collapse

Auteur Topic: Aanraders films?  (gelezen 18070 keer)

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Aanraders films?
« Reactie #30 Gepost op: 28 september 2014, 18:07:42 »
Ahhh dat is wel echt lief hoor zo een verassing, heel attent van je dat je eraan hebt gedacht
Sommige gasten zijn al jaren samen met hun vriendin en nog vergeten ze elke keer wanneer hun schatje precies jarig is en ja ik weet dat veel heren zich hierin zullen herkennen, maken jullie maar aantekeningen hoe het wel hoort, want skaterboy heeft het tenminste begrepen hoe je een dame moet behandelen :P
Mijn vriend weet dat hij niet ermee kan wegkomen om mijn verjaardag te vergeten want hij krijgt zodanig op zijn kop van mij dat hij het daarna nooit meer vergeet, die dag staat voortaan voor altijd in zijn geheugen gegrift  ;-)
Leuk dat je weer naar haar toe gaat, hoevaak ben je nu al in india geweest en zou je daar willen wonen als je schatje het vraagt

Haha wat heb je misschien gedaan, waardoor ie je verjaardag nooit meer vergeet?
Jep ik kijk er al naar uit om terug te gaan. Ben het afgelopen jaar 2 keer geweest, en laatste keer heb ik haar dus leren kennen. Volgend jaar nog eens teruggaan! Hopelijk kunnen we snel samenwonen, want gemis is hard! Nuja, komt wel goed. Jij geen reisjes gepland met the boyfriend?

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 28 september 2014, 18:07:42 »

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #31 Gepost op: 28 september 2014, 18:10:48 »
atrubhoomi: A Nation Without Women (2003)

A woman, attended by two midwives, is giving birth in a small village in India. When the child's cry rings, the father bangs on a steel plate to attract the attention of all the villagers, who assemble, eager to hear the good news. But when the midwife announces that the child is a daughter, the banging stops, followed by a stunned silence. Shortly thereafter the father takes the baby and drowns it in a Calderon of milk. This practice continues on and as a result, many years later there are men and boys everywhere and no women. A widowed man, Ramsharan, ponders his plight and that of his two grown son, who he is unable to get married. No marriage has taken in this village for 15 years, save for one, which was annulled as the young 14-year old bride turned out to be a 14 year old boy. But there is hope when a friend informs Ramsharan that he has located a bride for his eldest, a beautiful young woman named Kalki, who lives nearby, sheltered by her father. Ramsharan pays a substantial dowry for Kalki and gets her married to his eldest - or so he hopes - for every male in the village, including his younger son, Sooraj, and he himself wants a piece of Kalki - for himself - and are willing to do anything to satiate their non-existent sex-life.

Over a basin of milk used ceremoniously to drown a newborn girl, a narrator says, "Thousands of baby girls are either aborted or drowned at birth every day in India. Dowry is the cause. Where will this crime lead us to?" In an imagined near future where there are virtually no women, a high-caste village man pays dearly for a wife for his five adult sons. It's the first wedding in the village in 15 years. The bride is Kalki, who puts her faith in the youngest son (the only family member who is not a brute), then in her father, and then in a servant lad. Her desperation worsens as family and village turn against her. Caste tensions rise. Is there any hope for her?

http://www.imdb.com/media/rm4223715584/tt0379375?ref_=ttmd_md_pv#

Deze heb ik nog niet gezien. Zieter er een serieuze film uit, ben niet echt voor de serieuze films. Ik hou meer van entertainment, thrillers, mysterie, romcom, action en komedies. Alle andere genres dus haha! Heb jij hem gzn?

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #32 Gepost op: 28 september 2014, 19:59:19 »
Deze heb ik nog niet gezien. Zieter er een serieuze film uit, ben niet echt voor de serieuze films. Ik hou meer van entertainment, thrillers, mysterie, romcom, action en komedies. Alle andere genres dus haha! Heb jij hem gzn?

Hejjjj whats up
Heb m zelf wel gezien ja, heel aangrijpende en zware film inderdaad die je niet zo snel vergeten zal
Zit nu naar een bollywood horror/thriller te kijken, je voelt door de hele film heen zo'n een dreigend sfeertje, best wel creepy en ik ben in mijn uppie  :smile003:

Vaastu shastra

Storyline
Dr. Jhilmil Rao works in a Pune Hospital, and lives in a flat with her writer husband, Virag her sister, Radhika; and son, Rohan. The family decides to re-locate to Saswade about 12 km from Pune in a spacious bungalow. Virag finds the necessary solitude to carry on with his writing, Radhika and Jhilmil take the car for college and work respectively, while Rohan is delighted that he has ample place to play. He soon befriends two other children Manish and Jyoti and informs his parents accordingly. Since there is no neighbor anywhere within sight, they think that he has an active imagination like his dad. They decide to hire a maid, Rukma, to look after him. Subsequently, Rohan complains that Rukma had tried to kill him by trying to push him under a truck, but Rukma denies this. Rohan also accuses Rukma of stealing property from their house, which Rukma vehemently denies. The next day the Police Inspector Bhupal Gorpade, informs the Raos that Rukma has been killed by a hit and run driver...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #33 Gepost op: 1 oktober 2014, 09:13:56 »
Ja he, ek villain is geinspireerd door een koreaanse film " I saw the devil"
De koreaanse versie vond ik eigenlijk beter maar ik ben ook echt een fan van koreaanse films
Nog bedankt voor het schoonmaken vd topic vinod

Ah dat wist ik niet.. leuk feitje!...

Heb je nog leuke aanraders qua Bollywood films??  :smile002:
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #34 Gepost op: 1 oktober 2014, 09:14:26 »
Hejjjj whats up
Heb m zelf wel gezien ja, heel aangrijpende en zware film inderdaad die je niet zo snel vergeten zal
Zit nu naar een bollywood horror/thriller te kijken, je voelt door de hele film heen zo'n een dreigend sfeertje, best wel creepy en ik ben in mijn uppie  :smile003:

Vaastu shastra

Storyline
Dr. Jhilmil Rao works in a Pune Hospital, and lives in a flat with her writer husband, Virag her sister, Radhika; and son, Rohan. The family decides to re-locate to Saswade about 12 km from Pune in a spacious bungalow. Virag finds the necessary solitude to carry on with his writing, Radhika and Jhilmil take the car for college and work respectively, while Rohan is delighted that he has ample place to play. He soon befriends two other children Manish and Jyoti and informs his parents accordingly. Since there is no neighbor anywhere within sight, they think that he has an active imagination like his dad. They decide to hire a maid, Rukma, to look after him. Subsequently, Rohan complains that Rukma had tried to kill him by trying to push him under a truck, but Rukma denies this. Rohan also accuses Rukma of stealing property from their house, which Rukma vehemently denies. The next day the Police Inspector Bhupal Gorpade, informs the Raos that Rukma has been killed by a hit and run driver...

Ik ga deze film halen.. ben benieuwd.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #35 Gepost op: 2 oktober 2014, 14:20:47 »
Hejjjj whats up

Vaastu shastra

Storyline

Heb hem al gezien! :) Ik vond hem wel goed.

Bang Bang en Haider zijn vandaag uit! Ze zien er allebei awesome uit! Moet ik zo snel mogelijk zien, tzal in de cinema worden denk ik. Ga jij niet kijken? Neem je boyfriend mee naar Bang Bang, is wel iets voor mannen, veel actie en hollywoodachti g film :)

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #36 Gepost op: 12 oktober 2014, 18:34:32 »
Ik ga deze film halen.. ben benieuwd.

Moet je zeker doen vinod, laat maar aan ons weten wat je ervan vond
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #37 Gepost op: 12 oktober 2014, 19:25:48 »

India
Drama
165 minuten

geregisseerd door Aamir Khan
met Aamir Khan, Darsheel Safary en Tisca Chopra

Ishaan Awasthi is een achtjarige jongen, die meer geïnteresseerd is in zijn omgeving, dan in school. Hierdoor wordt hij naar kostschool gestuurd. Ook hier haalt hij slechte cijfers. Wanneer een nieuwe leraar, Ram Shankar Nikumbh, op de school verschijnt, verandert dit echter. De leraar geeft les waarbij hij 'denken en dromen' centraal stelt, in plaats van de traditionele methodes. Nikumbh komt erachter dat Ishaan ongelukkig is en hij probeert hem te helpen.

Deze had ik vandaag gezien samen met mijn nicht, heel ontroerende film en zeker een aanrader als je hem nog niet hebt gezien :)

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #38 Gepost op: 12 oktober 2014, 19:55:42 »
Heb hem al gezien! :) Ik vond hem wel goed.

Bang Bang en Haider zijn vandaag uit! Ze zien er allebei awesome uit! Moet ik zo snel mogelijk zien, tzal in de cinema worden denk ik. Ga jij niet kijken? Neem je boyfriend mee naar Bang Bang, is wel iets voor mannen, veel actie en hollywoodachti g film :)

Woow haider ziet er gaaf uit die wil ik zeker gaan zien en als me vriend niet mee wilt mag ik wel met jou mee toch of ben je al geweest :P
Bang bang zal hij zeker leuk vinden maar is mij weer te druk en teveel geweld...

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #39 Gepost op: 13 oktober 2014, 22:05:02 »
Woow haider ziet er gaaf uit die wil ik zeker gaan zien en als me vriend niet mee wilt mag ik wel met jou mee toch of ben je al geweest :P
Bang bang zal hij zeker leuk vinden maar is mij weer te druk en teveel geweld...

Haha, ik heb ze ondertussen al gezien! Haider is alleen goed als je van acteerprestati es houdt. Film was echt saai, heb me echt zitten vervelen. Bang Bang vond ik wel goed! Nuja, ligt aan smaak misschien ook, ik hou meer van entertainment.

Heb ook Kahaani gezien van Vidya Balan! Wel een goeie mysterie thriller, als je de doorsnee films al beu bent, dan moetje deze zeker checken! :) Gaat over een zwangere vrouw die naar India komt op zoek naar haar man die vermist is.

En inderdaad de hierboven vermelde film Taree Zameen Par heb ik ook al gezien. Mooie film, inspirerend en doet dromen dat je alles kan bereiken in het leven.

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #40 Gepost op: 13 oktober 2014, 22:11:01 »

Ik heb veel aanraders hoor, als je kan zeggen welk genre je graag hebt :)

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #41 Gepost op: 16 oktober 2014, 20:53:29 »
Haha, ik heb ze ondertussen al gezien! Haider is alleen goed als je van acteerprestati es houdt. Film was echt saai, heb me echt zitten vervelen. Bang Bang vond ik wel goed! Nuja, ligt aan smaak misschien ook, ik hou meer van entertainment.

Heb ook Kahaani gezien van Vidya Balan! Wel een goeie mysterie thriller, als je de doorsnee films al beu bent, dan moetje deze zeker checken! :) Gaat over een zwangere vrouw die naar India komt op zoek naar haar man die vermist is.

En inderdaad de hierboven vermelde film Taree Zameen Par heb ik ook al gezien. Mooie film, inspirerend en doet dromen dat je alles kan bereiken in het leven.

Balen dat haider zo tegenviel had me wel erop verheugd want de trailer zag er spectaculair uit maar ja kahaani lijkt me een leuke vervanger ga ik die maar eens bekijken  ;-)
Nog meer leuke films in het verschiet

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #42 Gepost op: 17 oktober 2014, 01:37:58 »
Balen dat haider zo tegenviel had me wel erop verheugd want de trailer zag er spectaculair uit maar ja kahaani lijkt me een leuke vervanger ga ik die maar eens bekijken  ;-)
Nog meer leuke films in het verschiet

Binnenkort komt happy new year uit. Lijkt niet zo speciaal na het zien van de trailer, maar ben wel benieuwd. Laat maar weten wat je van kahaani vond?

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #43 Gepost op: 18 oktober 2014, 02:28:56 »
Binnenkort komt happy new year uit. Lijkt niet zo speciaal na het zien van de trailer, maar ben wel benieuwd. Laat maar weten wat je van kahaani vond?

Ben zeer erover te spreken, zelfs mijn vriend die niet van bollywood houdt heeft heel geboeid zitten kijken en vond em verassend goed, deze film krijgt een mooi plekje in mijn top 15 ;-)  :smile020:

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #44 Gepost op: 18 oktober 2014, 02:38:32 »
Ik had onlangs een nieuwe site ontdekt waarop je films kan kijken putlocker.is heb je een heel groot aanbod op en mischien ook leuk voor de mensen die films willen kijken maar geen zin hebben in torrents gedoe

@princesita

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 19 oktober 2014, 20:36:17 »
ik vind kwaliteit van putlocker niks
deze is beter www.freevid.com/indianmovie/new
ook in hd quality

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #46 Gepost op: 21 oktober 2014, 20:28:34 »
Ben zeer erover te spreken, zelfs mijn vriend die niet van bollywood houdt heeft heel geboeid zitten kijken en vond em verassend goed, deze film krijgt een mooi plekje in mijn top 15 ;-)  :smile020:

Haha jaa is een film met niet teveel zingen en dansen errond! Heb ook es gekeken naar Vicky Donor. Al gezien? Ik vond hem echt goed. Gaat over een sperm donor en de relatie met zijn vriendin. Alles leuk en wel tot zijn vriendin het te weten komt. Originele feel good film. 4/5

Dan heb ik ook es gekeken naar daawat e ishq. Gaat over vader dochter die het beu zijn dat in India meisjes enkel kunnen huwen als ze een bruidsschat meegeven. Ze besluiten om één van de jongens op te lichten die ook een bruidsschat vraagt. Maar dit jongen is niet zoals de rest. Hij wordt verliefd op het meisje... Mss niet echt iets voor jou. Als je gwn een avondje entertainment wilt, is het goed. 2.5/5

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #47 Gepost op: 21 oktober 2014, 20:31:40 »
Haha jaa is een film met niet teveel zingen en dansen errond! Heb ook es gekeken naar Vicky Donor. Al gezien? Ik vond hem echt goed. Gaat over een SPERM donor en de relatie met zijn vriendin. Alles leuk en wel tot zijn vriendin het te weten komt. Originele feel good film. 4/5

zit je weer vies te praten belg?  :86hsj60:

lambiek

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 21 oktober 2014, 20:52:31 »
zit je weer vies te praten belg?  :86hsj60:

zijn hijra kledinglijn hahaha

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #49 Gepost op: 21 oktober 2014, 21:52:54 »
Haha jaa is een film met niet teveel zingen en dansen errond! Heb ook es gekeken naar Vicky Donor. Al gezien? Ik vond hem echt goed. Gaat over een sperm donor en de relatie met zijn vriendin. Alles leuk en wel tot zijn vriendin het te weten komt. Originele feel good film. 4/5

Dan heb ik ook es gekeken naar daawat e ishq. Gaat over vader dochter die het beu zijn dat in India meisjes enkel kunnen huwen als ze een bruidsschat meegeven. Ze besluiten om één van de jongens op te lichten die ook een bruidsschat vraagt. Maar dit jongen is niet zoals de rest. Hij wordt verliefd op het meisje... Mss niet echt iets voor jou. Als je gwn een avondje entertainment wilt, is het goed. 2.5/5

Dat vond ik ook leuk aan de film, want ik klaag altijd erover dat er teveel dans en muziek zit in bollywood films waardoor het lijkt alsof je naar toneel kijkt maar bij deze had ik dat niet dus daarmee had ie extra punten gescoord
Die film over sperma donor lijkt mij wel leuk, mijn complimenten trouwens dat jij niet ingaat op die kwal hierboven, dat is ook beter wat hij is alleen op ruzie uit omdat er niks te beleven valt in zijn miserabel leventje  :smile001:

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #50 Gepost op: 21 oktober 2014, 21:57:44 »
Dat vond ik ook leuk aan de film, want ik klaag altijd erover dat er teveel dans en muziek zit in bollywood films waardoor het lijkt alsof je naar toneel kijkt maar bij deze had ik dat niet dus daarmee had ie extra punten gescoord
Die film over sperma donor lijkt mij wel leuk, mijn complimenten trouwens dat jij niet ingaat op die kwal hierboven, dat is ook beter wat hij is alleen op ruzie uit omdat er niks te beleven valt in zijn miserabel leventje  :smile001:

volgens mij citeer ik skatergay, moet je mij weer hebben of kan je niet zonder me op kaise   :smile004: :lol093: :emot19: :86hsj60: :86hsj60: :86hsj60:

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #51 Gepost op: 21 oktober 2014, 22:15:03 »

volgens mij citeer ik skatergay, moet je mij weer hebben of kan je niet zonder me op kaise   :smile004: :lol093: :emot19: :86hsj60: :86hsj60: :86hsj60:

Niet de rollen omdraaien, want jij bent onder heel veel namen bezig geweest om hier de boel op te jutten terwijl wij ons helemaal niet met jou bezig houden
Laat skaterboy met rust en mij ook, viezerikken als jij horen niet in deze topic thuis

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #52 Gepost op: 22 oktober 2014, 00:24:29 »
Niet de rollen omdraaien, want jij bent onder heel veel namen bezig geweest om hier de boel op te jutten terwijl wij ons helemaal niet met jou bezig houden
Laat skaterboy met rust en mij ook, viezerikken als jij horen niet in deze topic thuis

ten eerste reageer ik niet onder gast, dus doe je huiswerk beter :roflol: :lol (2): en ten 2e jij praat over sperma, dus wie is die viezerik nu ?? :emot19: :emot19: :emot19: :emot19: :emot19:  hier op jou komt ie :free-sexy-smileys-947:

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #53 Gepost op: 22 oktober 2014, 00:49:27 »
ten eerste reageer ik niet onder gast, dus doe je huiswerk beter :roflol: :lol (2): en ten 2e jij praat over sperma, dus wie is die viezerik nu ?? :emot19: :emot19: :emot19: :emot19: :emot19:  hier op jou komt ie :free-sexy-smileys-947:

Niet klagen als je weer een ban krijgt voor jouw onsmakelijk gedrag op het forum
Welterusten

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #54 Gepost op: 22 oktober 2014, 01:53:54 »
Niet klagen als je weer een ban krijgt voor jouw onsmakelijk gedrag op het forum
Welterusten
[/quote
Welterusten

Niet op reageren princesita... Ik had al een reactie verwacht van die loser. Gwn negeren en dat hondje zal stoppen met blaffen. Als je de film gezien hebt, zal je zien dat het over een serieus thema gaat (komisch overgebracht). Ouders die kinderen willen maar deze niet kunnen krijgen op een natuurlijke manier, dus moeten ze op zoek naar een donor. We zullen zien of bluesky nog lacht, als hij later geen kinderen kan krijgen. Maar ik begrijp het. Hij is nog kind en zulke reacties verwacht je wel van kindjes die voor de eerste keer over sperm horen.

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #55 Gepost op: 22 oktober 2014, 02:24:39 »
Welterusten

ga klagen dan, wat jij niet weet dat jij ook diie ban krijgt en ik heb al een hele goeie reden  :86hsj60: :86hsj60: :86hsj60: :86hsj60: :86hsj60: :86hsj60: :86hsj60: :emot19: :emot19: :emot19: :emot19:

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #56 Gepost op: 22 oktober 2014, 11:12:49 »
Niet op reageren princesita... Ik had al een reactie verwacht van die loser. Gwn negeren en dat hondje zal stoppen met blaffen. Als je de film gezien hebt, zal je zien dat het over een serieus thema gaat (komisch overgebracht). Ouders die kinderen willen maar deze niet kunnen krijgen op een natuurlijke manier, dus moeten ze op zoek naar een donor. We zullen zien of bluesky nog lacht, als hij later geen kinderen kan krijgen. Maar ik begrijp het. Hij is nog kind en zulke reacties verwacht je wel van kindjes die voor de eerste keer over sperm horen.

Deze mensen zijn allang niet meer intressant voor me hoor skaterboy, die kleuters doen hun best maar om ons dwars te zitten ben niet iemand die daarvoor op de vlucht slaat want omdat ze anderen zover hebben gekregen denken ze het bij iedereen te kunnen wat niet het geval is, af en toe reageer ik wel op die kinderachtige dingen van ze zodat ze wat te doen hebben op het forum ;-)

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #57 Gepost op: 22 oktober 2014, 12:37:36 »
Skaterboy versta jij eigenlijk hindi, ik alleen sommige woordjes
Vind t wel jammer hoor en soms is het ook lastig als je geen ondertiteling bij die bollywood films hebt want dan kan je het niet goed volgen, neppe koelie ben ik he  :smile004:  :P

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #58 Gepost op: 22 oktober 2014, 21:00:03 »
Skaterboy versta jij eigenlijk hindi, ik alleen sommige woordjes
Vind t wel jammer hoor en soms is het ook lastig als je geen ondertiteling bij die bollywood films hebt want dan kan je het niet goed volgen, neppe koelie ben ik he  :smile004:  :P

Ja hoor ik versta en praat Hindi volledig. Vandaar ook mijn interesse voor bollywoodfilms :) Mijn vriendin spreekt het ook, anders zoude we elkaar niet kunnen verstaan haha, nuja mss in het Engels wel nog, maar heb liever Hindi. Haha ik wist niet dat je geen Hindi kon. Respect dat je toch bollywoodfilms kijkt, ik kan me voorstellen dat het toch heel wat moelijker is om te volgen dan. Als je veel films gaat kijken, ga je het wel leren ;). Hindi bolna itna v mushkil nahi hai (Hindi spreken is niet zo moeilijk) :D

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #59 Gepost op: 23 oktober 2014, 08:40:25 »
Ja hoor ik versta en praat Hindi volledig. Vandaar ook mijn interesse voor bollywoodfilms :) Mijn vriendin spreekt het ook, anders zoude we elkaar niet kunnen verstaan haha, nuja mss in het Engels wel nog, maar heb liever Hindi. Haha ik wist niet dat je geen Hindi kon. Respect dat je toch bollywoodfilms kijkt, ik kan me voorstellen dat het toch heel wat moelijker is om te volgen dan. Als je veel films gaat kijken, ga je het wel leren ;). Hindi bolna itna v mushkil nahi hai (Hindi spreken is niet zo moeilijk) :D

Knap van jou, wil het ook graag leren dus praat maar soms hindi tegen me hoor zoals je hierboven doet dan zal ik het sneller op pikken  :smile001:
Ik was gisteren heel vroeg in slaap gevallen om 9 uur al en daardoor was ik vroeg uit de veren, dus ik dacht ik kom maar ff wat voor je typen
Ik heb het een beetje tanda dus ben nu chai aan het drinken om lekker warm te worden van binnen, deze chaurie gaat vandaag heel rustig opstarten hoef toch pas laat te beginnen en dat komt goed uit want dan kan ik nog even studeren en wat surfen op internet
Leuk trouwens dat we hier over luchtige dingen kunnen praten, jij bent tenminste een normaal persoon en niet als die rare gasten die nooit normaal kunnen reageren, mujko tumse pasandh hai  :smile020:
Fijne dag lieve skaterboy

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 23 oktober 2014, 08:40:25 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: