder geval lezen.. voor aanraders van films en series etc.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #72 Gepost op: 28 april 2016, 09:36:41 »
Dilwale, was echt superrrr!
Janam janam luister ik elke dag

Gisteren ook eindelijk gezien.. vond het ook een leuke film.. gewoon alleen al om SRK en Kajol weer samen te zien.. en kon weer lachen om Johnny Lever.   :P

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #73 Gepost op: 1 september 2016, 19:51:50 »
Kaun Kitne Paani me - Met Gulshan Grover
Before I wake - Ook een hele goede film. Weliswaar ondergewaardee rd door critici.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #74 Gepost op: 23 september 2016, 16:37:21 »
Laatste film: Baaghi

Leuke actiefilm.. zoon van Jackie Shroff  :smiley_samurai:

Offline J.Machete

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 2
« Reactie #75 Gepost op: 29 oktober 2016, 00:36:02 »
Baaghi is wel goed..

a flying jatt niet!hahaha wat een domme film .. na 10 minuut uit gedaan..

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #76 Gepost op: 6 november 2016, 11:55:39 »
Don't Breathe: Een echte aanrader.
Lights out
Finding Dory: Viel tegen.
U Turn 2016: Indiase film in Kannad taal. Best goed.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #77 Gepost op: 7 november 2016, 09:59:00 »
Laatste film: Mohenjo Daro, redelijke film.. beetje sfeer van Aladin/Pompeii

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #78 Gepost op: 24 november 2016, 11:32:13 »
Suicide squad: Waardeloos!!
Ouija: Origin of evil: Best aardig om te zien. De laatste 5 minuten geven je wel kippenvel.

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #79 Gepost op: 5 december 2016, 22:40:29 »
Miss Peregrine's home for Peculiar children.
Leuke film, maar leuker zonder samuel jackson.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #80 Gepost op: 25 april 2017, 23:05:19 »
Zo hey! Kreeg even een ingeving om hier weer in te loggen. Hahaha leuk om hier weer even te lezen. Ongeveer een jaar later. Zoveel gegroeid, zoveel veranderd. En kaise is er gewoon nog.
Hopelijk maken jullie het allemaal goed ben benieuwd hoor hoe het nu met jullie is :smile015:

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #81 Gepost op: 1 mei 2017, 10:26:02 »
Zo hey! Kreeg even een ingeving om hier weer in te loggen. Hahaha leuk om hier weer even te lezen. Ongeveer een jaar later. Zoveel gegroeid, zoveel veranderd. En kaise is er gewoon nog.
Hopelijk maken jullie het allemaal goed ben benieuwd hoor hoe het nu met jullie is :smile015:

Heyz leuk je weer te lezen..  :smile001: Alles goed met je?

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #82 Gepost op: 4 mei 2017, 08:59:45 »
Heyz leuk je weer te lezen..  :smile001: Alles goed met je?

Heeey lieve vinod. Gaat best goed, werk part time en druk met allerlei andere dingen hobby's en ik heb nu een periode waar ik veel uit ga ik verveel mij dus bijna nooit meer haha. Hoe is het met jou? En je gezin? Hebben je kids je al grijze haren bezorgd want hoe ouder ze worden hoe meer zorgen heb ik mij laten vertellen  :P Zijn geen ukkies meer hè

Kaise.nl

« Reactie #82 Gepost op: 4 mei 2017, 08:59:45 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: