collapse

Auteur Topic: Single man zoekt single/alleenstaande vrouw rond 23 jaar tot met 29 jaar  (gelezen 1497 keer)

hindoestaansepop

• Gast

Ik ben een hindoestaanse jongen rond de 29 jaar. Ik woon in Nederland.

Ik zoekt naar een lieve, aardige serieuze meisje rond 23 jaar tot met 29 jaar voor een relatie. Liefste iemand die nooit is getrouwd... Ik ga hier niet veel dingen over mij zelf neerzetten...

Je zal er van zelf achter komen als je mij op de onderstaande mail contacteert...

Life starts wanneer je contact met mij opneemt...

Als je interesse hebt mail me op

hindoestaansep op@outlook.com

P.S

Indien je kinderen hebt niet reageren en bespaar je moeite.

Kaise.nl

Offline Ludo Sanders

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Ludovic
29 jaar, man, je deelt hier niks over jezelf...maar wel eisen hebben dit en dat. Hahahahaha :roflol: :roflol:
Kunsthandelaar .

Wiradj Dindiali pijpt voor een tientje. Sla je slag!

Musa's zusje is te doen.

hindoestaansepop

• Gast

Hindoestanen grappenmakers hoeven niet te reageren. Die hebben altijd te maken met geld gebrek. Liefste blanke nederlandse met donkere blond met blauwe of groenen ogen is ook mooi.

'skaterboy

• Gast

Hindoestanen grappenmakers hoeven niet te reageren. Die hebben altijd te maken met geld gebrek. Liefste blanke nederlandse met donkere blond met blauwe of groenen ogen is ook mooi.

ik wil

rare vogel ben je

• Gast

en je zoekt die blanke op een hindoestaanse site?

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: