collapse

Auteur Topic: wie belt mij s'nacht 3:00 en zitten lullen dat hij me kent.  (gelezen 3303 keer)

Roshnie Zoetermeer

• Gast
Ik ben gebeld door ene andere akshay/soerin ofzo en hij beweert dat hij me kent. Mijn telefoon ging anoniem over. Ik dacht eerst dat het mijn zusje was omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt. Mijn vader is ernstig ziek. Ik nam op kreeg een man aan de lijn. Ik vroeg netjes wie ziek jij en hij vroeg eerst wie ik was. Ik slaperig.. Ik ben Roshnie en wie ben jij. Hij zegt ik ben akshay en mijn vriend wilt je spreken. Ik gelijk nee jou ken ik niet en hoe kom je aan me nummer. Hij gaf die telefoon aan zijn vriend ene soerin/soeresh... Hij begon gelijk ja roshnie waarom doe je zo... Ik zei wat doe je zo!! Val me niet lastig en hij begon me uit te schelden op de achtergrond hoorde ik alleen gegiechel. En begon te zeggen ja nu ken je mij niet meer. Met mij ging je altijd overal bla bla. Ik zei tegen hem. Volgens mij ben je verkeerd hij nee nee kan niet jij ben die roshnie. Ik zei nee ik ben 33 jaar 3 kinderen en komt uit Zoetermeer. Daarna hoorde ik niks meer. Idioot!  :smile010: ik zit nu te denken wie mij in de maling nam of probeer mij zwart te maken.  :smile010:

Kaise.nl

Offline TorBaap

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: wie belt mij s'nacht 3:00 en zitten lullen dat hij me kent.
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2014, 12:25:43 »
 :smile010:Vervelend zijn paar kleuters die zitten te drinken en uit hun neus te vreten nix van aantrekken

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2014, 14:47:04 »
Bluesky past wel binnen het profiel maar ik zou niet durven zeggen dat hij het ook is
Zoals iemand hierboven al zei, trek je er niks van aan en neem desnoods een ander nummer  ;-)
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2014, 20:28:28 »
Bluesky past wel binnen het profiel maar ik zou niet durven zeggen dat hij het ook is
Zoals iemand hierboven al zei, trek je er niks van aan en neem desnoods een ander nummer  ;-)

zo je kent goed, heb je ervaring met me opgebouwd. ohwja die ene keer toen ik je belde , metrostation een snelle vluggertje ben je dat vergeten :86hsj60: :emot19: :lol093:

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2014, 21:28:48 »
Had ik het toch goed dat jij het was, want je bent meteen terplekke om de aandacht af te leiden van jezelf
Hij stalkt skaterboy en mij ook hoor roshnie maar het lukt hem nog steeds niet om ons weg te pesten, stakker
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #5 Gepost op: 21 oktober 2014, 21:53:55 »
Had ik het toch goed dat jij het was, want je bent meteen terplekke om de aandacht af te leiden van jezelf
Hij stalkt skaterboy en mij ook hoor roshnie maar het lukt hem nog steeds niet om ons weg te pesten, stakker

weet je boyfriend wel hoe je vroeger was, hoeveel vluggertjes heb je wel niet gehad :roflol: :roflol: :lol (2):

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #6 Gepost op: 21 oktober 2014, 22:29:05 »
weet je boyfriend wel hoe je vroeger was, hoeveel vluggertjes heb je wel niet gehad :roflol: :roflol: :lol (2):

Je disjes worden steeds minder treffend en niet eens orgineel  :boeiend:

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #7 Gepost op: 22 oktober 2014, 00:19:03 »
Je disjes worden steeds minder treffend en niet eens orgineel  :boeiend:

geef nou gewoon toe :emot15:

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 24 oktober 2014, 01:25:42 »
geef nou gewoon toe :emot15:

Je broek omlaag trekken voor iedereen ben je al gewoon zeker?
Nuja het verbaast me niet da je geen zelfrespect hebt. Bluesky zal nooit opgroeien. Kindje van kaise...  Kom hier kindje, eet nog een koekje.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #9 Gepost op: 24 oktober 2014, 10:03:15 »
Je broek omlaag trekken voor iedereen ben je al gewoon zeker?
Nuja het verbaast me niet da je geen zelfrespect hebt. Bluesky zal nooit opgroeien. Kindje van kaise...  Kom hier kindje, eet nog een koekje.

Hij is al een man van 40 hoor skaterboy en nog steeds zo infantiel bezig, ben blij dat hij geen familie van me is want dan zou ik me dood schamen voor zo een mislukkeling  :smile056:

Offline Boeriemonster

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • I'm the Boeriemonster!
« Reactie #10 Gepost op: 31 oktober 2014, 13:00:34 »
Ik ben gebeld door ene andere akshay/soerin ofzo en hij beweert dat hij me kent. Mijn telefoon ging anoniem over. Ik dacht eerst dat het mijn zusje was omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt. Mijn vader is ernstig ziek. Ik nam op kreeg een man aan de lijn. Ik vroeg netjes wie ziek jij en hij vroeg eerst wie ik was. Ik slaperig.. Ik ben Roshnie en wie ben jij. Hij zegt ik ben akshay en mijn vriend wilt je spreken. Ik gelijk nee jou ken ik niet en hoe kom je aan me nummer. Hij gaf die telefoon aan zijn vriend ene soerin/soeresh... Hij begon gelijk ja roshnie waarom doe je zo... Ik zei wat doe je zo!! Val me niet lastig en hij begon me uit te schelden op de achtergrond hoorde ik alleen gegiechel. En begon te zeggen ja nu ken je mij niet meer. Met mij ging je altijd overal bla bla. Ik zei tegen hem. Volgens mij ben je verkeerd hij nee nee kan niet jij ben die roshnie. Ik zei nee ik ben 33 jaar 3 kinderen en komt uit Zoetermeer. Daarna hoorde ik niks meer. Idioot!  :smile010: ik zit nu te denken wie mij in de maling nam of probeer mij zwart te maken.  :smile010:

Je bent 1x gebeld en hij valt je verder niet meer lastig. Waar de fuck maak jij je dan druk om? Of vind je het stiekem fijn dat je aandacht kreeg en wil je een vervolg?

Offline Guyanesegirl

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 22 december 2014, 02:10:10 »
Oh oké.. Fijn dat je het met ons wil delen..
*Just Live Your Life.. And Fuck The Rest..!!

Kaise.nl

« Reactie #11 Gepost op: 22 december 2014, 02:10:10 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: