collapse

Auteur Topic: ‘Mijn beste vriendin pikte mijn man in’  (gelezen 2923 keer)

Gebroken

• Gast
‘Mijn beste vriendin pikte mijn man in’
« Gepost op: 15 maart 2015, 20:03:26 »

“Ik was 19 jaar getrouwd. Gelukkig getrouwd, dacht ik. Helaas bleek niets minder waar: mijn huwelijk was een farce. Mijn man was niet tevreden en zocht zijn heil buiten de deur. Uiteindelijk vond hij zelfs liefde en verliet hij mij en onze twee kinderen voor een ander.

Het wordt nog erger: die ander was mijn beste vriendin. Ook zij was getrouwd en heeft twee kinderen met haar (inmiddels ex-)man. Ze kwamen regelmatig bij ons over de vloer en we gingen ook vaak met z’n tweetjes weg. Eens in de zo veel tijd zelfs op vakantie, ik had zo veel lol met haar en voelde me altijd begrepen. Ik heb vaak mijn hart bij haar uitgestort, in goede en slechte tijden. En ik was er ook voor haar, zoals dat hoort bij beste vriendinnen.

De laatste maanden van mijn huwelijk zag ik haar steeds minder. Ik weet dat aan een drukke periode op haar werk en ook ik had genoeg om handen. Ik maakte me er niet druk om, onze vriendschap had wel vaker tijden gekend dat het iets minder hecht en intensief was. Het zat altijd goed.

Uiteindelijk betrapte ik mijn man tijdens een van zijn sms-sessies met haar. Ik was het zat dat hij zijn telefoon maar niet kon wegleggen, zelfs niet onder het eten, en ik griste ‘m van woede uit zijn handen. Toen zag ik het: een verleidelijk, berichtje aan haar. Ze stond gewoon onder haar eigen naam in zijn telefoon.

Direct biechtte hij alles op, hij kon immers niet anders. De verhouding was al een half jaar aan de gang en hij was verliefd. En zij ook. Ze zouden het ons, de partners, gaan vertellen en dan samen verdergaan. Ik kan niet met woorden omschrijven hoe ik me op dat moment, en de weken erna, voelde. Gebroken. Mijn wereld was compleet ingestort.

Maar ik hou nog steeds van mijn man en vind dit allemaal zo moeilijk, na zoveel jaren! Onwerkelijk hoe het leven kan lopen.

Momenteel heb ik erg veel moeite om mensen weer toe te laten in mijn leven. Ik ben door zowel mijn man als mijn beste vriendin bedrogen. Dat doet veel met je, kan ik je vertellen. Gelukkig heb ik nog lieve familie en een paar vrienden om me heen. Dus mensen kijk uit met wie je in je leven haalt en wie je vertrouwd!

Kaise.nl

« Gepost op: 15 maart 2015, 20:03:26 »

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • Geslacht: Man
  • De Mosselman......
Re: ‘Mijn beste vriendin pikte mijn man in’
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2015, 23:08:12 »
pff... iemand een samevatting...    :dontknow:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Offline Shine

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • ღ »♥«S*H*I*N*E*ღ »♥«
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2015, 16:36:04 »
In zo'n soort gelijke situatie verkeer ik ook helaas.

was 13 jr met mijn man hij is vreemdgegaan met zijn neef ze vrouw. Beide hebben mij bedrogen en belazerd. Helaas had ik heel veel verttrouwen in hem waardoor ik er niet zelf achter ben gekomen. Wij hebben samen ook 2 kinderen. Mijn ex kijkt ook niet om naar zijn kinderen. Hij wilt alles op zijn manier en wanneer het hem uitkomt. ik ben inmiddels wel verder met mijn leven.

Maar heb het nog steeds niet afgelosten betreft dat ik belazerd ben door HUN!! omdat ik beide nooit persoonlijk heb geconverteerd.  Weet dat ik alles moet overlaten aan GOD maar het liefst wil ik haar paar stoten verkopen maar andere kant denk ik GELOOF wel in KARAMA!!!
 wat zouden jullie doen?
Mere haath Mein..Tera Haath Hai...
Saari Janaatein...ME re saath Ho..
Tu Jo PaAs Ho PhiR Kya yeH JaHaan
Tere Pyar MeiN Ho Jaaun FaNaa...

Offline Chup_Ke

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2016, 11:37:57 »
Jeetje, deze verhalen doet je toch wel iets.

Sterkte aan allen!

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2016, 11:21:18 »
Hebben de slachtoffers van deze drama's zelf hun partner gekozen of waren het arranged marriages?
Niet dat het veel uitmaakt tegenwoordig.

Kaise.nl

« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2016, 11:21:18 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: