collapse

Auteur Topic: trouwkaarten 250 stuks met envelop onbedrukt, zilver en donkerblauw met ganesha  (gelezen 1524 keer)

Offline red libanese

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Hoi iedereen,

hierbij bied ik mijn trouwkaarten aan omdst trouwgelegenhe id niet doorging.
ze zijn onbeschadigt, met ganesha opdruk, incl. Bijhorende envelop en onbedrukt. 250 stuks. Ze mogen voor een mooi bedrag weg. Heeft u echt interesse? Mail me dan of geef me een belletje.
0631232703
email. Guardian_angel _devil@hotmail.com
facebook: reedjoe whosdat
spreek me aan en ik stuur je de fotos op.. ze staan ook op marktplaats onder de naam:
Trouwkaarten hindoestaans ganesha met envelop goedkoop.
Groeten
Grenzen moet je breken..

Kaise.nl

amjad jahan

• Gast
o wat jammer skaterboy

wiradj 1106

• Gast
Hoi iedereen,

ze zijn onbeschadigt, met ganesha opdruk, incl. Bijhorende envelop en onbedrukt. 250 stuks. Ze mogen voor een mooi bedrag weg. Heeft u echt interesse? Mail me dan of geef me een belletje.
0631232703
spreek me aan en ik stuur je de fotos op.. ze staan ook op marktplaats onder de naam:
Groeten
waarom gaat je trouwen niet meer door dan?

Wiradj Dindiali is homo

• Gast
Hoi iedereen,

0631232703
Groeten
Heb je die trouwkaarten nog?

ronny lust een lolly

• Gast
Heb je die trouwkaarten nog?
nee die heeft Risha poedai bewaard.

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: