collapse

Auteur Topic: shri vishu mandir almere fraudeerd  (gelezen 3623 keer)

Offline Peseta

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
shri vishu mandir almere fraudeerd
« Gepost op: 8 december 2014, 16:12:17 »
Er is massaal gefraudeerd met donaties door Shri vishu mandir Almere. Uit papieren blijkt dat de bestuur, man en vrouw Bharatsing, massaal fraude pleegt. Er loopt nu een rechtszaak en de fiscus stelt een onderzoek in

Kaise.nl

shri vishu mandir almere fraudeerd
« Gepost op: 8 december 2014, 16:12:17 »

atesep

• Gast
Re: shri vishu mandir almere fraudeerd
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2014, 16:41:02 »
Er is massaal gefraudeerd met donaties door Shri vishu mandir Almere. Uit papieren blijkt dat de bestuur, man en vrouw Bharatsing, massaal fraude pleegt. Er loopt nu een rechtszaak en de fiscus stelt een onderzoek in
en wat is nu je punt? je registreert je alleen om dat te vertellen? of ben je uit op zwartmakerij of sensatie?

zeenat rahimbaks

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2014, 20:23:59 »
alle hindoes zijn dieven

braaada

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2014, 20:04:44 »
Diegene heeft ook veel spelfouten in 1 zin staan. ( het is shri vishnu)

Volgens mij waren het moslims die examefraude pleegde op die school in Rotterdam.

AdiShanar

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 15 december 2014, 07:42:31 »
Diegene heeft ook veel spelfouten in 1 zin staan. ( het is shri vishnu)

Volgens mij waren het moslims die examefraude pleegde op die school in Rotterdam.
+2 voor jou, beta.

Gangadhar Rao v2

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 15 december 2014, 12:08:57 »
alle hindoes zijn dieven
Voordat jouw voorouders zich tot de islam hadden bekeerd, waren ze ook hindoe, beti.

Liefs,

wiradj d. pijpt tiger

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 17 december 2014, 19:15:43 »
Voordat jouw voorouders zich tot de islam hadden bekeerd, waren ze ook hindoe, beti.

Liefs,

hahahaha wat een diss!!!!

Chitra

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 6 januari 2015, 11:02:33 »
Shri Nanda Dewi Mandir uit Vlaardingen, daar zijn ze pas goed in frauderen!
Binnen 2 jaar tijd hebben man en vrouw, een ruime woning gekocht, heeft vrouwtje lief een nieuwe auto van 15.000 euro gekocht. Meneer de priester koopt op kort termijn een auto van 80.000  euro. Deze priester kan niet eens Hindi schrijven en/of lezen, kan nauwelijks Nederlands begrijpen, maar licht de boel goed op.
Shri Vishnu Mandir uit Almere is van zijn familie.
Ik maak tijd vrij om dit soort dingen bekend te maken, zodat anderen er niet in trappen!!!!

moslim-alhamdulillah

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 11 januari 2015, 13:12:03 »
Reacties zoals die van zeenat rahimbaks zijn door mensen geplaatst die een negatieve beeld en haat willen zaaien en een anti moslim reacties willen zien.

Ik ben zelf moslim. En ik ben ook streng gelovig.
Maar ik ga niet iets nčerzetten over een hindoe of alle hindoes over 1 kam scheren omdat je dan reacties terug krijgt van mensen die zich aangevallen voelen.

Alle hindoes zijn dieven? En dat er mensen nog op ingaan. Bullshit.

Ik wil niks zeggen over mandirs en hindoes.

Ik kan wel zeggen dat er veel moskeen zijn in Nederland. En moslims met ogen dicht geld doneren voor het bouwen van moskeen. En goede doelen steunen met ogen dicht in india pakistan bangladesh moslim projecten.

Islam is peace trust en love.

Dit kan ik over mijn geloof zeggen. Heb niks over andermans geloof te zeggen. Hou me bezig met de mijne.

amina kodum

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 14 januari 2015, 03:50:16 »
Reacties zoals die van zeenat rahimbaks zijn door mensen geplaatst die een negatieve beeld en haat willen zaaien en een anti moslim reacties willen zien.

Maar ik ga niet iets nčerzetten over een hindoe of alle hindoes over 1 kam scheren omdat je dan reacties terug krijgt van mensen die zich aangevallen voelen.

Ik kan wel zeggen dat er veel moskeen zijn in Nederland. En moslims met ogen dicht geld doneren voor het bouwen van moskeen. En goede doelen steunen met ogen dicht in india pakistan bangladesh moslim projecten.

Dit kan ik over mijn geloof zeggen. Heb niks over andermans geloof te zeggen. Hou me bezig met de mijne.

hindus nemen over een geloof vol liefde en vreugde keiharde waarheid'

SupermanHindoe

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2015, 02:58:40 »
Moslim -alhamdulliah,  jullie moskees worden betaald door die reike sheiks uit dubai.
De Arabieren zijn inferieur vergeleken met de superieure hindoes dat zie je ook in de geschiedenis,
de Hindoes waren veel sterker dan de Arabs.
De Hindoes in NL financieren hun tempels geheel uit eigen zak zonder steun uit het buitenland.
Daarbij komt dat moslimlanden helemaal geen eenheid hebben en verdeeld zijn.

hare krishna hare rama .

Offline Zed

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 18 januari 2015, 14:49:22 »
Shri Nanda Dewi Mandir uit Vlaardingen, daar zijn ze pas goed in frauderen!
Binnen 2 jaar tijd hebben man en vrouw, een ruime woning gekocht, heeft vrouwtje lief een nieuwe auto van 15.000 euro gekocht. Meneer de priester koopt op kort termijn een auto van 80.000  euro. Deze priester kan niet eens Hindi schrijven en/of lezen, kan nauwelijks Nederlands begrijpen, maar licht de boel goed op.
Shri Vishnu Mandir uit Almere is van zijn familie.
Ik maak tijd vrij om dit soort dingen bekend te maken, zodat anderen er niet in trappen!!!!
leuke verhalen maar je bent nergens zonder bewijs

Roy.

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 19 januari 2015, 00:37:28 »

zeenat is geen moslim, zij behoord tot de islam

hahahhaa

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 27 januari 2015, 19:24:16 »
Hahaha wat had je dan verwacht van die vieze koelies? Je moet gewoon nooit zaken doen met Indiers/Hindoestanen, omdat het gore oplichters zijn.

Nederlanders weten dat nog niet

Faziel wagidkonijn

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 12 april 2015, 03:37:50 »
alle hindoes zijn dieven
alle moslims willen tegenwoordig doen lijken als de hindoes omdat ons geloof niet zo streng is
Moena is er zeker trots op hij lacht elke dag links daroe rechts bhaat met rijst je kent hem wel Devil Jacky

wat een loser

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 3 mei 2015, 18:12:24 »
Hahaha wat had je dan verwacht van die vieze koelies? Je moet gewoon nooit zaken doen met Indiers/Hindoestanen, omdat het gore oplichters zijn.

Nederlanders weten dat nog niet
smaakt het lekker die kont van de blanken?

Kaise.nl

« Reactie #15 Gepost op: 3 mei 2015, 18:12:24 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: