collapse

Auteur Topic: Havana zat 23 aug op zon 24 aug, te Denhaag (meisje, anisha, 20, India)  (gelezen 2778 keer)

xXadjayXx

• Gast
pffff Hallo goedemorgen luitjes,

Ik had nooit verwacht dat ik hier ooit een bericht zou plaatsen hahah....maar bij deze, eens moet de eerste keer zijn. Meestal gebruik ik deze forum niet als laatste hulpmiddel om iemand te leren kennen, maar toch ontmoette ik vandaag een leuke meid. Ze heet anisha,nisha... iets in die richting, ze studeert nog en is 20 jaartjes jong, ook woont ze op haar eigen benen rond Denhaag centraal op kamers. Ik kan me herinneren dat ze nog zei dat ze in een flat woonde. Ze was in Havana (club) een verjaardag aan het vieren. En ze komt uit India.

Wie kan me in contact brengen met haar, Ik vertelde haar dat ik naar binnen ging en dat ik haar daarna binnen zou zien, maar heb der daarna niet meer gevonden, dusjaa....dan maar kaise.nl

Echt akward dit :spank:

Groetjes, ik

Kaise.nl

xXadjayXx

• Gast
Re: Havana zat 23 aug op zon 24 aug, te Denhaag (meisje, anisha, 20, India)
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2014, 07:26:14 »
Owhjah nog een detail ze vroeg me om een sigaret en gaf me daarvoor in plaats een kus op de wang :smile004: nou eigenlijk vroeg ik het :lol (2):

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2014, 17:03:21 »
Zo lief
Hoop dat je haar snel vindt :)
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

xXadjayXx

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 26 augustus 2014, 10:24:12 »
Zo lief
Hoop dat je haar snel vindt :)

Thnkyou, het is nog niet waar op gehoopt had. Maar we geven niet op :P

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 27 augustus 2014, 13:43:31 »
Thnkyou, het is nog niet waar op gehoopt had. Maar we geven niet op :P

Nog steeds niks
Ik blijf voor je duimen hoor :smile020:
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

boelller

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 7 januari 2015, 10:57:24 »
egt een balhaar adjay balt ze eigen nicht nu zoek die kleine meids wehehhe en blij met een kusj boeler hoor

schreeuw om aandacht

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 7 januari 2015, 18:10:44 »
pffff Hallo goedemorgen luitjes,

Ik had nooit verwacht dat ik hier ooit een bericht zou plaatsen hahah....maar bij deze, eens moet de eerste keer zijn. Meestal gebruik ik deze forum niet als laatste hulpmiddel om iemand te leren kennen, maar toch ontmoette ik vandaag een leuke meid. Ze heet anisha,nisha... iets in die richting, ze studeert nog en is 20 jaartjes jong, ook woont ze op haar eigen benen rond Denhaag centraal op kamers. Ik kan me herinneren dat ze nog zei dat ze in een flat woonde. Ze was in Havana (club) een verjaardag aan het vieren. En ze komt uit India.

Wie kan me in contact brengen met haar, Ik vertelde haar dat ik naar binnen ging en dat ik haar daarna binnen zou zien, maar heb der daarna niet meer gevonden, dusjaa....dan maar kaise.nl

Echt akward dit :spank:

Groetjes, ik
wat een loser. ze heeft zoveel indruk op je gemaakt dat je haar naam niet eens duidelijk kan vertellen...

Offline Zed

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2015, 14:58:02 »
Owhjah nog een detail ze vroeg me om een sigaret en gaf me daarvoor in plaats een kus op de wang :smile004: nou eigenlijk vroeg ik het :lol (2):
koulo playboy

Kaise.nl

« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2015, 14:58:02 »