collapse

Auteur Topic: geesten  (gelezen 1285 keer)

barttoooo

• Gast
geesten
« Gepost op: 7 mei 2014, 18:45:17 »
 Ik heb net en al vaker iets vreemds gezien, zoals net, ik liep naar boven en ik deed de deur van de hal open en nog voordat ik de lichtknop indrukte zag ik duidelijk de gedaante van een mens daar aan het einde staan, maar wel doorzichtig, dit heb ik wel eens vaker maar nu zag ik het echt heel erg duidelijk. Ook hoor ik wel eens geluiden als ik alleen thuis ben, en ik ben zelf best bang voor (slechte) geesten, en demonen etc. En als ik ergens alleen ben lijkt het soms net alsof ik niet alleen ben maar er iemand voor of achter me staat, en dat heb ik nu ook (ik lig op mijn zij in bed), ook is het op sommige kamers thuis ontzettend koud. Daarnaast net met die doorzichtige verschijning, toen ik er "doorheen liep" voelde ik een hele koude windvlaag....
Met citaat reageren

Kaise.nl

geesten
« Gepost op: 7 mei 2014, 18:45:17 »

Ricardo832

• Gast
Re: geesten
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2014, 14:07:34 »
Gruwelijk mng wel mail me maar

neukpop

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 8 mei 2014, 22:05:27 »
heb je Candypop zonder make up gezien dat je zo schrok

Kaise.nl

« Reactie #2 Gepost op: 8 mei 2014, 22:05:27 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: