collapse

Auteur Topic: HELP vader weigert huwelijk  (gelezen 1442 keer)

prinses20

• Gast
HELP vader weigert huwelijk
« Gepost op: 8 december 2014, 09:33:15 »
Hallo forumleden, ik zit met een probleem want ik wil namelijk trouwen met een hindoestaanse jongen hij is netjes en werkt etc en onze families kennen elkaar goed.
Mijn ouders wonen niet samen en mijn moeder bepaald alles voor mij maar toen ik mijn vader op de hoogte had gesteld werd hij boos en kwaad, hij belde gelijk mijn vriend zijn vader op en heeft hun alleen praatjes gegeven en gezegd dat hij mij nooit aan hun wilt geven enzo, en nu weigeren zijn ouders ook oftewel ze twijfelen en weten niet wat ze moeten doen. Ik ben echt gebroken mijn moeder heeft geprobeerd om 't recht te zetten maar ze zijn in shock. Mijn vriend wilt trouwen maar als zijn ouders twijfelen wilt hij ook niet meer. Wat moet ik nu doen?? Ik heb mijn vader al gesproken en ik vind dat hij geen recht heeft om te beslissen aangezien ik heel me leven bij mn moeder ben en hem nauwelijks zag.
Wat nu?? hij heeft 1 telefoontje gepleegd en gelijk is mijn huwelijksplan kapot.. Wie kan mij advies of tips geven ??? Ik schaam me wel om mn verhaal hier te plaatsen maar hoop dat iemand mijn een raad kan geven..

Kaise.nl

HELP vader weigert huwelijk
« Gepost op: 8 december 2014, 09:33:15 »

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: HELP vader weigert huwelijk
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2014, 11:49:49 »
Ben je dezelfde persoon die ook een topic had gestart over skaterboy, want dan ga ik niet serieus op jouw verhaal in
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Kaise.nl

Re: HELP vader weigert huwelijk
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2014, 11:49:49 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: