collapse

Auteur Topic: Het spookt op jarikaba  (gelezen 1123 keer)

royky

• Gast
Het spookt op jarikaba
« Gepost op: 2 augustus 2014, 18:07:44 »
Dit ik mijn verhaal:Het was in 2002 ik woonde nog in suriname hed een contract bij surland dat is de bananen plantage. en nu komt het,ik was aan het werken ik moest al die droge bladeren van de planten weg halen en hoe het zo bedicht is van al die droge hangede bladeren zie je niet verder dan dertig meter en iedereen heeft zijn egen stukje wat hij moet schoon maken of bewerken dus ik was lekker bezig met me werk.en op een gegeven moment horde  ik mensen praten maar ik bezig was je weet die droge bladeren maken een hoop lawaai want je moet er ook op lopen  dus hiel ik effe met werken om beter te horen wie het was ik dacht eerst dat het een paar colega,s waren dus ik aandachtig luisteren maar tot mijn verbazing hielt het op dus dacht misgien waren het me colega,s die voorbij liepen dus ging ik verder met me werk now nog geen tweentig seconde hoorde ik weer gepraat en weer stopte ik met me werk on te luisteren wie het was dacht ook dat ze een grapje met uit halden maar toen was het weer stil ik dacht toen in me zelf dat dit niet goed kom zijn maar ik was niet bang maar het was bijna tijd dus liep maar de weg toen kwam ik me werkgever tegen heb ik em vertelt dat ik stemmen hoorde tijdens het werk toen zei hij op zijn buurt want hij werkt heel lang daar ,ja dus hij zei dus dat hij me morgen wat wil laten zien dus morgen aangebroken naam hij me gelijk naar een plek waar een oude graaf steen stond ik kon mijn ogen niet geloven en nog erbij schelp erom heen toen pas begreep ik wat het was,het was een jodse graaf steen niet op mijn typen letten

Kaise.nl

Het spookt op jarikaba
« Gepost op: 2 augustus 2014, 18:07:44 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: