collapse

Auteur Topic: relatie met levenspartner en eerlijke huwelijkspartner.  (gelezen 1990 keer)

hindoeataanseheer

• Gast
relatie met levenspartner en eerlijke huwelijkspartner.
« Gepost op: 12 juni 2014, 19:43:19 »
Hindoestaanse heer van 29 jaar zoekt een hindoestaanse dame of een ander volk is ook ok. Verder ben ik lief, open en eerlijk en ben 178m en ben good looking. Ik rookt niet en drinkt ook geen alcohol.

Het gaat om relatie en levenspartner doel een huwelijkspartn er.
Iemand die lief en open en eerlijk is. Ik zoekt iemand die goed bij zijn verstand is en niet iemand die egoistische is en iemand die in het plaatje past. Tegenwoordig moetje eerst weten met wie je allemaal te maken hebt. Vrouwen met kinderen hoeven ook niet te reageren. Wil je een normale eerlijke leven en huwelijk? Wil het graag verder settelen zonder daarbij tijd te gaan verliezen, herken je hier in reageer dan.

Mail op

hindoestaansep [email protected]

Reageer indien je zelf hier kunt vinden op de bovenstaande schets.

Tegenwoordig lukt het niet in het echt dus, daarom probeer ik het maar via deze weg. Als je mensen iets in het echt vraagt', hebben ze allemaal hun grote bek maar open staan.

Reageer indien je zelf hier kunt vinden. Liefste goed nadenken voordat je reageert dit is iets serieus.

Hou je van geld en rijk worden en van sex hebben met andere jongens of rotzooien met anderen en je wilt geen toekomst. En hou je van geld en auto en matrialistisch e dingen. Je kan je zelf niet beheersen in iemand zijn waarden. Hebt je een brutaliteit mentaliteit of een nederlandse mentaliteit van hou je even van contact houden, boeit mij niet en hebt geen tijd. De meeste dames die op sites radha en humsafar zich hebben ingeschreven, kunnen simple hier reageren wat niet een ingewikkelde weg is.

Liefste niet reageren, duidelijk! Dan weten waar de wereld om draait.

Kaise.nl

relatie met levenspartner en eerlijke huwelijkspartner.
« Gepost op: 12 juni 2014, 19:43:19 »

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: relatie met levenspartner en eerlijke huwelijkspartner.
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2014, 00:13:48 »
Wie is hindoestaansep op  :dontknow:
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline Jiggaynesegirl

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 16 juni 2014, 17:26:01 »
Ik boet mezelf aan want ik kom in aanmerking en ik kan mijzelf heel goed vinden hierin ik heb geen nederlanse metaliteit en brutaliteit ik hou niet van geld en van sex ik kan heel goet koken en dweilen en ik wil ook kinderen precies te zijn 4 stuks 2 jonges 2meisejes als je heb goede bana en goed verdien sorrie ik bedoelde als je heb goede baan dan wil met jou wel trouwens want man moet werken en vrouw moet schoonmaken zie je ik heb geen nederlanse brutaliet en mentaliet

dankjewel en meel mij op [email protected]

Ik en me man uit India

skaterboy'

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2014, 17:32:31 »
Ik boet mezelf aan want ik kom in aanmerking en ik kan mijzelf heel goed vinden hierin ik heb geen nederlanse metaliteit en brutaliteit ik hou niet van geld en van sex ik kan heel goet koken en dweilen en ik wil ook kinderen precies te zijn 4 stuks 2 jonges 2meisejes als je heb goede bana en goed verdien sorrie ik bedoelde als je heb goede baan dan wil met jou wel trouwens want man moet werken en vrouw moet schoonmaken zie je ik heb geen nederlanse brutaliet en mentaliet

dankjewel en meel mij op [email protected]

gij is een typ voor mij

natasja

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2014, 19:32:00 »
Als iemand serieus en interesse heeft, mag je mij mailen op mijn adres.

Kom niet met onzin en bullshit, trouwens ik lees die rommel hier niet. Ik kijk wel in postvakje!

Alsd je geen interesse hebt boeit mij geen moer!

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2014, 15:59:59 »
Het is niet te geloven hoe diep Hindoestanen zijn geschonken. En Savitri, jij bent ook helemaal de weg kwijt sinds Ronny je heeft gelaten. Ga door met je leven, betie en blijf niet onnodig reageren op onnozele  topics.

Liefs,
Ved Vyaas (Adi Shankar)

losertje

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 21 juni 2014, 11:17:56 »
Hindoestaanse heer van 29 jaar zoekt een hindoestaanse dame of een ander volk is ook ok. Verder ben ik lief, open en eerlijk en ben 178m en ben good looking. Ik rookt niet en drinkt ook geen alcohol.

Het gaat om relatie en levenspartner doel een huwelijkspartn er.
Iemand die lief en open en eerlijk is. Ik zoekt iemand die goed bij zijn verstand is en niet iemand die egoistische is en iemand die in het plaatje past. Tegenwoordig moetje eerst weten met wie je allemaal te maken hebt. Vrouwen met kinderen hoeven ook niet te reageren. Wil je een normale eerlijke leven en huwelijk? Wil het graag verder settelen zonder daarbij tijd te gaan verliezen, herken je hier in reageer dan.

Mail op

Reageer indien je zelf hier kunt vinden op de bovenstaande schets.

Tegenwoordig lukt het niet in het echt dus, daarom probeer ik het maar via deze weg. Als je mensen iets in het echt vraagt', hebben ze allemaal hun grote bek maar open staan.

Reageer indien je zelf hier kunt vinden. Liefste goed nadenken voordat je reageert dit is iets serieus.

Hou je van geld en rijk worden en van sex hebben met andere jongens of rotzooien met anderen en je wilt geen toekomst. En hou je van geld en auto en matrialistisch e dingen. Je kan je zelf niet beheersen in iemand zijn waarden. Hebt je een brutaliteit mentaliteit of een nederlandse mentaliteit van hou je even van contact houden, boeit mij niet en hebt geen tijd. De meeste dames die op sites radha en humsafar zich hebben ingeschreven, kunnen simple hier reageren wat niet een ingewikkelde weg is.

Liefste niet reageren, duidelijk! Dan weten waar de wereld om draait.

Jij bent een sukkel en een loser, vandaar dat je via deze weg aan een vrouw wilt komen wat je toch niet gaat lukken.
Een hindoestaanse vrouw zit echt niet op een loser als jou te wachten.
Waarom mag een vrouw niet van sex houden met andere mannen? Who the fuck ben jij. Zowat over de hele wereld wordt er geneukt. Jij weet duidelijk niet hoe het werkt in het leven, je denkt zeker het leven is een bollywoodfilm? Ontmoeten en ja hoor gelijk trouwen, nou nee zo werkt het niet. Sex is nou eenmaal een heel belangrijk iets in het leven, EN JA OOK VOOR EEN VROUW, ben je zo een onzekere man dat je zo een vrouw niet zou willen of zo?

Succes loserrrrr, raad je aan om een vrouw uit de boitie te gaan zoeken

Tbihh

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2014, 10:08:03 »
Jij bent een sukkel en een loser, vandaar dat je via deze weg aan een vrouw wilt komen wat je toch niet gaat lukken.
Waarom mag een vrouw niet van sex houden met andere mannen? Who the fuck ben jij. Zowat over de hele wereld wordt er geneukt. Jij weet duidelijk niet hoe het werkt in het leven, je denkt zeker het leven is een bollywoodfilm? Ontmoeten en ja hoor gelijk trouwen, nou nee zo werkt het niet. Sex is nou eenmaal een heel belangrijk iets in het leven, EN JA OOK VOOR EEN VROUW, ben je zo een onzekere man dat je zo een vrouw niet zou willen of zo?

waarlm log je niet gewoon in, shabba?

Offline Jiggaynesegirl

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2014, 15:48:48 »

Die uit de boitie zijn nog 10x erger.
Die doen het met hun neef achter de schutting als familie slaapt.  :a078:

Ik en me man uit India

Kaise.nl

« Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2014, 15:48:48 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: