collapse

Auteur Topic: zijn er punjabie's ge´ntreseerd in hindoestanen ?  (gelezen 1379 keer)

celien

• Gast
zijn er punjabie's ge´ntreseerd in hindoestanen ?
« Gepost op: 27 september 2014, 21:20:15 »
Al een tijdje vind ik een indiŰr/ punjabie heel erg leuk , hij is echt heel erg knap
ik ken hem van een winkel bij marconieplein eerst dacht ik dat hij echt hindoestaan was maar ik hoorde hem praten tegen zijn vader en het klonk echt als een andere taal
heeft iemand al hier contact met punjabies ( vrienden ofso?)
Kan iemand vertellen of ze ook relatie's houden met non punjabie's of weet iemand wat ze nou van hindoestanen vinden ? En zou ik gewoon als meisje zijnde gewoon zijn nummer kunnen vragen of kijken ze daar echt raar van op ofso.
btw ik heb nooit een relatie ofso met iemand gehad en dit is de eerste keer dat ik me heel erg aangetrokken voel door iemand.  Plaag me niet ofso maar geef gewoon advies. :smiley_please:

Kaise.nl

zijn er punjabie's ge´ntreseerd in hindoestanen ?
« Gepost op: 27 september 2014, 21:20:15 »

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
  • Geslacht: Man
Re: zijn er punjabie's ge´ntreseerd in hindoestanen ?
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2014, 20:41:04 »
oi teri pedie, ben ke lore, bakwaas ban kar, phone apne ghaar me dalidje sunle aap :emot173: :emot173: :emot173:

Kaise.nl

Re: zijn er punjabie's ge´ntreseerd in hindoestanen ?
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2014, 20:41:04 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: