collapse

Auteur Topic: GRATIS proefles Bollywood dans @ vestiging in Amsterdam  (gelezen 3570 keer)

A Maniac Dance

• Gast
GRATIS proefles Bollywood dans @ vestiging in Amsterdam
« Gepost op: 15 mei 2014, 10:20:10 »
Bollywood fans, we beginnen 21 mei om 19.00 weer met een geheel NIEUW dans trimester @ Amsterdam!!

Meld je aan via amaniacdance@gmail.com of info@amaniacdance.nl voor een GRATIS proefles Bollywood dans!

Oh ja, vergeet 21 mei niet je "Lotta" mee te nemen, want we hebben hem vanaf les 1 al nodig!! Voor meer info, check: www.amaniacdan ce.nl

Waar: MFC Binnenhof, A.J. Ernstraat 112, Amsterdam
Wanneer: Woensdag 21 mei, 19.00 -20.00
Kosten: GRATIS! Als je een mail stuurt naar amaniacdance@gmail.com of info@amaniacdance.nl

Kaise.nl

GRATIS proefles Bollywood dans @ vestiging in Amsterdam
« Gepost op: 15 mei 2014, 10:20:10 »

A Maniac Dance

• Gast
Re: GRATIS proefles Bollywood dans @ vestiging in Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2014, 13:02:16 »
de locatie is wegens omstandigheden verplaatst naar Delfzijl
tjek voor meer info  www.amaniacdan ce.nl

A Maniac Dance

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2014, 18:05:33 »
Excuses voor bovenstaande, dat mogen jullie negeren. Het komt wel amateuristisch zo, maar we zijn heel professioneel. Locatie is nu Almere geworden. Meld je dus snel aan.!!!!!!

A Maniac Dance

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2014, 22:29:17 »
Excuses voor bovenstaande, dat mogen jullie negeren. Het komt wel amateuristisch zo, maar we zijn heel professioneel. Locatie is nu Almere geworden. Meld je dus snel aan.!!!!!!

Bollywood fans,

De locatie van de danslessen blijven ongewijzigd, de 2 bovenstaande berichten kunnen jullie negeren aangezien deze worden gepost door mensen die niks te doen hebben.
Voor up to date informatie houd de website in de gaten, mochten jullie vragen hebben contact ons via onze website of via de email: amaniacdance@gmail.com of info@amaniacdance.nl

A maniac dance

A Maniac Dance

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2014, 22:34:03 »
Bollywood fans,

Jullie kunnen de 2 bovenstaande berichten gewoon negeren omdat die worden geplaatst door mensen die geen leven hebben. Zodra ze zich aangesproken voelen zullen ze wel weer reageren.

De locatie van de lessen blijven ongewijzigd, voor verdere vragen kan je contact opnemen via de website of via amaniacdance@gmail.com of info@amaniacdance.nl

A Maniac Dance

maira dancequeen

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 15 mei 2014, 23:56:38 »
welke dansdiplomas heeft de lerares?

Offline m_rafi

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2014, 08:14:44 »
Areheh

Dansen jullie heel Nederland door??

FEELINGS
WEBSITE : http://feelings-band.nl

REAL II REAL
real-2-real@hotmail.com
(zangeres gezocht)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2014, 08:43:59 »
Mochten er berichten bij staan die onjuiste informatie bevatten dan kunnen jullie mij een prive bericht sturen of mij mailen op vinod@kaise.nl

Ik kan op voorhand niet inschatten welke info juist is en welke niet
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

@topic openere

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2014, 10:27:37 »
Bollywood fans,

Jullie kunnen de 2 bovenstaande berichten gewoon negeren omdat die worden geplaatst door mensen die geen leven hebben. Zodra ze zich aangesproken voelen zullen ze wel weer reageren.

De locatie van de lessen blijven ongewijzigd, voor verdere vragen kan je contact opnemen via de website of via amaniacdance@gmail.com of info@amaniacdance.nl

A Maniac Dance

je hebt wel gelijk hoor. maar door zo te reageren, kom je niet echt professioneel over...

Amoniac Dance

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2014, 13:17:09 »
welke dansdiplomas heeft de lerares?
ze heeft een verkeersdiplom a, zwemdiploma A  en dr CITO

A Maniac Dance

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 5 juni 2014, 23:23:59 »
Topic mag worden gesloten. Door kinderachtige reacties van levenloze mensen zijn er te weinig aanmeldingen. Misschien in de toekomst weer. Bedankt voor het verpesten van onze mooie initiatief.!

Rattan Rambo Kus

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 6 juni 2014, 16:36:05 »
Bedankt voor het verpesten van onze mooie initiatief.!
graag gedaan schat

ps Bel me een x rustig xxx

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12 Gepost op: 8 juni 2014, 23:32:41 »
Topic mag worden gesloten. Door kinderachtige reacties van levenloze mensen zijn er te weinig aanmeldingen. Misschien in de toekomst weer. Bedankt voor het verpesten van onze mooie initiatief.!

Erg jammer dat het niet doorgaat.
Laat je de volgende keer registreren dan kan niemand onder jouw naam verwarring veroorzaken.
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
« Reactie #13 Gepost op: 9 juni 2014, 22:37:31 »
jammel.... delfzijl ist bij mi om die ecke....    :banana:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #14 Gepost op: 9 juni 2014, 22:45:51 »
jammel.... delfzijl ist bij mi om die ecke....    :banana:

:lol (2):
Altijd als ik jou lees moet ik lachen om je schrijfstijl.
Je bent echt prettig gestoord.
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
« Reactie #15 Gepost op: 12 juni 2014, 01:49:44 »
:lol (2):
Altijd als ik jou lees moet ik lachen om je schrijfstijl.
Je bent echt prettig gestoord.
  :6ltpahv: jha egt....  tis maar net wie veel pille ik nog over habe vor die ende der woche...     :86hsj60:   
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

A Maniac Dance

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 15 juni 2014, 17:19:02 »
Erg jammer dat het niet doorgaat.
Laat je de volgende keer registreren dan kan niemand onder jouw naam verwarring veroorzaken.

Hoezo "echt jammer???"  Heb je je aangemeld dat dat je het echt jammer vind???? Waar was toen wij om aanmeldingen vroegen? Ik zou jouw naam nergens staan in onze lijstje. Dus kom nu niet slijmen, please. Want jij doet net zo hard mee.

A Maniac Dance

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #17 Gepost op: 18 oktober 2014, 02:51:26 »
Hoezo "echt jammer???"  Heb je je aangemeld dat dat je het echt jammer vind???? Waar was toen wij om aanmeldingen vroegen? Ik zou jouw naam nergens staan in onze lijstje. Dus kom nu niet slijmen, please. Want jij doet net zo hard mee.

A Maniac Dance

Zucht, je bent werkelijk een maniak en met zo een instelling moeten mensen zich inschrijven voor die rotzooi dans van je, mag je op je buik schrijven

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 3 november 2014, 09:31:46 »
Zucht, je bent werkelijk een maniak en met zo een instelling moeten mensen zich inschrijven voor die rotzooi dans van je, mag je op je buik schrijven

Ik betwijfel of dat wel de topic opener zelf is, lijkt me sterk dat ze zo aggressief reageren.. Lijkt me eerder dat het die gast is die jou en skaterboy continu loopt te irriteren... (ik verwijder nog dagelijks berichten van die gast).

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #19 Gepost op: 3 november 2014, 17:58:09 »
Ik betwijfel of dat wel de topic opener zelf is, lijkt me sterk dat ze zo aggressief reageren.. Lijkt me eerder dat het die gast is die jou en skaterboy continu loopt te irriteren... (ik verwijder nog dagelijks berichten van die gast).

Dat meen je niet
Is die gast nog steeds dagelijks bezig met zijn geklier
Zou heel goed kunnen dat hij ook hierachter zit want hij doet alles voor een beetje aandacht
Sorry to als ik iemand anders voor jou heb aangezien, weet ik het voor de volgende keer  ;-)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 6 november 2014, 11:22:38 »
Dat meen je niet
Is die gast nog steeds dagelijks bezig met zijn geklier
Zou heel goed kunnen dat hij ook hierachter zit want hij doet alles voor een beetje aandacht
Sorry to als ik iemand anders voor jou heb aangezien, weet ik het voor de volgende keer  ;-)

Yep helaas gebeurt het nog... nog vandaag zelfs heb ik berichten afgekeurd die jou proberen zwart te maken. Ook tegen skaterboy gebeurt dat heel regelmatig. Ik snap niet dat iemand zoveel tijd stopt in dit soort rommel posten. Dan moet je wel heel gefrustreerd zijn in het werkelijke leven. Get a fkn life!

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #21 Gepost op: 6 november 2014, 18:15:24 »
Yep helaas gebeurt het nog... nog vandaag zelfs heb ik berichten afgekeurd die jou proberen zwart te maken. Ook tegen skaterboy gebeurt dat heel regelmatig. Ik snap niet dat iemand zoveel tijd stopt in dit soort rommel posten. Dan moet je wel heel gefrustreerd zijn in het werkelijke leven. Get a fkn life!

Dus dat vin
Volgens mij is die persoon heel ongelukkig irl en denkt hij op zo een manier van zijn stress af te komen
Was me ook opgevallen dat ze de laatste tijd veel achter skaterboy aanzitten terwijl hij een hele chille gast is die niemand lastigvalt, maar omdat hij gewoon normaal met mij omgaat moeten ze hem ook hebben
Respect dat jij het nog volhoudt met al die gestoorde gasten hier die je elke dag zoveel werk geven, je bent echt een kei  :smile020:

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 7 november 2014, 07:53:32 »
Dus dat vin
Volgens mij is die persoon heel ongelukkig irl en denkt hij op zo een manier van zijn stress af te komen
Was me ook opgevallen dat ze de laatste tijd veel achter skaterboy aanzitten terwijl hij een hele chille gast is die niemand lastigvalt, maar omdat hij gewoon normaal met mij omgaat moeten ze hem ook hebben
Respect dat jij het nog volhoudt met al die gestoorde gasten hier die je elke dag zoveel werk geven, je bent echt een kei  :smile020:

Thnx, ik doe t graag. Ik zou het heel vervelend vinden als de mensen die nog serieus reageren op t forum en het een beetje gezellig hebben, weggepest worden door zulke irritante figuren. Dit soort gasten hebben
al veel vaste forummembers verjaagd.  :smile003:  Ik hoop dat sommigen ooit wel weer terugkomen... wie weet.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #23 Gepost op: 7 november 2014, 16:21:19 »
Thnx, ik doe t graag. Ik zou het heel vervelend vinden als de mensen die nog serieus reageren op t forum en het een beetje gezellig hebben, weggepest worden door zulke irritante figuren. Dit soort gasten hebben
al veel vaste forummembers verjaagd.  :smile003:  Ik hoop dat sommigen ooit wel weer terugkomen... wie weet.

En het grappige is dat sommige pesters, nadat ze iedereen hebben verjaagd, gaan zitten vragen waar die members zijn gebleven
Die sporen echt voor geen meter, maar ja hoop ook dat er meer mensen komen reageren want dit is 1 van de weinige sites waar hindoestanen bij elkaar kunnen komen, zou jammer zijn als dat ook wegvalt

Kaise.nl

« Reactie #23 Gepost op: 7 november 2014, 16:21:19 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: