collapse

Auteur Topic: trouwbedankjes te koop!!  (gelezen 962 keer)

Vani_16

• Gast
trouwbedankjes te koop!!
« Gepost op: 7 april 2014, 16:01:46 »
Ik heb ongeveer 120 trouwbedankjes te koop. Het zijn prachtige zilveren rozen met aan de topjes paarse choco-amandelen en afgewerkt met een vlinder en stenen.

Ik verkoop ze voor 0,95 cent per stuk en alleen de hele afname is mogelijk.

Het is een koopje. Ik heb ze véél duurder gekocht in een winkel, maar we hadden teveel ingekocht voor onze trouwerij en ik kan je vertellen dat iedereen ze prachtig vond!!

Kan ik jou ermee blij maken, of wie weet ken je iemand?
Voor info en foto's stuur een berichtje naar Vani_16@hotmail.nl

Met vriendelijke groet,

Vani

Kaise.nl

trouwbedankjes te koop!!
« Gepost op: 7 april 2014, 16:01:46 »

Mevr Biesnayak

• Gast
Re: trouwbedankjes te koop!!
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2014, 23:35:40 »
volgens mij ben je gescheiden en brengen die dingen ongeluk
denk je dat we gek zijn?

shayen maount

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 8 april 2014, 11:22:48 »
Ik heb ongeveer 120 trouwbedankjes te koop. Het zijn prachtige zilveren rozen met aan de topjes paarse choco-amandelen en afgewerkt met een vlinder en stenen.

Ik verkoop ze voor 0,95 cent per stuk en alleen de hele afname is mogelijk.

Het is een koopje. Ik heb ze véél duurder gekocht in een winkel, maar we hadden teveel ingekocht voor onze trouwerij en ik kan je vertellen dat iedereen ze prachtig vond!!

Kan ik jou ermee blij maken, of wie weet ken je iemand?
Voor info en foto's stuur een berichtje naar Vani_16@hotmail.nl

Met vriendelijke groet,

Vani

hoezo hou je nog zoveel bedankjes over dan???? 300 man uitgenodigd en uiteindelijk alleen maar 80 komen opdagen ofzo? tja, das lullig. in ieder geval probeer marktplaats of ebay heb je meer succes dan een site als dezer

Kaise.nl

« Reactie #2 Gepost op: 8 april 2014, 11:22:48 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: