collapse

Auteur Topic: Heer zoekt vrouw voor serieuze relatie en huwelijk  (gelezen 1214 keer)

naresh

• Gast
Heer zoekt vrouw voor serieuze relatie en huwelijk
« Gepost op: 28 april 2014, 19:20:39 »
Zoals jullie al aan mijn titel kunnen zien, ben ik op zoek naar een vrouw voor het huwelijk.

Ik ben een 29 jarige hindoestaanse heer uit Amsterdam, ben lief, zorgzaam, gelovig, eerlijk en een familiemens.

Ik zou graag de volgende stap in mijn leven willen nemen en dat is trouwen en een gezinnetje stichten.

Ik ben op zoek naar een vrouw tot 29 jaar, die ook klaar is om de volgende stap te nemen om te trouwen en een gezin te stichten

Een vrouw die weet wat hij wil en er ook aan werkt en voor de rest lief, gelovig, zorgaam en eerlijk is.

Mocht je geinteresseerd zijn of vragen hebben, pm me dan gerust (alleen als je op een korte termijn de volgende stap wilt nemen.

Mijn e-mail is   

nareshholland@gmail.com

P.S. Vrouwen die niet serieus zijn of op zoek zijn naar een relatie/lange contact, hoeven niet te reageren.
Voor duidelijkheid als je kinderen hebt niet reageren. liefste in noord-holland, utrecht mag nog ook wel. En als je liegt heeft het ook geen nadeliger gevolgen.

Kaise.nl

Heer zoekt vrouw voor serieuze relatie en huwelijk
« Gepost op: 28 april 2014, 19:20:39 »

naresh

• Gast
Re: Heer zoekt vrouw voor serieuze relatie en huwelijk
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2014, 19:53:57 »
Ik kreeg wel reacties, maar helaas veel fakers tussen.

Liegen over hun naam en leeftijd en dat ze achter af toch kinderen blijken hebben. Met smoes ik wil je niet kwijt bla bla bla.

En een ander die in bewering een relatie zoekt met zogenaamde huwelijk en niet durft, maar blijkbaar totaal niet terug reageert of hoewel veel fakers dus. Wat mij heel erg jammer tegen valt of alleen maar een relatie en huwelijk die je moet voeden met geld en auto en luxe aanzien.

Heel jammer.

naresh

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 7 mei 2014, 18:38:46 »
princesita dank voor je reactie helaas ben je te jong

Kaise.nl

« Reactie #2 Gepost op: 7 mei 2014, 18:38:46 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: