collapse

Auteur Topic: Aanraders films?  (gelezen 16833 keer)

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanraders films?
« Reactie #90 Gepost op: 3 december 2014, 20:23:39 »
Ik snap je vriendin ook wel hoor, want als mijn vriend weinig tijd heeft voor mij word ik ook een heksje  :smile004: en dan laat ik even mijn tandjes zien om hem scherp te houden lol
Met mij gaat het goed hoor, zit lekker warmpjes erbij met een kop chocomel en ben blij dat ik de deur niet meer uit hoef want het is echt bijna niet uit te houden in de kou
Voelde vanmorgen gewoon de wind snijden op me huid en vanmiddag ookal een aantal verdwaalde sneeuwvlokjes gezien dus wie weet krijgen we dit jaar een witte kerst...
Weet jij al wat je gaat doen met de feestdagen  :smile001:

Haha dus kil dil op zn hindi, kom ik aan met me kil bil :lol (2):
Heb je down of the planet of the apes ookal gezien, hou mezelf steeds voor om het te kijken maar het komt niet ervan, aankomend weekend ga ik eens rustig ervoor zitten, want dan heb ik alle tijd ervoor
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Kaise.nl

« Reactie #90 Gepost op: 3 december 2014, 20:23:39 »

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #91 Gepost op: 7 december 2014, 13:11:23 »
Ik snap je vriendin ook wel hoor, want als mijn vriend weinig tijd heeft voor mij word ik ook een heksje  :smile004: en dan laat ik even mijn tandjes zien om hem scherp te houden lol
Met mij gaat het goed hoor, zit lekker warmpjes erbij met een kop chocomel en ben blij dat ik de deur niet meer uit hoef want het is echt bijna niet uit te houden in de kou
Voelde vanmorgen gewoon de wind snijden op me huid en vanmiddag ookal een aantal verdwaalde sneeuwvlokjes gezien dus wie weet krijgen we dit jaar een witte kerst...
Weet jij al wat je gaat doen met de feestdagen  :smile001:

Haha dus kil dil op zn hindi, kom ik aan met me kil bil :lol (2):
Heb je down of the planet of the apes ookal gezien, hou mezelf steeds voor om het te kijken maar het komt niet ervan, aankomend weekend ga ik eens rustig ervoor zitten, want dan heb ik alle tijd ervoor

Ja inderdaad! Tis echt superkoud nu! Wel lekker gezellig. Overal zo dat kerstgevoel. Ik hou er wel van. Ben dit weekend naar een kerstmarkt geweest met de vrienden, super gezellig, met ijsschaatsen, gluhwein en lichtjes en kerstgevoel overal. Voor de feestdagen heb ik nog niet echt plannen. Ik denk wrs met de familie gaan eten en shoppen :) Moet mijn kerstboom nog opzetten haha. Jij plannen voor de feestdagen?

En neje down of the planet of the apes heb ik nog niet kunnen zien. Dus laat mij maar weten wnr jem gezien hebt? Ik heb gekeken naar Maze Runner dit weekend. Vond hem wel goed. Tis ongeveer zelfste thema als The Hunger Games en Divergent. Divergent vond ik de beste. Maze Runner valt wel goed mee nog. 3/5 :)

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #92 Gepost op: 12 december 2014, 14:28:36 »
Ja inderdaad! Tis echt superkoud nu! Wel lekker gezellig. Overal zo dat kerstgevoel. Ik hou er wel van. Ben dit weekend naar een kerstmarkt geweest met de vrienden, super gezellig, met ijsschaatsen, gluhwein en lichtjes en kerstgevoel overal. Voor de feestdagen heb ik nog niet echt plannen. Ik denk wrs met de familie gaan eten en shoppen :) Moet mijn kerstboom nog opzetten haha. Jij plannen voor de feestdagen?

En neje down of the planet of the apes heb ik nog niet kunnen zien. Dus laat mij maar weten wnr jem gezien hebt? Ik heb gekeken naar Maze Runner dit weekend. Vond hem wel goed. Tis ongeveer zelfste thema als The Hunger Games en Divergent. Divergent vond ik de beste. Maze Runner valt wel goed mee nog. 3/5 :)

Gaaf ijsschaatsen, ben je er goed in?
Ik weet nog niet preciies wat ik ga doen met de feestdagen, hangt ervanaf of mijn vriend verlof krijgt, hij zit in de beveiliging en soms werkt hij echt op rare tijden ook op feestdagen dusja is ff afwachten maar sowiso 1e of 2e kerstdag met mijn familie doorbrengen :smile001:
Hou ook van dat kerstgevoel hoor, vind t alleen jammer dat de helft van mijn familie geen kerst viert omdat ze moslim zijn en dat geloof ik niet mag, maar ja daar is niks aan te doen

Dawn of the planet vond ik niks aan skaterboy, in deel 1 zag je echt de interactie tussen mens en aap dat vond ik leuk om te zien en in deze deel was dat minder naar mijn idee dus heb het ook niet afgekeken
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #93 Gepost op: 14 december 2014, 00:19:17 »
Gaaf ijsschaatsen, ben je er goed in?
Ik weet nog niet preciies wat ik ga doen met de feestdagen, hangt ervanaf of mijn vriend verlof krijgt, hij zit in de beveiliging en soms werkt hij echt op rare tijden ook op feestdagen dusja is ff afwachten maar sowiso 1e of 2e kerstdag met mijn familie doorbrengen :smile001:
Hou ook van dat kerstgevoel hoor, vind t alleen jammer dat de helft van mijn familie geen kerst viert omdat ze moslim zijn en dat geloof ik niet mag, maar ja daar is niks aan te doen

Dawn of the planet vond ik niks aan skaterboy, in deel 1 zag je echt de interactie tussen mens en aap dat vond ik leuk om te zien en in deze deel was dat minder naar mijn idee dus heb het ook niet afgekeken

Ja ijsschaatsen kan ik wel, was in mn jeugdjaren een skaterboy haha, dus ik deed wel aan extreme sporten zoals skateboarden, inline skaten en snowboarden. Dus ijsschaatsen is ook geen probleem voor mij :) Heb jij het nooit gedaan? Kan je het?

Geniet van de feestdagen, hopelijk heeft je boyfriend vrij, dan is het alvast veel gezelliger voor jou. Ik heb vrij tijdens de feestdagen, dus kijk er wel naar uit.

Ah jammer dat down of the planet of the apes een tegenvaller is, dan laat ik hem nog ff liggen. Heb dees weekend geen film gepland. Ik ga volgend weekend naar PK gaan kijken :) Lijkt me een leuke film.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #94 Gepost op: 15 december 2014, 23:24:52 »
Ja ijsschaatsen kan ik wel, was in mn jeugdjaren een skaterboy haha, dus ik deed wel aan extreme sporten zoals skateboarden, inline skaten en snowboarden. Dus ijsschaatsen is ook geen probleem voor mij :) Heb jij het nooit gedaan? Kan je het?

Geniet van de feestdagen, hopelijk heeft je boyfriend vrij, dan is het alvast veel gezelliger voor jou. Ik heb vrij tijdens de feestdagen, dus kijk er wel naar uit.

Ah jammer dat down of the planet of the apes een tegenvaller is, dan laat ik hem nog ff liggen. Heb dees weekend geen film gepland. Ik ga volgend weekend naar PK gaan kijken :) Lijkt me een leuke film.

Gaaf dat je dat allemaal kan vandaar de naam skaterboy  ;-)
Ijsschaatsen heb ik 2x gedaan en een paar keer in zwitserland wezen skien, was wel een leuke ervaring alhoewel ik niet zo goed erin ben maar heb wel lol gehad met dat gestuntel van me
Snowboarden vind ik altijd leuk om naar te kijken, het lijkt heel simpel als je het ziet maar je moet wel techniek en souplesse hebben om het te kunnen

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #95 Gepost op: 15 december 2014, 23:47:10 »

Ik wens jou alvast een merry christmas toe skaterboy
heel veel liefs van sita  :bussi:

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #96 Gepost op: 20 december 2014, 12:29:53 »

Ik wens jou alvast een merry christmas toe skaterboy
heel veel liefs van sita  :bussi:

Ik wens jou en de kaise-leden ook prettige feestdagen toe en een zalig kerstmis!! :)
Geniet ervan!! :)

Nog wat films op het programma tijdens deze gezellige kerstdagen?

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #97 Gepost op: 24 december 2014, 19:48:23 »
Ik wens jou en de kaise-leden ook prettige feestdagen toe en een zalig kerstmis!! :)
Geniet ervan!! :)

Nog wat films op het programma tijdens deze gezellige kerstdagen?

Ik denk niet dat ik daar tijd voor zal hebben, want meestal is het een dolle boel tijdens de kerstdagen maar ik wil wel graag red riding hood zien samen met mijn schatje, lekker romantisch en sprookjesachti g :smile004:
Welke films kijk jij meestal dan tijdens de kerstdagen

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #98 Gepost op: 27 december 2014, 02:17:26 »
Ik denk niet dat ik daar tijd voor zal hebben, want meestal is het een dolle boel tijdens de kerstdagen maar ik wil wel graag red riding hood zien samen met mijn schatje, lekker romantisch en sprookjesachti g :smile004:
Welke films kijk jij meestal dan tijdens de kerstdagen

Haha, savonds kan je toch wel wat tijd maken om filmpje te kijken met jouw schatje. Zal wel lukken hoor. Ik heb naar Gone Girl gekeken, echt een aanrader als je van mysteriefilms houdt! Een man komt thuis en ziet dat alles overhoop ligt. Zijn vrouw is verdwenen en er zijn bloedplekken.  Dan volgt de zoektocht naar zijn vrouw in samenwerking met de media. Al snel wordt hij verdachte nr 1. Heeft hij het zelf gedaan of niet? Is één van de beste films  van 2014. Moet je zkr es zien!

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #99 Gepost op: 27 december 2014, 15:49:37 »
Haha, savonds kan je toch wel wat tijd maken om filmpje te kijken met jouw schatje. Zal wel lukken hoor. Ik heb naar Gone Girl gekeken, echt een aanrader als je van mysteriefilms houdt! Een man komt thuis en ziet dat alles overhoop ligt. Zijn vrouw is verdwenen en er zijn bloedplekken.  Dan volgt de zoektocht naar zijn vrouw in samenwerking met de media. Al snel wordt hij verdachte nr 1. Heeft hij het zelf gedaan of niet? Is één van de beste films  van 2014. Moet je zkr es zien!

Hey skaterboy heb je het nog gezellig gehad met de kerstdagen
Ik heb wel genoten, was 1e kerstdag naar familie van mijn vriend geweest waar we heerlijk hebben gegourmet en,nadien nog de stad in geweest met zijn allen we waren geloof ik pas om half 5 thuis
2e kerstdag hebben we bij mijn familie doorgebracht waar we heeel veel hebben gegeten, kon bijna niet meer bewegen na al dat geschrans en als kers op de taart heb ik een hele berg cadeautjes gekregen van mijn familie, sommige pakjes heb ik nog niet eens kunnen openen dus dat ga ik vandaag op mijn gemak doen
Mijn vriend had prachtige sieraden voor me gekocht, gouden oorbellen met een bijpassende ketting, dacht dat hij me ten huwelijk zou vragen toen ik dat doosje zag maar dat was niet zo, hij mag nu wel opschieten met die ring  :P
Denk dat we vandaag red riding hood gaan kijken, want het is echt zo een dag ervoor om lekker de hele dag op de bank te hangen, gonegirl klinkt ook wel leuk mischien dat ik die gelijk meepak, bedankt voor de tip  :bussi:

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #100 Gepost op: 2 januari 2015, 15:13:34 »
Hey skaterboy heb je het nog gezellig gehad met de kerstdagen
Ik heb wel genoten, was 1e kerstdag naar familie van mijn vriend geweest waar we heerlijk hebben gegourmet en,nadien nog de stad in geweest met zijn allen we waren geloof ik pas om half 5 thuis
2e kerstdag hebben we bij mijn familie doorgebracht waar we heeel veel hebben gegeten, kon bijna niet meer bewegen na al dat geschrans en als kers op de taart heb ik een hele berg cadeautjes gekregen van mijn familie, sommige pakjes heb ik nog niet eens kunnen openen dus dat ga ik vandaag op mijn gemak doen
Mijn vriend had prachtige sieraden voor me gekocht, gouden oorbellen met een bijpassende ketting, dacht dat hij me ten huwelijk zou vragen toen ik dat doosje zag maar dat was niet zo, hij mag nu wel opschieten met die ring  :P
Denk dat we vandaag red riding hood gaan kijken, want het is echt zo een dag ervoor om lekker de hele dag op de bank te hangen, gonegirl klinkt ook wel leuk mischien dat ik die gelijk meepak, bedankt voor de tip  :bussi:

Hey! Gelukkig nieuwjaar aan jou en de kaise leden! Tzijn moelijke tijden in de familie. Daarmee deze laat antwoord. Ja kerst was wel idd gezellig. Tijd doorgebracht met de familie. Nieuwjaar minder leuk wegens de moeilijke tijden. Hopelijk komt alles weer goed...

Heb niet veel films meer gzn ook. Hoe was jouw nieuwjaar?

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #101 Gepost op: 2 januari 2015, 23:52:44 »
Hey! Gelukkig nieuwjaar aan jou en de kaise leden! Tzijn moelijke tijden in de familie. Daarmee deze laat antwoord. Ja kerst was wel idd gezellig. Tijd doorgebracht met de familie. Nieuwjaar minder leuk wegens de moeilijke tijden. Hopelijk komt alles weer goed...

Heb niet veel films meer gzn ook. Hoe was jouw nieuwjaar?

Thanks skaterboy,voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar en dat al jouw dromen en wensen mogen uitkomen in 2015
Toevallig dat je dat zegt over je fam want op oudjaarsdag hebben wij ook slecht nieuws gehad mbt een familielid, waardoor er niet echt een feestelijke stemming was maar dat vond ik ook niet erg want bij ons gaat familie altijd voor plezier
Je hebt maar 1 familie dus daar moet je zuinig op zijn en steunen in moeilijke tijden
Hoop dat het niet zo ernstig is wat er momenteel bij jou speelt, want het is geen pretje als er iemand slecht aan toe is waar je veel om geeft, dat maak ik momenteel ook mee dus ik weet er alles van
Ben vandaag ook niet in de stemming om erop uit te gaan dus denk dat ik maar vroeg mijn bed in ga en morgen weer een dag
Ik wens jou en je fam heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijden, hou je taai en ik lees je gauw weer  :bussi:

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #102 Gepost op: 3 januari 2015, 20:12:47 »
Thanks skaterboy,voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar en dat al jouw dromen en wensen mogen uitkomen in 2015
Toevallig dat je dat zegt over je fam want op oudjaarsdag hebben wij ook slecht nieuws gehad mbt een familielid, waardoor er niet echt een feestelijke stemming was maar dat vond ik ook niet erg want bij ons gaat familie altijd voor plezier
Je hebt maar 1 familie dus daar moet je zuinig op zijn en steunen in moeilijke tijden
Hoop dat het niet zo ernstig is wat er momenteel bij jou speelt, want het is geen pretje als er iemand slecht aan toe is waar je veel om geeft, dat maak ik momenteel ook mee dus ik weet er alles van
Ben vandaag ook niet in de stemming om erop uit te gaan dus denk dat ik maar vroeg mijn bed in ga en morgen weer een dag
Ik wens jou en je fam heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijden, hou je taai en ik lees je gauw weer  :bussi:

Idd, ik maak juist hetzelfde mee. Niet echt kunnen vieren op ny ook ivm het slechte nieuws en nu nog altijd wat down. Idd morgen is er weer een dag! Ik wens jou ook heel veel sterkte toe! Hopelijkt komt alles weer goed.

skater prrrt

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: 6 januari 2015, 22:44:47 »
gelukkig miljaar allemaal

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #104 Gepost op: 10 januari 2015, 15:06:11 »

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #105 Gepost op: 11 januari 2015, 21:31:51 »

Jaaa, ik ben er nog! Drukke tijden geweest.
Hoe is het met je? :)

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #106 Gepost op: 14 januari 2015, 15:56:39 »
Jaaa, ik ben er nog! Drukke tijden geweest.
Hoe is het met je? :)

Prima hoor  :bussi:
Hoe is het met jou?
Hopelijk gaat het nu wat beter met je, hier is de situatie nog niet optimaal maar het gaat al de goede kant op :)

Wiradj Dindiali is homo

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: 13 mei 2015, 18:27:12 »
Annabelle (2014)

geregisseerd door John R. Leonetti
met Annabelle Wallis, Ward Horton en Alfre Woodard

John Form heeft het perfecte cadeau gevonden voor zijn zwangere vrouw Mia; een prachtige vintage pop in een witte bruidsjurk. Heel lang zal ze echter niet kunnen genieten van de pop, die de naam Annabelle draagt. Op een avond worden de buren van John en Mia geïnfiltreerd door leden van een satanische sekte, waarbij vergoten bloed en terreur niet het enige is dat ze achterlaten. De sekteleden hebben namelijk een demonische entiteit opgeroepen die zich nu verschuilt in de pop Annabelle

<a href="https://www.youtube.com/v/SdGBRZAZfqA" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/SdGBRZAZfqA</a>

Deze film heb ik in de bios gezien
Niet zo goed als the conjouring maar zeker wel leuk als je een avondje niks te doen hebt en even wilt griezelen, draait nog in de bios maar op onderstaande link kan je 'm ook bekijken

http://putlocker.is/watch-annabelle-online-free-putlocker.html
Echt een enge film was dit!!

Offline Jawi

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #108 Gepost op: 17 december 2015, 13:39:44 »
Hamari Adhuri Kahani

Kaise.nl

« Reactie #108 Gepost op: 17 december 2015, 13:39:44 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: